Mites kaksosN ja oinasM pärjäävät??
Kaksonen!!
3
1414
Vastaukset
- Nimetön
Itse pärjäsin yli yksitoista vuotta ja kolme lasta siitä liitosta,, kaksonen osaa joustaa ja laittaa asioita korvasta ulos .. toki kunnon yhteenottojakin luvassa.. ja oinaan itsepäisyys ja oman navan tuijotus kyl kävi lopuksi eron syihin..
Hienoa Sinulle kuin muillekin Kaksos tyypeille.
Aina ja kaikkea ei voi tässäkään yleistää.
Et ole Varjo,vaan kuljet:Varjoista-Valoihin:Onnea!
Voidaan olla aaltojemme harjoilla,kuin myös vajota
hetkittäin sieltä tummempiin syövereihin,kerämään
voimia tunteittemme maailmoihin.
Olemme vahvoja niissä elämän perus arvoissamme,vaikka taistelemme ehkä monissakin elämän vaiheissamme olemassa olostamme.
Ei olla turhan "saman kaltaisia"ympäristömme kriteerien muovaamia orjia.
Ottakaa meistä nyt sitten selvä,vaikka olemme niin
samanlaisia kuitenkin-ehkä-vain keski verto rohkeampia.Terv.vaan Varjolle ja nauti !- katsotaan kuinka..
kestää tämän kaksosnaisen ja oinasmiehen yhteiselo:)) alku on niin lupaavaa! Vesimiehen kanssa oli 20v naimisissa...hyvä sekin merkki :)
Jännityksellä odotan ja elän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165