Hotelli vaikuttaa hyvältä kaikin puolin, mutta yksi asia mietityttää. Yöt mielellään nukkuisin rauhassa, joten tuottavatko hotellissa olevat baari ja disko kovinkin häiritsevästi meteliä?
Löytyykö muita kommentteja kyseisestä hotellista?
Shipka hotelli?
kesäkuussa
1
459
Vastaukset
- laffet
Tulin viime torstaina viikon lomalta ja olin tuossa hotelissa.
Mun huone oli siihen naapuri hotelliin päin ja siellä soitettiin musiikkia todella lujaa lähes puoleenyöhön asti. KOrvatulpat mukaan, jos on tarkoitus mennä ajoissa nukkumaan.
Sen verran täytyy avautua vielä tuosta hotellista että respasta on yhtä poikkeusta lukuunottamatta nyrpeätä "palvelua" ei juurikaan puhu englatia ja näyttää siltä niinkuin ne ois pakotettu työhönsä, ei kyllä niitä kiinnosta juurikaan asikkaat.
Baarihenkilökunta olikin sitten ihan toista luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657