ihana loma takana ja pakko päästä uudelleen.malaria lääkkeet aloitettu jo kotona eikä harmita yhtään hinta ym. sillä olin ekan illan jälkeen täynnä paukamia...ticlon hotelli ihan ok kunhan ei odota ylellisyyksiä..mm.hidas palvelu niin ruoka kuin muidenkin suhteen,mutta mukavat ja ystävälliset ihmiset.
bagan rannalla ihkui ravintoloita ja hyvät aurinkovuoteet..joten älä epäröi vaan lähde matkaan.
p.s.ihan pienten kanssa kyllä miettisin lähtöä goalle sillä siellä oli aika "likaista".mutta ruuat hyviä eikä masutauti edes yllättänyt vaikka aikalailla kaikkea syötiinki...
goa ja hotelli ticlo
2
384
Vastaukset
Joo;viihdyttiin Ticlossa,kivoja ystävällisiä nuoria kavereita oli hommia hoitamassa;vähän hidasta oli,mutta otetaanpa huomioon,että tekivät aamu kuudesta yö kahteen asti töitä,en moittis. Jotkut valitti ettei ollut välillä ruokailuvälineitä ja piti pyytää,tulivatpa sitten,ei tullut mieleenkään moittia.Talossa hyvä räätäli,jolla teetettiin silkkiasuja.Muutenkin kiva tunnelma,ruoka ei erikoista,joten kannattanee syödä pääosin muualla.Kyllä siellä oli pari kertaa ihan kiva tuore barbeque-ilta.Tarkistakaa hotellihuoneen jääkaappien vesipullojen laatu,sinetin paikallaan olo etc. ,oli vähän ongelmaa veden laadun kanssa.Parempi taso,kun odotin,patjat kovia,mut tykkään kovista patjoista.Hyviä matkoja!
- ............
ei mielestäni kukaan haukkunut kyseistä hotellia..ihan ok kirj.ekalta henkilöltä,joku pikkusielu siel taas lätkyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164