http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803287444593_ul.shtml
Kuinka moni mahdollinen suhde on kariutunut, kun kännykkä on hukattu, rikottu tai tiputettu vessan pönttöön?
Itse olen ainakin hukannut yhden puhelinnumeron, johon olisin kyllä soittanut, jos olisin sen löytänyt.
Rakkaus vessaan kännykän mukana
65
32618
Vastaukset
- MIKKO JKL
niih mulla on moni ystävä kadonnu kännyn mukana :S muttei ihan iskubaarista tai jtn :) onhan se ikävää et noita sattuu
- Tekevallesattuu
Oon tyttö vantaalta ja seurustelin aivan superihanan pojan kanssa. Mun kännykkä rikottii koulussa (8:s luokka) ja samalla meni myös sen pojan kännynumero. Meni kuukaus ja sain uuen kännyn. Lopulta se poika tuli meille ja teki (kirjaimellisesti) bänät. Se sano et mulla ei oo aikaa vastata ku se soittaa tai tekstaa. Se epäili et mulla on joku toinen koska en oo vastannu sen puheluihin. Yritinhän mä selittää sill miks en oo vastannu mut arvatkaa vaa kuuntelix se? No eipä kuunnellu ei! Mun mielestä kännyn rikkominen tai muun ilkivallan tekeminen ei oo oikein tai kivaa kenellekkään.. Sori jos poikkesin aiheesta.
- varmuuskopio
Pitäisi varmaan kirjoittaa kaikki numerot kahteen paikkaan tulipalon varalta...
ja varmuuden vuoksi kaikki tekstiviestitkin, eihän sitä tiedä, koska niille on käyttöä. Entä chat-keskustelut sitten. Ei varmaan kirjesalaisuus koske niitäkään. Päätellen siitä, miten niitä kopioidaan ja julkaistaan milloin missäkin. Kuten jopa sanomalehdissä.
Jotkut tekee tästäkin palstasta monta väitöskirjaa... ihan helposti. Todella sellaisia ansioituneita väikkäreitä. Kansainvälistä huipputasoa. Sellaista jota jokainen lukijakin ymmärtää. Sen sanoman. - mahtivaa
Tekevallesattuu kirjoitti:
Oon tyttö vantaalta ja seurustelin aivan superihanan pojan kanssa. Mun kännykkä rikottii koulussa (8:s luokka) ja samalla meni myös sen pojan kännynumero. Meni kuukaus ja sain uuen kännyn. Lopulta se poika tuli meille ja teki (kirjaimellisesti) bänät. Se sano et mulla ei oo aikaa vastata ku se soittaa tai tekstaa. Se epäili et mulla on joku toinen koska en oo vastannu sen puheluihin. Yritinhän mä selittää sill miks en oo vastannu mut arvatkaa vaa kuuntelix se? No eipä kuunnellu ei! Mun mielestä kännyn rikkominen tai muun ilkivallan tekeminen ei oo oikein tai kivaa kenellekkään.. Sori jos poikkesin aiheesta.
Teillähän oli kiihkeet seurustelut, kun kuukauden aikana poika vaan yritti saada puhelimenpäähän :D
- kännykkkä
so what.
Ei voi olla KOVIN tärkeä numero jos puhelimen mentyä rikki ei sitä mistään saa tilalle. Kyllä pitäs älytä johonkin muuallekkin se tallettaa.
- puhnro!!?
Hahhaa, kun nauratti lukiessani eka juttua suhteen kariutumisesta, kun kännykä pudonnut wc-pyttyyn >> känny rikottu! Naurettavaa nykyaikana! Uusavuttomatko ovat liikkeellä. Jos tietää ihmisen nimen, numeron saa selville helposti monesta eri palvelusta! Esim. Eniro, 020202, Zed Pel Nro jne..jne..Eipä ole suhteen hoitaminen paljon kiinnostanut!
- valitettavasti
puhnro!!? kirjoitti:
Hahhaa, kun nauratti lukiessani eka juttua suhteen kariutumisesta, kun kännykä pudonnut wc-pyttyyn >> känny rikottu! Naurettavaa nykyaikana! Uusavuttomatko ovat liikkeellä. Jos tietää ihmisen nimen, numeron saa selville helposti monesta eri palvelusta! Esim. Eniro, 020202, Zed Pel Nro jne..jne..Eipä ole suhteen hoitaminen paljon kiinnostanut!
joillakin on salainen,ja sitä et saa,vaikka itkisit!!!!!!
- mitään
Mut kaikella on tarkoituksensa, jopa kännyn hukkaamisella....
- Teewe
Juu kuinka hyvä ystävä voi olla, jos numeron menettämisen jälkeen häntä ei saa mitenkään kiinni? Ymmärrän kyllä jonkun alkavan säädön, kun hänestä ei vielä tiedetä mitään. Mutta tuossa tutkimuksessa moni oli kadottanut pysyvästi yhteyden ystäviinsä, koska olivat hukanneet puhelimensa. Minä kun olin kuvitellut, että ystävien sukunimet/työpaikat/s-postit/tms tiedetään..
Ja jos puhelin häviää, niin Suomessa on ainakin monesti mahdollista pitää vanha numero. Kyllä ne tärkeät ihmiset ennen pitkää ottavat yhteyttä ja siten nuo numerot saa takaisin.
Itse olen pudottanut puhelimeni vessanpönttöön ja rikkihän se meni. Muutama muukin puhelin on tarpeeksi käytettynä rikkoutunut. Mutta en kyllä ole menettänyt yhtäkään numeroa, kun ne ovat olleet SIM-kortissa tallessa (tai joskus molemmissa). Puhelin hajoaa huomattavasti helpommin kuin SIM-kortti, miksi pitää numerot tallessa vain puhelimessa? - Teewe
Juu kuinka hyvä ystävä voi olla, jos numeron menettämisen jälkeen häntä ei saa mitenkään kiinni? Ymmärrän kyllä jonkun alkavan säädön, kun hänestä ei vielä tiedetä mitään. Mutta tuossa tutkimuksessa moni oli kadottanut pysyvästi yhteyden ystäviinsä, koska olivat hukanneet puhelimensa. Minä kun olin kuvitellut, että ystävien sukunimet/työpaikat/s-postit/tms tiedetään..
Ja jos puhelin häviää, niin Suomessa on ainakin monesti mahdollista pitää vanha numero. Kyllä ne tärkeät ihmiset ennen pitkää ottavat yhteyttä ja siten nuo numerot saa takaisin.
Itse olen pudottanut puhelimeni vessanpönttöön ja rikkihän se meni. Muutama muukin puhelin on tarpeeksi käytettynä rikkoutunut. Mutta en kyllä ole menettänyt yhtäkään numeroa, kun ne ovat olleet SIM-kortissa tallessa (tai joskus molemmissa). Puhelin hajoaa huomattavasti helpommin kuin SIM-kortti, miksi pitää numerot tallessa vain puhelimessa?
mutta jos toinen todella rakastaa osaa se ottaa yhteyttä jollakin tavoin vaikka tulemalla käymään tai tekemällä kaikkensa löytääkseen rakkaans .... kuulostaa romanttiselta keskiajan hössötykseltä ... nyky kulttuurissa heti vaihtoon jos ei ole aivan täysin täydellisesti yhteen sopiva ... koska netti on liha tiski naisille kun han ottaa ja kokeilee ... ... ei rakkaus voi olla yhdestä puhelimesta kiinni jos rakkautta on ... tosin en itse huoli tällaista joka kokeilee kaikki koska se onb sairasta ... no joo kaikille hyvää kevättä t jari :) kukka nais puolisille lukijoille ----/---@
- Nimetön
Mulle meinas käydä noin. Tekstiviestitelty oli jo kuukauden päivät, kun yht äkkiä viestejä ei tullutkaan. En tiennyt sukunimeä, mutta tiesin työpaikan nimen ja soitin sitten sinne ja jätin soittopyynnön. Puhelu tuli parin tunnin päästä ja sain kuulla puhelimen varastamisesta.
Nyt ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta ja yksi lapsikin on siunaantunut! Ois voinut jäädä saamatta... mutta jos toinen todella rakastaa osaa se ottaa yhteyttä jollakin tavoin vaikka tulemalla käymään tai tekemällä kaikkensa löytääkseen rakkaans .... kuulostaa romanttiselta keskiajan hössötykseltä ... nyky kulttuurissa heti vaihtoon jos ei ole aivan täysin täydellisesti yhteen sopiva ... koska netti on liha tiski naisille kun han ottaa ja kokeilee ... ... ei rakkaus voi olla yhdestä puhelimesta kiinni jos rakkautta on ... tosin en itse huoli tällaista joka kokeilee kaikki koska se onb sairasta ... no joo kaikille hyvää kevättä t jari :) kukka nais puolisille lukijoille ----/---@
- blaah
tähän ei voi muuta sanoo ku et kopioi ne numerot sinne sim kortille niin eipähän mee numerot hukkaan jos känny rikotaan tai menee rikki. vituttaa oikeen kuunnella niit jotka vinee jostai et ei mul oo numeroo ku se on otises kännys, naurettavaa paskaa kopioikaa ne numerot sinne sim kortille niin välttyy pahimmilta ongelmilta... ja sit ei voi syyttää ku itteensä jos on niin onneton et hukkaa kännykkänsä :DDD
- Blackie.n
Jos mä hukkaisin kännykkäni tai jotain muuta vastaavaa, niin mun maailmaa se ei kaada. Mun kännykässä on kyllä tärkeitä numeroita jne. mutta kaikki numerot omistaa sellaset henkilöt. että jos mun kännykälle tapahtuu jotain, niin saan kyllä heidät kiinni. en ole kyllä varautunut tälläiseen tilanteeseen, mutta saan tärkeät ihmiset kiinni, vaikka numero hukkuisikin. tämän hetkinen rakkauskin on saatavissa kiinni muualtakin, kun puhelimella. esim. mesessä. joidenkin on kummiskin hyvä varautua asiaan. mutta minun ei tarvitse edes välittää. koska tosiaan niin kun tuolla aiemmissa viesteissä joku mainitsi, niin numeron saa takaisin esim. liittymää. muutenkin voin pyytää uudet numerot kaikilta, joiden numeroita tarvitsen. Onse kuitenkin ikävää että joillekkin sattuu näin ikävästi, mutta varautukaa niin ei ole ongelmaa. joillekkin tuo "varautuminen" käy "luonnostaankin" kuten minulla. ei sillä väliä vaikka multa hukkuisi joku tärkeä numero tai kännykkä. saan kaiken takaisin. luotan siihen. Sellasta sattuu, mutta siitä ei kannata masentua pitkäksikään aikaa. Tsemppiä. ;)
- siis...
entä jos sun tietokonekin kaatuu, niin et sä mesessäkään saa ystäviäsi kiinni. Mutta sä varmasti näet koulussa ystäviäsi, joten voit pyytää heiltä numeron, jos se katoaisi.
Mutta joillakin kun on niin, että kaveri on eri työpaikassa, koulussa tms. ja ystävä voi asua kaukanakin. Lähde sitten vartavasten kylään numeroa pyytämään....etkä voi tietää onko kaveri kotona, kun et voi soittaa ja kysyä!?
(joskus tietysti on yhteisiä ystäviä, joilta numeron saa. ja numeropalvelukin on, mutta monilla on salainen numero)
Hyvinkin voi noin sattua.....täytyy itsekin alkaa varautumaan. Kaikkien kaverien numeroita ei tosiaan ole muualla kuin kännyssä. - Blackie.n
siis... kirjoitti:
entä jos sun tietokonekin kaatuu, niin et sä mesessäkään saa ystäviäsi kiinni. Mutta sä varmasti näet koulussa ystäviäsi, joten voit pyytää heiltä numeron, jos se katoaisi.
Mutta joillakin kun on niin, että kaveri on eri työpaikassa, koulussa tms. ja ystävä voi asua kaukanakin. Lähde sitten vartavasten kylään numeroa pyytämään....etkä voi tietää onko kaveri kotona, kun et voi soittaa ja kysyä!?
(joskus tietysti on yhteisiä ystäviä, joilta numeron saa. ja numeropalvelukin on, mutta monilla on salainen numero)
Hyvinkin voi noin sattua.....täytyy itsekin alkaa varautumaan. Kaikkien kaverien numeroita ei tosiaan ole muualla kuin kännyssä.Tämä tietokone ei ole pahemmin kaatuillut ja tuskin kaatuu jatkossakaan. pientä jummaa on tullut ehkä, mutta asia on korjattavissa/ toimii taas kun käynnistää koneen uudestaan. Vaikka kone sattuisi kaatumaan joskus, niin eihän mulla siltikään ole ongelmaa. Kun pidän kännykän turvallisessa paikassa, niin eihän se minnekkään tipu. kännykkäni lisäksi mese ei sitä paitsi ole ainoa mistä saan heidät kiinni. saahan ne vaikka äitin puhelimesta kiinni, minulla nimittäin on numeroita tallessa. eikä nyt ruveta niihin liiallisuuksiin ja väitetä "entä jos äitin puhelimelle sattuu jotain" se menisi jo liialisuuksiin. alkaa mennä jo kuvittelun puolelle. :)
- kadonneet
Pelkäsin jo että nää suomi24 sivut ovat hukanneet
treffikumppanin tiedot, mut onneks saivat sivut kuntoon.
Kannattaa ottaa heti tiedot ylös ettei katoa... - Numeroitanumeroita
Ensinnäkin tuossa jutussa puhuttiin nimenomaan mahdollisista rakkaussuhteista, eli sellaisista alkuvaiheessa olevista. Kyllä voi olla tilanne, että on pidetty yhteyttä jonkin aikaakin, mutta ei tiedetä sukunimeä. Hae siinä sitten nollakahdesta. Ja jos numero on salainen, sitä on ihan turha yrittää edes sukunimellä, eli ei numeropalvelu mikään autuaaksi tekevä asia ole silloin.
Nykyään moni on esim. nettituttavuuksien kanssa melko varovainen, eikä kerro esimerkiksi tarkkaa työpaikkaansa ennen kuin on ihan varma että toinen on ehkä juuri se oikea. Etsipä siinä sitten esim. jotain Tiina Helsingistä terveydenhuoltoalalta, vaikka olisi miten kivalta naiselta tuntunut ja juttu olisi tosi hyvin luistanut.
Mitä tulee numeroiden tallentamiseen sim-kortille, niin kaikkien ihmisten numerot ei sinne mahdu. Työ- ym. numeroita voi olla niin paljon että tulee täyteen, jolloin molemmat muistit on pakko pitää käytössä.
Toki tähänkin pätee varmuuskopiointi. Mutta silleen.....- Numeroitanumeroita
Nykyään saa tosi halpoja usb-liitäntään sim-kortin lukulaitteita tietsikkaan. Tai sitten erillisiä pieniä tallentimia. Päältä kympin halvimmat. Eli jos on paljon numeroita, hommatkaa sellainen. Ei tarvii kirjoitella paperille, jos on vaikka satoja numeroita, on aika homma.
- mmjklms
harvoin...Itse oLEN POISTANUT VAAN NUMERON
- muistivihkoon.
Ainakin varmuuden vuoksi. Koskaan en oo hukannut puhelinta, mutta kerta se voi olla ensimmäinen millon vaan.
- Numeroitanumeroita
Tiesitkö että nykyään saa tosi halpoja usb-liitäntään sim-kortin lukulaitteita tietsikkaan. Tai sitten erillisiä pieniä tallentimia. Päältä kympin halvimmat. Eli jos on paljon numeroita, kannattaa hommata sellainen. Ei tarvii kirjoitella paperille, jos on vaikka satoja numeroita, on aika homma.
- Numeroitanumeroita
Numeroitanumeroita kirjoitti:
Tiesitkö että nykyään saa tosi halpoja usb-liitäntään sim-kortin lukulaitteita tietsikkaan. Tai sitten erillisiä pieniä tallentimia. Päältä kympin halvimmat. Eli jos on paljon numeroita, kannattaa hommata sellainen. Ei tarvii kirjoitella paperille, jos on vaikka satoja numeroita, on aika homma.
Ensin ei lähtenyt viesti millään ja nyt tuli tuplana....
- Puhelinnumeromuistio kunniaan!
Numeroitanumeroita kirjoitti:
Eihän niitä satoja numeroita ja nimiä yhdellä kerralla kirjoiteta kaikkia, vaan sitä mukaa kun uusia tulee :) . Taitaa olla paperisen puhelinnumero- ja osoitemuistion idea vähän tuntematon sinulle ;) . Eipä tarvitse avata tietokonetta sitä varten, että hakee jonkun numeron tai osoitteen. Säästyy sähköä siinäkin :) . Voihan ne tiedot koneellakin pitää (minullakin on pieni tiedosto tiettyyn tarkoitukseen), siitä huolimatta että ne on paperillakin.
- ex_er1
Puhelinnumeromuistio kunniaan! kirjoitti:
Eihän niitä satoja numeroita ja nimiä yhdellä kerralla kirjoiteta kaikkia, vaan sitä mukaa kun uusia tulee :) . Taitaa olla paperisen puhelinnumero- ja osoitemuistion idea vähän tuntematon sinulle ;) . Eipä tarvitse avata tietokonetta sitä varten, että hakee jonkun numeron tai osoitteen. Säästyy sähköä siinäkin :) . Voihan ne tiedot koneellakin pitää (minullakin on pieni tiedosto tiettyyn tarkoitukseen), siitä huolimatta että ne on paperillakin.
verran vanhanaikainen olen minäkin että numerot ja meiliosoitteet on myös vihossa tallessa. Eihän näihin nettiyhteyksiinkään aina ole luottamista toimiiko vai ei. Lähetän jopa etanapostiikin vielä näinä kehityksen aikoina=)
- Puhelinnumeromuistio kunniaan!
ex_er1 kirjoitti:
verran vanhanaikainen olen minäkin että numerot ja meiliosoitteet on myös vihossa tallessa. Eihän näihin nettiyhteyksiinkään aina ole luottamista toimiiko vai ei. Lähetän jopa etanapostiikin vielä näinä kehityksen aikoina=)
Etanapostia on mukava laitella ja saada, siinä näkyy persoona eri tavalla, kun on omilla harakanvarpailla väännetty asiaa paperiin :) . Harvinaista herkkua ja aivan ihastuttava yllätys, kun sellaista postiluukkuun kolahtaa :) .
Sähköpostissa on puolensa, ei käy kieltäminen mitenkään, mutta vaihtelu virkistää. Jotkut tuntuvat kovasti miettivän, että mitä hauskoja liitteitä laittaisin sähköpostiin piristykseksi. Minä mietin monesti, että laitanpa piristykseksi etanapostia, koska suoraan sanottuna ne liitehömpät ovat monestikin juuri sitä hömppää, eivätkä kerro lähettäjästä itsestään juurikaan mitään (no ehkä jotain kuitenkin).
- vanhaa koulukuntaa
Ei voi syyttää kun itseään jos ei osaa käyttää puhelinmuistiota, vaikka vanha keksintö (mutta toimiva) onkin. Teknologian varaan lasketaan ihan liikaa... :)
- on ainakin..
käynyt noin. Kymmenen vuoden aikana olen rikkonut kolme puhelinta; yksi vessanpönttöön, yksi pesukoneeseen ja yhden päälle kaadoin siideriä. Monet numerot olen hävittänyt, mutta vain yhden hukkaaminen tosissaan harmitti.
Kolme vuotta yritin miettiä hänen sukunimeään, mutten vain muistanut. Tiesin, että hän oli muuttanut, mutta tiesin vain paikkakunnan nimen. Sitten eräänä päivänä, noin kolme vuotta numeron häviämisen jälkeen, hän tuli pimpottamaan ovikelloa, ja sanoi myös että oli pitkään miettinyt sukunimeäni muttei muistanut. Tuli lopulta postilaatikosta tarkistamaan.:)- tuliks siitä sitten suhde
Mä olen myös kerran hukannut yhden tosi kivan oloisen miehen nron. Onnistui vaan tyhmyyttäni deletoimaan hänen ekan tekstarinsa minulle, enkä muistanut sukunimeä. Humalassa aamuyöstä nimittäin entinen poikaystävä oli laittanut samana iltana pari typerää viestiä, ne halusin deletoida. Aamulla sitten tajusin, että olin deletoinut kaikki saapuneet viestit!
No, mies ei sitten soittanut, koska viestissä nimenomaan tiedusteli, haluisinko vielä tavata ja jää odottamaan mun vastausta. Monta kuukautta yritin googlata kaikki työpaikkoja missä hän mahtaisi olla ja sukunimiä jotka olisi jotain-sinne-päin. kävin jopa lenkillä ja uimassa tietyssä ihan oudossa uimahallissa, jos sattuisin törmäämään.
Kului monta vuotta, yli 11v ja olin ehtinyt jo naimisiin. Tapasin hänet laivalla pienen tyttärensä kanssa, oli myös mennyt tahoillaan naimisiin. Jotenkin sydän pomppasi, myös hänellä, ja erosimme molemmat tuntien, että ehkä meistäkin olisi voinut tulla pari (ja se tyttö olisi ehkä yhtiesemme), jos en olisi hukannut sitä viestiä.
Joten kyllä vaan kohtalo tai hukatut / unohdetut nimet mietityttää vuosienkin jälkeen! - sitten..
tuliks siitä sitten suhde kirjoitti:
Mä olen myös kerran hukannut yhden tosi kivan oloisen miehen nron. Onnistui vaan tyhmyyttäni deletoimaan hänen ekan tekstarinsa minulle, enkä muistanut sukunimeä. Humalassa aamuyöstä nimittäin entinen poikaystävä oli laittanut samana iltana pari typerää viestiä, ne halusin deletoida. Aamulla sitten tajusin, että olin deletoinut kaikki saapuneet viestit!
No, mies ei sitten soittanut, koska viestissä nimenomaan tiedusteli, haluisinko vielä tavata ja jää odottamaan mun vastausta. Monta kuukautta yritin googlata kaikki työpaikkoja missä hän mahtaisi olla ja sukunimiä jotka olisi jotain-sinne-päin. kävin jopa lenkillä ja uimassa tietyssä ihan oudossa uimahallissa, jos sattuisin törmäämään.
Kului monta vuotta, yli 11v ja olin ehtinyt jo naimisiin. Tapasin hänet laivalla pienen tyttärensä kanssa, oli myös mennyt tahoillaan naimisiin. Jotenkin sydän pomppasi, myös hänellä, ja erosimme molemmat tuntien, että ehkä meistäkin olisi voinut tulla pari (ja se tyttö olisi ehkä yhtiesemme), jos en olisi hukannut sitä viestiä.
Joten kyllä vaan kohtalo tai hukatut / unohdetut nimet mietityttää vuosienkin jälkeen!sen kummempaa suhdetta tullut, jotenkin aika oli kullannut muistot. Mutta tapaus jäi mieleeni kuitenkin romanttisena ja homma päättyi hyvin, kun molemmat saimme mielenrauhan.
Aika dramaattinen tuo sinun juttusi. Ehkä kaikelle on kuitenkin syynsä? Kerroitko tälle miehelle, mikset aikoinaan ottanut yhteyttä? Jos kerroit, niin kuinka hän reagoi?
- Rähmäkäpälä1
Mulle kävi just noin kuin kysyt. Seukkasin eräänkin muijan kaa neljä vuotta kunnes tammikuussa hukkasin kännykkäni ulkomailla. Siihen loppui se rakkaussuhde. En koskaan muistanut hänen numeroaan enkä muista vieläkään niitä kolmea viimeistä.
- kjlhhkgh
Seurustelit neljä vuotta, etkä tiedä missä hän asuu, et tunne hänen ystäviään, et muista hänen ystäviensä nimiä jos hänen numeronsa on salainen? Etkö tiedä hänen vanhempiensa nimiä tai työpaikkoja? Etkö olisi voinut mennä hänen koululleen tai työpaikalleen edes jättämään viestiä?
Jos suhde oli etäsuhde niin kyllä silti neljässä vuodessa tietää toisen kuvioista sen verran että tietää paikkoja jonne soittaa ja kysyä. Tai mennä itse paikalle, mutta eipä tainnut arvokas suhteesi sitten ollakaan, ellei tässä ollut jotain muita asioita joita et kertonut. - ...
kjlhhkgh kirjoitti:
Seurustelit neljä vuotta, etkä tiedä missä hän asuu, et tunne hänen ystäviään, et muista hänen ystäviensä nimiä jos hänen numeronsa on salainen? Etkö tiedä hänen vanhempiensa nimiä tai työpaikkoja? Etkö olisi voinut mennä hänen koululleen tai työpaikalleen edes jättämään viestiä?
Jos suhde oli etäsuhde niin kyllä silti neljässä vuodessa tietää toisen kuvioista sen verran että tietää paikkoja jonne soittaa ja kysyä. Tai mennä itse paikalle, mutta eipä tainnut arvokas suhteesi sitten ollakaan, ellei tässä ollut jotain muita asioita joita et kertonut.hei oikeesti kansalaiset???? mikä myötähäpeän tunne iskee taas... luki joku täällä oikeesti ton tosissaan? mä ainakin nauroin vaan kipeenä että joku osaa piristää näitä keskusteluja sarkastisilla viesteillä ;)
mieheltäni juuri kysyin että jos hän hukkaisi puhelimensa niin olisiko meidän 4,5v kestänyt suhde josta on syntynyt 2 lasta ja vajaan vuoden olemme olleet naimisissa, niin sillä ohi? ja hän vastasi: ehdottomasti.. voi sitä surunäytelmää, en löytäisi kotiin enään ikinä ilman puhelinta... :D
oma mielipiteeni aiheeseen on se että kyseessä ei ole edes MAHDOLLINEN rakkaus suhde, mikäli ei muista toisen nimeä tai tiedä missä asuu tai jotain tärkeää hänestä, pelkkään numeroonko ihmiset nyky yhteiskunnassa ihastuu?
- Rähmämuisti
Mulle kävi just noin kuin kysyt. Seukkasin eräänkin muijan kaa neljä vuotta kunnes tammikuussa hukkasin kännykkäni ulkomailla. Siihen loppui se rakkaussuhde. En koskaan muistanut hänen numeroaan enkä muista vieläkään niitä kolmea viimeistä.
- Namskuukkeli
Ei tainnut olla kovin syvätunteinen seurustelusuhde, jos loppui puhelimen katoamiseen neljän vuoden rakkaussuhde?! Ei ole mikään ihme, jos ei muista puhelinnumeroita ulkoa. Eikä kaikkien numeroita nykyään saa numerotiedustelusta, koska monilla on prepaid- tai salainen liittymä. Mutta: Et tiedä missä nainen asuu, jotta voisit mennä hänen luokseen ja pyytää numeroa uudelleen? Tai nainen ei ole ottanut yhteyttä sinuun? Sinulla on salainen numero, nainen ei tiedä missä asut..? Minä en sinuna puhuisi seurustelusuhteesta tai rakkaussuhteesta vaan "seurustelusta".
- Tementia
- avantomies
Jep. Tuttu homma, onnistuin tiputtamaan järven avantoon puhelimen. Siinä meni muutamien vuosien takaa kaikki naikkosten ja uusien kavereiden numerot pitkin suomea. Kieltämättä pikkuisen harmitti jälkeen, mutta aina löytyy uusia kuvioita.. Ja tuskin ois viiden tai sanotaan kymmenen vuoden jälkeen enää otettua yhteyttä niihin tyyppeihin, joten ehkä hyväkin juttu!
Elämä on.. nokialaisen varassa toisilla :D - kengät
Ei tuollaisilla kengillä ainakaan miestä saada, eihän ne pysyisi edes jalassa...
- ojgopajogijao
Niinhän sitä sanotaan että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa :-)
- Se kävelee vastaan
Hei ei se katoa minnekkään, muistaa kai henkilön. On tietoa nykyään vaikka missä, kyllä hän löytyy ja kyllä hän kävelee vastaan jos hän on rakas. Ei se yhden kännykän varassa pidä olla, en minä ainakaan heti ala latailemaan kenenkään numeroita, tavataan jos tavataan.
- olla.
Ihmisillä on näköjään outoja käsityksiä ystävistä tai rakkaasta. Oikaisen hieman,niin ymmärrätte. Rakas tai ystävä, ei voi olla virtuaalinen.Ystävä tai rakas on ihan verta ja lihaa, siis elävä ihminen.Jos siis on sellainen oikea ystävä ja oikea rakas,niin helppoa sellainen on löytää,vaikka puh.nron hukkaa.Ystävä tai rakas soittaa kyllä muutaman päivän kuluttua viimeistään,tai tulee livenä käymään,eikö niin? Asia on sitten eri,jos olet vasta ihastunut(siis et voi vielä olla rakastunut)ja olet hänen nronsa saanut ja sen hukkaat.Mutta aitoa ystävää tai rakasta et voi hukata.
- sikortille
kannattaa tallentaa numerot aika ajoin sim kortille. jos puhelin rikkoutuu niin jäähän numerot kortille. no jos puhelin katoo niin siihenhän se ei auta.mutta voishan niistä kirjaakin pitää. voit tallentaa tiedot myös tietokoneelle.
- näyttää löytyvän
On se vain niin kumma, miten jokin kapine voi olla niin hirmuisen tärkeä. Tarkoitan ihan todella, kyllä orastavassa suhteessa voi hukata toisen puhelinnumeron ja samalla menettää yhteyden. Tässäkin ketjussa jo niin monta suloista ja koskettavaa tarinaa. Näitä jos joku keräisi ja kirjoittaa tahtoisi, saisi kasaan varmaan huikean novellikokoelman. Kaikki novellit alkaisivat samalla, kohtalokkaalla tavalla: "Pudotin kännykkäni vessanpönttöön."
- öcvgjnjmjfkkkkkkkkkkkkkkki9o
LLASIMTHUMIMKIKNHJJKOG0P..PO.Ö.JYHGYBDBBBBCDNESDCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCÖ.BHUHJOK ........MMJTZTGBGYBBHHDNDUJN FMVKMJFJÖLK
- on myös
tippunu kännykkä vessanpönttöön ja alkoi toimimaan siltikin vaikka jäähyllä oli toista viikkoa:)
- cvbnökm,ö
Jos on noin huono numeromuisti, ettei muista tärkeätä puhelinnumeroa, niin kannattaa laittaa se numero ylös myös muuallekin - jos kerran suhde on sulle itsellesi yhtään tärkeä.
Ei kukaan voi olla wittu noin tyhmä!- ei se niin vaikeaa ole
Teknologiaan luottaa enemmän kuin arvaatkaan...
Ainahan se yllätyksenä tulee, jos jääkaappikin tai televisio hajoaa. Oletko kuullut kenenkään toteavan, että tietysti, olihan se odotettavissa.
Kuka sitä uskoo, että kännykkä voisi tipahtaa mereen. Tai silmälasit, jota vakuutusyhtiö ei usko, ellei ole tiedossa tarkka paikka valtamerellä... ne koordinaatit... voi hem m*tti. - ...
mä en itseasiassa muista kun oman numeroni ulkoa!!! ei oo mitään syytä opetella. tärkeimpien ihmisteni (aviomies ja vanhemmat) numerot löytyy kyllä joltain tutulta ellen itse pysty heidän eteensä kävelemään ja myös numeropalvelusta nuo saa.. tiedän että eivät ole salaisia.
muut jos häviää niin tiedän että tärkeimmät löytää itsestään luokseni - cvbnökm,ö.
ei se niin vaikeaa ole kirjoitti:
Teknologiaan luottaa enemmän kuin arvaatkaan...
Ainahan se yllätyksenä tulee, jos jääkaappikin tai televisio hajoaa. Oletko kuullut kenenkään toteavan, että tietysti, olihan se odotettavissa.
Kuka sitä uskoo, että kännykkä voisi tipahtaa mereen. Tai silmälasit, jota vakuutusyhtiö ei usko, ellei ole tiedossa tarkka paikka valtamerellä... ne koordinaatit... voi hem m*tti.tai televisio liittyy kännykkään? Tai silmälasit? Vai säilytätkö sä niissä sun rakkaasi puhelinnumeroa kuten ap. aiheena oli. Huvittavaa... :))
Voiko tärkeän puhelinnumeron vakuuttaa? :D
- vittuuntunut
Voisi vetää kaiken muunkin pöntöstä maailman meriin.
- mut Suomi24 palvelujen...
Ei oo menny kännykän takia treffit mönkään mut Suomi 24 chattien ja treffien tökkiessä monestikkin :(
- kce.gw
Tuskin on ihastus kovin syvälliselle tasolle voinut ehtiä, jos ei ole edes toisen nimesta ja asuinkunnasta mitään tietoa. Samalla tavalla niitä potentiaalisia rakkaussuhteita menee ohi joka päivä, jos ei päätä tutustua kaikkiin vastaantulijoihin tai ohikulkijoihin.
- mänälle
Kyllä nykyiseni, Nokia 9500 on minulle kaikki kaikessa.
Lisäksi tyttöystävää parempi, koska sen saa sulkea napista, jos se alkaa vaatimaan liikaa aikaa itselleen. - -64
Minulla kolme kännykkää ja kaksi on työ-kännykkää. Ja kun olen vapalla niin en jaksa vastata puhelimeen vaan emäntä sanoo "että" olen nukkumassa. Vaaikkakin olen pojan kanssa verkoilla. Se on sellaista hermo"lomaa"heh
- NUMEROPALVELUsta
On olemassa palvelu nimeltä NUMEROPALVELU ja sitten myös OSOITEPALVELU!!! Molemmat maksullisia, mutta pieni hinta siitä rakkaudesta. Käyttäkää ihmiset näitä.
- Ihan turhaan
Numeropalvelusta ei löydy lähellekään kaikkien numeroita. Joskus on todella turhauttavaa etsiä ihmisten numeroita, kun aina tulee vastaukseksi, että ei löydy..
Osoitepalvelu toimiin varmaan paremmin, koska jokaisella on oltava asuin/postiosoite jossakin. Mutta se ei auta silloin kun pitäisi puhelimella saada pikaisesti yhteys.. :/
- eetu 21
Ihmettelen , en yksin on satoja ja ehkä tuhansia, erittäin vihaisia kun linjat ei toimi.
Nyt yhteinen hyvä kymsys, mistä löydettäisi varmempi,yhteys linjojen pitäjä, ( niitä on ,kun ne löydämme.) Suomi24 valittaa päivästä, viikosta kuukaudesta, vuodesta toiseen eikä tee mitään.Katsellaan jokin varmenpi viestien ja sp: n toimittaja. Kyllä pitäisi olla. - plää
Voi voi,
ja kuinkahan moni suhde, avoliitto ja avioliitto on kariutunut salarakkaan paljastuneeseen viestiin - matti teppo seppo
itse olen huomannut hyväksi huomatun konstin miten pysyy numerot tallessa vaikka puhelin hajoisi /katoisi olen laitanut kaikki numerot disketille ja kun tarvii numeroita niin eikun disketiltä hakemaan numerot talteen taas
- jah-76
k€onsteja vaikka mitä,
Eli puhelimen muistikortille tallentaa yhteystiedot päivittää pc suiten kautta yhteys tiedot tai pitää listaa tietokoneessa yhteys tiedoistaan..
Itselleni puhelin on vain sitä varten että viraston ihmiset saa yhteyttä,muuten tuohon ei tule soittoja eikä siitä myöskään lähde soittoja kun ei ole kelle voisi soittaa
- -abc-
Ehkäpä näin oli tarkoitettu. Jos kyseinen puhelinnumero olisi ollut sinulle oikeasti tärkeä, olisit sen tallentanut muuallekin kuin vain kännykän muistiin. Tai jos tämän numeron omistanut henkilö olisi ollut sinulle oikeasti tärkeä, voisit mennä myös käymään hänen luonansa tai etsiä hänen tietonsa numeropalvelusta. Toisilleen tärkeät ihmisethän tuntevat toisensa muutenkin kuin vain kännykän välityksellä.
Niinpä luulenkin että henkilö on ollut aika yhdentekevä, joten todellisuudessa et menettänyt mitään. - Levoton Tuhkatriinu
Mari-Leen "Rahutu tuhkatriinu"
http://uk.youtube.com/watch?v=69Hz-0obfG8 - oma kokemus
Tapasin pari kk sitten miehen baarissa joka saattoi minut yolla kotiovelle ja otti nroni. Meni 2 paivaa niin ovelleni oli ilmestynyt poissaollessani hanelta kirje, jossa kertoi ettei nroni ollut jostain syysta tallentunut mutta etta han todella piti minusta ja voisinko viestittaa hanelle.
Viestitin. Tapailemme edelleen. Kaikki ystavani nauroivat tilanteelle, "taytyyhan sen olla vahan saalittava kun kavelee koko matkan vuonna 2008 painamaan sun ovikelloa ja kirjottaa kirjeen kun et ole kotona". Itse en nae tassa mitaan saalittavaa. Meilla synkkasi tosi hyvin ja odotin innolla hanen yhteydenottoaan.
Vink vink, miehet.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773