Teen koulussa esitelmää abortista, ja haluaisin siihen muiden ihmisten mielipiteitä. Joten mitä mieltä olet itse abortista?
Mitä mieltä?
15
480
Vastaukset
- kun alat
lukemaan näitä viestiketjuja. Löytyy puolesta ja vastaan ja sitten niitä pelottavan paljon vastaan olevia.
- löytyy
myös niitä häpeämättömän avoimesti aborttia suosittelevia..
- menneisyyksiä??
löytyy kirjoitti:
myös niitä häpeämättömän avoimesti aborttia suosittelevia..
NO miksi ei kertoa rehellisesti kokemuksistaan.
Onko muuten abortinkiihkovastustajissa erittäin paljon abrtitehneitä, jotka noin syvästi katuvat tekoaan,¨että täällä palstalla yrtittävät anoa anteeksiantoa teolleen, murjomalla muita. Luuletteko että oma teko jotenkin paranee siitä että yritätte vetää kaikki lokaan? - itse tehneet
menneisyyksiä?? kirjoitti:
NO miksi ei kertoa rehellisesti kokemuksistaan.
Onko muuten abortinkiihkovastustajissa erittäin paljon abrtitehneitä, jotka noin syvästi katuvat tekoaan,¨että täällä palstalla yrtittävät anoa anteeksiantoa teolleen, murjomalla muita. Luuletteko että oma teko jotenkin paranee siitä että yritätte vetää kaikki lokaan?aborttia. He vain ymmärtävät elämän arvon muita paremmin. Heillä on useimmiten luja eettinen/ uskonnollinen vakaumus.
Abortin suosittelijat ja ideologiset kannattajat ovat useimmiten mammonan palvojia tai nautinnonhakuisia henkilöitä, joille ihmisarvo ei merkitse paljoakaan. He voisivat huoletta tappaa naapurinsa, jos siitä olisi heille etua. Heillä on usein myös feministisiä aatteita, ja he ovat useimmiten ateisteja. He eivät aina ole itse ehtineet vielä tehdä aborttia, mutta suosittelevat sitä muille, koska "naisella on oikeus päättää itse omasta ruumiistaan" tai koska "lapset ovat inhottavia paskakoneita" ja kotiäidit "lihavia lehmiä".
Abortin tehneissä on kaikenlaisia ihmisiä, kyynisiä, katuvia, syntiänsä puolustelevia jne. Usein abortti tehdään paniikkitilanteessa eikä asiaa ajatella tai harkita sitä kovinkaan syvällisesti. - -Ohis-
itse tehneet kirjoitti:
aborttia. He vain ymmärtävät elämän arvon muita paremmin. Heillä on useimmiten luja eettinen/ uskonnollinen vakaumus.
Abortin suosittelijat ja ideologiset kannattajat ovat useimmiten mammonan palvojia tai nautinnonhakuisia henkilöitä, joille ihmisarvo ei merkitse paljoakaan. He voisivat huoletta tappaa naapurinsa, jos siitä olisi heille etua. Heillä on usein myös feministisiä aatteita, ja he ovat useimmiten ateisteja. He eivät aina ole itse ehtineet vielä tehdä aborttia, mutta suosittelevat sitä muille, koska "naisella on oikeus päättää itse omasta ruumiistaan" tai koska "lapset ovat inhottavia paskakoneita" ja kotiäidit "lihavia lehmiä".
Abortin tehneissä on kaikenlaisia ihmisiä, kyynisiä, katuvia, syntiänsä puolustelevia jne. Usein abortti tehdään paniikkitilanteessa eikä asiaa ajatella tai harkita sitä kovinkaan syvällisesti.Valitettavasti vain virheellinen.
Tätä palstaa tutkimalla voit ihan itse huomata, että ihmisarvolle ja ihmisen elämälle antavat eniten huutia juuri kiihkomielisimmät abortin vastustajat. Heidän joukossaan on niitä, jotka huolettomasti jättäisivät lähimmäisensä kuolemaan. Samasta porukasta suuri osa myös kannattaa kuolemanrangaistusta.
Sen sijaan en yhdenkään aborttioikeden kannattajan ole havainnut hyväksyvän naapurin, elävän ihmisen, tappamista. Mahdoitko keksiä sen ihan omasta päästäsi tukemaan omaa teoriaasi? - kiihkomielistä abortinvastu...
-Ohis- kirjoitti:
Valitettavasti vain virheellinen.
Tätä palstaa tutkimalla voit ihan itse huomata, että ihmisarvolle ja ihmisen elämälle antavat eniten huutia juuri kiihkomielisimmät abortin vastustajat. Heidän joukossaan on niitä, jotka huolettomasti jättäisivät lähimmäisensä kuolemaan. Samasta porukasta suuri osa myös kannattaa kuolemanrangaistusta.
Sen sijaan en yhdenkään aborttioikeden kannattajan ole havainnut hyväksyvän naapurin, elävän ihmisen, tappamista. Mahdoitko keksiä sen ihan omasta päästäsi tukemaan omaa teoriaasi?joilla joskus viestit menevät väittelyissä vähän överiksi.
Sen sijaan on paljon rääväsuisia abortin suosittelijoita, jotka jatkuvasti halveksivat ihmisarvoa.
Abortti on aina ihmisten tappamista ja jättämistä kuolemaan. Jos kehottaa aborttiin, kehottaa samalla tappamaan ihmisiä. Erityisen inhottava rikos on pienen, viattoman, puolustuskyvyttömän ihmisen surmaaminen.
Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin. - tai pari
-Ohis- kirjoitti:
Sen sijaan en yhdenkään aborttioikeden kannattajan ole havainnut hyväksyvän naapurin, elävän ihmisen, tappamista. Mahdoitko keksiä sen ihan omasta päästäsi tukemaan omaa teoriaasi?sellaista abortinvastustajaa, joilla joskus viestit menevät väittelyissä vähän överiksi.
Sen sijaan on paljon rääväsuisia abortin suosittelijoita, jotka jatkuvasti halveksivat ihmisarvoa.
Abortti on aina ihmisten tappamista ja jättämistä kuolemaan. Jos kehottaa aborttiin, kehottaa samalla tappamaan ihmisiä. Erityisen inhottava rikos on pienen, viattoman, puolustuskyvyttömän ihmisen surmaaminen.
Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin. - mut
-Ohis- kirjoitti:
Sen sijaan en yhdenkään aborttioikeden kannattajan ole havainnut hyväksyvän naapurin, elävän ihmisen, tappamista. Mahdoitko keksiä sen ihan omasta päästäsi tukemaan omaa teoriaasi?mietippäs nyt ketkä niitä (pieniä) ihmisiä oikeesti tappaa, abortin vastustajat vai sitä puolustelevat/haluavat??
(valtaosin vastustajatkin hyväksyy sen silloin kun kyse on edes toisen hengen/elämän pelastamisesta!) - -S-
tai pari kirjoitti:
sellaista abortinvastustajaa, joilla joskus viestit menevät väittelyissä vähän överiksi.
Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin."Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin."
Tuskinpa sentään. En minä ainakaan voisi ikinä tappaa tuntevaa ihmistä. Mistä olet tuollaisia saanut päähäsi? - tällä palstalla
-S- kirjoitti:
"Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin."
Tuskinpa sentään. En minä ainakaan voisi ikinä tappaa tuntevaa ihmistä. Mistä olet tuollaisia saanut päähäsi?abortteja perustellaan sillä, että ilman lasta ko henkilö saa suuremman hyödyn, nautinnon tms eli täysin itsekkäillä ja hedonistisilla syillä.
Miksi henkilö, joka on valmis surmaamaan oman syntymättömän lapsensa, ei olisi valmis tappamaan tai jättämään heitteille täysin tuntematonta ihmistä, jos se sattuu sopimaan hänelle paremmin?
Nyt jo on aivan tavallista, että hätätilanteissa ei auteta, hukkuvia ei yritetä pelastaa, sairauskohtauksen saaneet jätetään tielle lojumaan ja liikenneonnettomuuden uhrit yrittävät turhaan saada autoilijoita pysähtymään apua saadakseen.
Minne menet Suomen kansa? Kun tulevan sukupolven kasvattajina ovat itsekkäät lutkat, niin tietäähän sen, että kansamme moraali menee alaspäin kuin lehmän häntä. - -S-
tällä palstalla kirjoitti:
abortteja perustellaan sillä, että ilman lasta ko henkilö saa suuremman hyödyn, nautinnon tms eli täysin itsekkäillä ja hedonistisilla syillä.
Miksi henkilö, joka on valmis surmaamaan oman syntymättömän lapsensa, ei olisi valmis tappamaan tai jättämään heitteille täysin tuntematonta ihmistä, jos se sattuu sopimaan hänelle paremmin?
Nyt jo on aivan tavallista, että hätätilanteissa ei auteta, hukkuvia ei yritetä pelastaa, sairauskohtauksen saaneet jätetään tielle lojumaan ja liikenneonnettomuuden uhrit yrittävät turhaan saada autoilijoita pysähtymään apua saadakseen.
Minne menet Suomen kansa? Kun tulevan sukupolven kasvattajina ovat itsekkäät lutkat, niin tietäähän sen, että kansamme moraali menee alaspäin kuin lehmän häntä.Kyllä ainakin minun mielestäni on vähän eri asia tehdä abortti kuin tappaa jo syntynyt, tunteva ihminen.
-S- kirjoitti:
Kyllä ainakin minun mielestäni on vähän eri asia tehdä abortti kuin tappaa jo syntynyt, tunteva ihminen.
mutta tasan yhtä väärin kumpikin.
- epäilen suuresti...
itse tehneet kirjoitti:
aborttia. He vain ymmärtävät elämän arvon muita paremmin. Heillä on useimmiten luja eettinen/ uskonnollinen vakaumus.
Abortin tehneissä on kaikenlaisia ihmisiä, kyynisiä, katuvia, syntiänsä puolustelevia jne. Usein abortti tehdään paniikkitilanteessa eikä asiaa ajatella tai harkita sitä kovinkaan syvällisesti.Enpä olisi niinkään vakuuttunut tuosta!
Kyllähän kiihkoabortinvastustajien viha muita ja itseään kohtaan täytyy lähteä heidän salaisista synkistä teoistaan tai perversioistaan, joita he täällä kin vuodattavat.
Kuten em. teksitäkin voi lukea, joku aborttivastustuskiihkoilija salaisissa perversseissä päiväunelmissaan on valmis lahtaamaan naapurinsa, luullen että kaikki ovat siihen valmiita. Ja sitten vielä julistavat ymmärtävänsä elämän arvon!! SALLI MUN NAURAA ;DDDDD
Hyi miten sairas voi ihmisen mieli olla!! - suuresti....
itse tehneet kirjoitti:
Abortin tehneissä on kaikenlaisia ihmisiä, kyynisiä, katuvia, syntiänsä puolustelevia jne. Usein abortti tehdään paniikkitilanteessa eikä asiaa ajatella tai harkita sitä kovinkaan syvällisesti.Enpä olisi niinkään vakuuttunut tuosta!
Kyllähän kiihkoabortinvastustajien viha muita ja itseään kohtaan täytyy lähteä heidän salaisista synkistä teoistaan tai perversioistaan, joita he täällä kin vuodattavat.
Kuten em. teksitäkin voi lukea, joku aborttivastustuskiihkoilija salaisissa perversseissä päiväunelmissaan on valmis lahtaamaan naapurinsa, luullen että kaikki ovat siihen valmiita. Ja sitten vielä julistavat ymmärtävänsä elämän arvon!! SALLI MUN NAURAA ;DDDDD
Hyi miten sairas voi ihmisen mieli olla!! - taas...
tai pari kirjoitti:
sellaista abortinvastustajaa, joilla joskus viestit menevät väittelyissä vähän överiksi.
Abortin kannattaja surmaisi naapurinsa, jos siitä olisi hänelle etua. Tätä etua ei tietysti normaalitilanteessa ole, mutta poikkeustilanteessa tietysti asia voisi olla toisin.yksi esimerkki sairaan mielen tuottamasta saastasta!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398