kosio on matkallaan...ahaa.....
Kositaankos täällä vai mätkitäänkös päin näköö.
Katselin tuossa ikkunasta ulos ku talitiainen sai hirveen hepulin toiselle tiaiselle. En ollut uskoa silmiäni kuinka nopeasti tuollainen tirppu sai vauhtia siipiinsä ajaessaan toisen pois reviiriltään. Hyrrrrrrr....
Saku Sammakko
7
827
Vastaukset
- mayanna
on menossa täälläkin takapihalla. Aamulla fasaanikukko ajoi pois kaikki pikkulinnut ruokintapaikoilta kauniilla äänellään ja räpyttelemällä siipiään. Lapset on nimenneet sen Tröötöksi ja vastaavasti viime keväänä morsiamensa Trööttiinaksi. Trööttiinaa en ole tänä keväänä vielä nähnyt, mutta Trööttö pitää aikamoista meteliä aamuisin ikkunan alla.
Olen aamukaffetta juodessani usein katsellut noita tinttejä. Sinitiaiset on äksympiä kuin talitiaiset ja ajavat kyllä 'serkkunsa' pois ärhäkkäästi, vaikka vähän pienempiä ovatkin.- Pajero-mies
ovat käyttäytyneet aika siististi lukuunottamatta sitä, että ne kaivautuvat kukkapenkkiin.
- täällä
Pajero-mies kirjoitti:
ovat käyttäytyneet aika siististi lukuunottamatta sitä, että ne kaivautuvat kukkapenkkiin.
meilläpäin polkevat toisiaan...onkohan ne onnessaan??
- yopollo
aurinko paistaa, valo saa hormoneihin vauhtia, ja se näkyy siinä että koiraat alkavat kahakoida keskenään siitä kuka sinne pihalle saa lopulta jäädä. Yleensä tilaa on vain yhdelle.
tinttejä niin aika sopuisasti väistelevät toisiansa tuossa lintulaudalla.Näyttävät kaikesta huolimatta tietävän paikkansa ja nokkimisjärjestyksen.
Ei pölise höyhenet.
Talvella kunkku näyttäisi olevan punatulkku isone nokkineen..valtaa kyllä laudan kertaheitolla.- mayanna
yhden ainokaisen punatulkun koko talvena :( Se on mun lempparilintu.
Meillä ne muutenkin syövät mieluummin maasta kuin laudalta. Taitaa noita viherpeippoja olla 'liikaa' häärimässä. mayanna kirjoitti:
yhden ainokaisen punatulkun koko talvena :( Se on mun lempparilintu.
Meillä ne muutenkin syövät mieluummin maasta kuin laudalta. Taitaa noita viherpeippoja olla 'liikaa' häärimässä.tai käytöksestä päätellen oletan sen yhdeksi ja samaksi.
Siinä se laudalla pisteli auringonkukansiemeniä ja mulkoili sivuillensa,eikä päästänyt talitintteja lähellekään.Melkoinen nokka sillä muuten:)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955