Raitis maanantaipäivä tänään. Ulkona jo lämmintä. Kevät.
Maanantai 31.3.2008
13
638
Vastaukset
- kuten neuvoin
korkkaa synttäripulloasi ;-)
Raittiina tänään ja tulihan se kevätkin jota olen odotellut.
- M.P.
neljä palaveerii kävin eilen. juna oli vähä myöhäs. Nyt nukumaan selvi päin,
- barbados
Hienoa olla taas hereillä ilman pahaa oloa ja aloittaa raittiina päivän työt.
- eeva-Leena
Nyt alkoi neljäs raitis viikko.Antabuskin meni aamulla ilman vastenmielisyyttä alas. En murehtinut mitkä olisi ne viisi eri syytä lopettaa niitten ottamninen...
Raitista päivää kaikille- pietja
Mahtavaa. Meitä on varmaan monta jotka luottaa samaan tukijalkaan. Oikein hyvää kevättä Sinulle!
Oli iloa lukea kommenttejasi!
terveisin pietja
- aahoohoo
Mikähän on. Koko viikonlopun oon ryöminy pohjamutikossa - hermostuttaa, kiukuttaa ja väsyttää henkisesti ja haluisin vaan mennä takasin punkkaan odottelemaan uutta auringonnousuu. Kyyhöttäis pimeessä huoneessa peitteiden alla ja ärhentelis sieltä käsin koko maailmalle - punois nyrkkiä ja potkis - niin ja irvistelis kammottavasti.
Että sellaset olis minun mielihuvitukset tällä hetkellä.- ei mittään
"maanantai ei mittään, tiistai ei mittään....."
Välillä se elämä ja arki iskee niin rajusti päin taulua että loota on ihan sekaisin. kun puolivuosisataa juopottelee pahalle ololle niin vähemmästäkin sitä on tajunta hukassa.
Ei auta kuin laittaa uutta matoa koukkuun ja uskoa, että "väliaikasta kaikki on vaan" - pääsisit tänään
kävelylenkille. On nääs upea auringonpaiste ja raikas tuuli tuolla ulkona, jossa jo ehdin käväisemään. Ja nyt lähden asioille, tosin autolla.
On niin liukkaat polut, ette miesmustiin ole näin liukasta ollut. Ei vitsi lähteä ulos konttaamaan, pian ihmiset luulee että taas se on humalassa. Vaikka tässä kokotalvi on mennyt ilman alkoholia, raittiina menee tämäkin päivä.
- Alkologi
turha hehkuttaa ainakaan keliä. Raittiuskin on tänäpäivänä niin itsestänselvä asia. Yhtä selviö kuin kärppien mestaruus!
Raittiudessa hienointa on aistien ja realiteettien uudelleen löytyminen. - Jenkanen
Ei tänäänkään jenkata.
Tenkasesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124