mihinkä se WCsäätiö

aihe unohtui
Ada jolla on mielipiteitä miten se liittyy mahdolliseen rahojen löytymiseen ja "palautukseen"
jäsenille.
Toinen kysymys Adalle jos lukee on miten Win Capitaa
voisi käyttää rahan pesuun kun ihmisille vaan tulisi ilmestyä tuloja kuulumatta virallisesti mihinkään yhteisöön?????

11

1026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdaLfink

,jotta älä kuule viitti oon Raija-Antti Matilda Suohinen. Jotta revi siittä vaikka tyttonimesta, pelle.

Jotta mitaan ette voi...

• olen aina tiennyt että olen pelle ja ylpeä siitä.
        Sääli jos ei pysty olemaan PELLE.
        kiitos vastauksesta!!!!

• AdaFlink
        sunlin kirjoitti:

olen aina tiennyt että olen pelle ja ylpeä siitä.
        Sääli jos ei pysty olemaan PELLE.
        kiitos vastauksesta!!!!

... mulle?

Ja mitaan ette voi...

• AdaFlink kirjoitti:

... mulle?

Ja mitaan ette voi...

tarkkaan
        Se säätiö vaivaa kun kukaan ei ota enää esille.

• AdaFlink
        sunlin kirjoitti:

tarkkaan
        Se säätiö vaivaa kun kukaan ei ota enää esille.

... viittit kattoa, niin tämä viesti ei ollut mun kirjoittma.

""""Jotta mä sanoisin
        Kirjoittanut: AdaLfink 31.3.2008 klo 22.21

,jotta älä kuule viitti oon Raija-Antti Matilda Suohinen. Jotta revi siittä vaikka tyttonimesta, pelle.

Jotta mitaan ette voi..."""

Ja mitaan ette voi...

• rahankerääjä

Saatiin kuukausi lisäaikaa rahastukselle kun jotkut ahneet laittoi rahat säätiöön eikä yrittänyt saada niitä ulos.
      Mutta siellä panamassahan se on

t.Hannu

• AdaFlink

.. tilanne.

Sulla on esim. huume- ja prostitutiosta saatua käteistä rahaa paljon. Oletetaan tollaset 200.000 €uroa. Haluat ostaa niillä kiinteetä omaisuutta. Eihän se käy, koska kateelliset naapurit kiinnittäis huomiota siihen, että jätkä se vaan makoilee kotosalla ja ei tee mitään työkseen, mutta rahhoooo on niin maan perkeleesti. No hänhän on sijoittaja tietenkin. Haluat, että kateelliset naapurit saavat "nokilleen", jos kysyvät sun leveetä elämän tyyliäsi verottajalta.

Raha pestään näin:

Sijoitat johonkin tollaseen "Upo-pesukarhu-clubiin" jonkun vanhemman jäsenen kautta rahasi. Se vanha jäsen on viisas (älykkäämpi, kuin sinä) ja haluaa vaihtaa virtuaalirahansa oikeeseen. Tarkoittaa sitä, että se ymmärtää, jotta pakomatkalla vaan käteinen oikea raha kelpaa. No sillä vanhalla jäsenellä on virtuaalirahaa siellä tilillä. Sä annat sille rahan händyyn ja se liittää sut mukaan clubiin vastaavalla summalla. Huom! siirto ei välttämäti edes näy MB:n tileillä.

Homma jatkuu ja jatkuu ainakin sen 6 kuukautta. Sä kotiutat rahat. Maksat verot kiltisti ja saat niin verottajan puolellesi niitä kateellisia naapureita vastaan.

Ja jippo on siinä. että verottaja pesee rahasi. Ne kun eivät aivan ymmärrä siellä pikkukylän verotoimistossa, että se raha tulee jostakin muusta, kuin valuuttatreidauksesta. Niin se verottaja paremman tiedon puutteessa hyväksyy ne pääomatulot ja kateellisten naapureiden ilmoitukset liian leveästä elämästä saa nolon lopun. Verottaja on vahvistanu rahan alkuperän.

Ja mitaan ette voi...

• järkee

on kuule ihan sama kumpaa laitonta rahaa siellä pakomatkalla on ja mitä naapurit ajattelee.

• AdaFlink
        järkee kirjoitti:

on kuule ihan sama kumpaa laitonta rahaa siellä pakomatkalla on ja mitä naapurit ajattelee.

.. ole.

Ne ketkä ymmärtää, että pakomatkalla vaan selvät setelit on valttia, ymmärtävät ottaa käteisenä kaikki. He ovat seikkailijoita ja heillä ei ole "siteitä" kotomaahan.

Ne ketkä jäävät tänne Suomeen ja etenkin jos perhe on täällä, tarttee yrittää pestä se raha niin, että elintaso ei ainakaan laske.

Ja mitaan ette voi...

• Voiko olla mahdollista ettei edes WinCapitaa edes tarvittaisiin kunhan raha kierrettäisiin MB kautta ja ilmoitettaisiin yksinkertaisesti tulevan WinCapitasta.
        Pyydan anteeksi vaikka olen tyhmä kuten huomasit.
        Mielestäni voitaisiin vähaän asiaa läpi käydä.
        WC tunnetaan sijoituksena myös Floridassa ja siellä on uskomus jonkin päämiehen sijainnista New Yorkissa.

• AdaFlink
        sunlin kirjoitti:

Voiko olla mahdollista ettei edes WinCapitaa edes tarvittaisiin kunhan raha kierrettäisiin MB kautta ja ilmoitettaisiin yksinkertaisesti tulevan WinCapitasta.
        Pyydan anteeksi vaikka olen tyhmä kuten huomasit.
        Mielestäni voitaisiin vähaän asiaa läpi käydä.
        WC tunnetaan sijoituksena myös Floridassa ja siellä on uskomus jonkin päämiehen sijainnista New Yorkissa.

... "rahapurnukka"/välietappi ja se antaa tiettyä luottamusta rahojen kotiuttamisessa. Alle 10.000 €uron kotiutukset ovat sujuneet ainakin EU-alueelle suht´koht´helposti.

Mä oikeesti ihmettelin, kun jotkut WinCapitan jäsenet halus kotiuttaa ja ne kerto, että pitää niitä pyyntöjä tehdä 100.000 €uron kotiutuksesta 10 kpl. Luulis nyt siellä pankissakin ihmeteltävän, että joku tekee 10 kpl siirtoja.

Ainahan voidaan käydä keskusteluja siitä, jotta miten ja missä sitä rahaa pestään. Suomen raviradoillakin sitä harjoitetaan. Jotkut ostaa voittokuponkeja suhteessa; 120 €uroa sulle 100 €uron voitosta.

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      6057
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      626
      2462
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1070
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      334
      1061
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1020
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      975
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      925
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228