onko jollain tietoo tehdäänkö keikka normaalisti??
Himos 3.4
9
1801
Vastaukset
- ihan normaalisti
ryypäten. mä ainaki aion.
- micos
Sinne siis!!
- JOOPA JOO
Sori vaan keikka peruttu luultavasti ryyppy päällä
- diiba daaba
JOOPA JOO kirjoitti:
Mistä tuollaisen tiedon sait? Eiköhän tuosta olisi virallistakin tietoa olemassa joten pidä mölyt mahassa jos ei ole varmaa tietoa.
- tuosta
JOOPA JOO kirjoitti:
vois nostaa kunnian loukkaus syytteen, kannattaa siis pitää turpa kiinni
- popedafani
JOOPA JOO kirjoitti:
muualle ja kato mitä suustas päästät,tällaisia torveloita ja mustamaalaajia ei Popedan fanipiirissä katsella kovin suopein silmin.
Keikkaa ei ole missään peruttu eli se siitä.. - Voimailija
popedafani kirjoitti:
muualle ja kato mitä suustas päästät,tällaisia torveloita ja mustamaalaajia ei Popedan fanipiirissä katsella kovin suopein silmin.
Keikkaa ei ole missään peruttu eli se siitä..Tiedustelisin olikos itse Mustajärvi eilen esiintymässä Himoksella kun tänään pitäi mennä katsomaan Vantaalle sitä.
- oli...
Voimailija kirjoitti:
Tiedustelisin olikos itse Mustajärvi eilen esiintymässä Himoksella kun tänään pitäi mennä katsomaan Vantaalle sitä.
jaa hyvässä vedossa, ei kannaata kaikkia kakka puheita uskoa!!
- Mä vaan
Olihan Pate&Popeda keikalla jo perjantaina 28.3 Tavastialla ja lauantaina 29.3 Pakkahuoneella. Ääni oli hieman flunssainen Patella vielä lauantaina, mutta äijä oli kyllä huippukuosissa, jutteli mukavia ja lauloi paremmin kuin moni ilman flunssaa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625