Savonlinnan päällikkö ja Lahden orjatyömaan vilpitön keisari SavoRULES rakennuttaa Savonlinnaan pilvenpiirtäjän.
Pilvenpiirtäjä tulee Riihisaaren rantaan ja on noin 3 kilometriä korkea. Pilvenpiirtäjään tulee toimistoja, yrityksiä ja muutama kuntoklubi saunoineen.
Budjetti on muutama miljardi ja sellaiset rahathan ovat Rulesilla jo menneet yleensä baariviikonloppuun.
"Taskurahoja" kommentoi Savonlinnan ylipäällikkö Olavinkadun varrella ja tuuppasi romanialaisen kerjäläisen kouraan 20.000 euroa ja jatkoi matkaansa kohti SaPKon toimistoa tarkoituksena hommata Afinogenov ja Selänne SaPKoon.
Pilvenpiirtäjä Savonlinnaan
25
777
Vastaukset
- CharlieChaplin
on kova!..heh
- MuisQuu
Ihan väärä kaupunki...kertakaikkiaan...Muutoin hyvä idea;o))...
Sitäpaitsi..se jääkiekkoseurakin ihan väärä...Kalpaan ne miehet menee..;o))..- MuisQuu
SavoRULES kirjoitti:
Ei ne voi KalPaan mennä ku mä käsken.
Rules...Et ole ajatellut leijonankesyttäjän duunia?...Se jotenkin tuntuis sopivan Sinulle;o))...
Stei!...Saanks mä jo nousta tältä pallilta...;o))..Okei..:o)))))))))))))... MuisQuu kirjoitti:
Rules...Et ole ajatellut leijonankesyttäjän duunia?...Se jotenkin tuntuis sopivan Sinulle;o))...
Stei!...Saanks mä jo nousta tältä pallilta...;o))..Okei..:o)))))))))))))...Täytyy laittaa ihan tosissan harkintaan. Saat nousta.
Kesytän kaikki leijonat ja ne naiset jotka ovat horoskoopiltaan leijonia. Enkä käytä edes ruoskaa vaan pari kalkkunapalleroa ajaa asian.- MuisQuu
SavoRULES kirjoitti:
Täytyy laittaa ihan tosissan harkintaan. Saat nousta.
Kesytän kaikki leijonat ja ne naiset jotka ovat horoskoopiltaan leijonia. Enkä käytä edes ruoskaa vaan pari kalkkunapalleroa ajaa asian.Jotenkin mukavampi kirjuuttaa tälleen seisaaltaan..;o))..
Hyvä..Ota vaan heti harkinta pois päältä ja ei kun kohti ääntä...:o)
Vienona muistutuksena...(myöskin erotukseksi kotikissoista)..Jellonat eivät syö kalaa...ei ainakaan kalanaisia;o)))...
Sitten ja kun suuri grandefinaale koittaa...mä tietysti istun sirkuksen etummaisessa rivissä...siinä pelkääjänpaikalla...;o))...(siis jos saan taas istua) MuisQuu kirjoitti:
Jotenkin mukavampi kirjuuttaa tälleen seisaaltaan..;o))..
Hyvä..Ota vaan heti harkinta pois päältä ja ei kun kohti ääntä...:o)
Vienona muistutuksena...(myöskin erotukseksi kotikissoista)..Jellonat eivät syö kalaa...ei ainakaan kalanaisia;o)))...
Sitten ja kun suuri grandefinaale koittaa...mä tietysti istun sirkuksen etummaisessa rivissä...siinä pelkääjänpaikalla...;o))...(siis jos saan taas istua)Äläs nyt minulta mitään istumislupia pyytele. Tässähän tulee vaivautunut olo.
Saat istuu muuten missä haluut ja niin pitkään ku haluut. Ja sulle tulee vapaaliput joka esitykseen ja VIP-aitio tietty!- MuisQuu
SavoRULES kirjoitti:
Äläs nyt minulta mitään istumislupia pyytele. Tässähän tulee vaivautunut olo.
Saat istuu muuten missä haluut ja niin pitkään ku haluut. Ja sulle tulee vapaaliput joka esitykseen ja VIP-aitio tietty!Sina hyva kaskyttaja..Mina hyvä vaivaaja;o)))...
Tästä eukosta siis tulee VIPPI...ja ihan aitioon:o))...Voi olla et istunkin...ja kauan;o))... MuisQuu kirjoitti:
Sina hyva kaskyttaja..Mina hyvä vaivaaja;o)))...
Tästä eukosta siis tulee VIPPI...ja ihan aitioon:o))...Voi olla et istunkin...ja kauan;o))...Yleensähän ne hullut leijonankesyttäjät tunkevat päänsä leijonakitaan.
Minä pistän vielä paremmaksi, minä annan leijonan syödä minut ja köllötellä vatsallaan 5 minuuttia kunnes kiipeän leijonkidasta potrana poikana ja teen vielä surmanvoltin trapetsilla!- MuisQuu
SavoRULES kirjoitti:
Yleensähän ne hullut leijonankesyttäjät tunkevat päänsä leijonakitaan.
Minä pistän vielä paremmaksi, minä annan leijonan syödä minut ja köllötellä vatsallaan 5 minuuttia kunnes kiipeän leijonkidasta potrana poikana ja teen vielä surmanvoltin trapetsilla!Otan kaiken varalta sakset mukaan...Hitsi en millään tahtois jättää näkemättä sitä surmanvolttia trapetsilla..;o))..
Voi..mä nään sielukkailla silmilläni, kuinka Sinä potra poika pukeutuneena virtaviivaisiin trikoisiin, sukellat jellonan ammottavaan kitaan kokonaisena. Kunnes kotvan kuluttua syöksyt harjaniskan suolistosta trapetsille trikoon kultaiset loimet välkehtien...Patistiinisen hitaasti suoriudut surmaavasta voltista...Oih...Naiset pyörtyilevät...Miehet ihailevat..kateudestä jäykkänä...Ja minä..jok ikinen näytös vippinä;o))... MuisQuu kirjoitti:
Otan kaiken varalta sakset mukaan...Hitsi en millään tahtois jättää näkemättä sitä surmanvolttia trapetsilla..;o))..
Voi..mä nään sielukkailla silmilläni, kuinka Sinä potra poika pukeutuneena virtaviivaisiin trikoisiin, sukellat jellonan ammottavaan kitaan kokonaisena. Kunnes kotvan kuluttua syöksyt harjaniskan suolistosta trapetsille trikoon kultaiset loimet välkehtien...Patistiinisen hitaasti suoriudut surmaavasta voltista...Oih...Naiset pyörtyilevät...Miehet ihailevat..kateudestä jäykkänä...Ja minä..jok ikinen näytös vippinä;o))...Minä hommaan videokamaran sinne niin voit taltioida tämän uljaan suorituksen!
VIPeille sitten järjestetään näytöksen jälkeen jatkobileet takahuoneessa jonne olet tietenkin kutsuttu. Siellä sampanja virtaa ja musa raikaa.- MuisQuu
SavoRULES kirjoitti:
Minä hommaan videokamaran sinne niin voit taltioida tämän uljaan suorituksen!
VIPeille sitten järjestetään näytöksen jälkeen jatkobileet takahuoneessa jonne olet tietenkin kutsuttu. Siellä sampanja virtaa ja musa raikaa.mut viel perii...Mutta..ken leikkiin ryhtyy..se leikkiköön...tai ainakin sinne päin...Ja saahan näin
videokamerauskin otoksiin taiteellisempaa otetta...kun käsissä on hienoinen vipra;o))... MuisQuu kirjoitti:
mut viel perii...Mutta..ken leikkiin ryhtyy..se leikkiköön...tai ainakin sinne päin...Ja saahan näin
videokamerauskin otoksiin taiteellisempaa otetta...kun käsissä on hienoinen vipra;o))...Ja otetaan vaan reilusti samppakaljaa, ei näin vahvat ihmiset saa mitään kirrosioita vai mitä ne oli?
- sola
..ihanku mä oisin vastannu sulle jo eilen tähän jossain muualla...kävin kurkkaamassa, ja se ei ollu enää siellä. Hui.. ;)
Siirsin itseni fiksumpaan ympäristöön. Kyllästyin kyseisen palstan siivoustouhuihin, itse en ole kovinkaan kova siivousmies.
- sola
SavoRULES kirjoitti:
Siirsin itseni fiksumpaan ympäristöön. Kyllästyin kyseisen palstan siivoustouhuihin, itse en ole kovinkaan kova siivousmies.
..mutta on se kummallinen palsta, kun sieltä siivotaan pois kaikki sellainen, jossa olis jotain älyllistä...ilmeisesti sefu ei tykkää meistä... ;)
sola kirjoitti:
..mutta on se kummallinen palsta, kun sieltä siivotaan pois kaikki sellainen, jossa olis jotain älyllistä...ilmeisesti sefu ei tykkää meistä... ;)
Surumielin joudumme olemaan, sinä ja minä. Aina meitä vahvoja sorretaan! :-DD
- sola
SavoRULES kirjoitti:
Surumielin joudumme olemaan, sinä ja minä. Aina meitä vahvoja sorretaan! :-DD
..savonmuan hurjin..mie kun en osaa savoo, niin pitäsköhän meitin vääntää kättä... ;)
sola kirjoitti:
..savonmuan hurjin..mie kun en osaa savoo, niin pitäsköhän meitin vääntää kättä... ;)
Voitat kuitenkin. Ihan kevyesti.
- capitaali
haluatko lisätienestiä?Laita minulle tulemaan rahaa,varma tuotto.Jopa 110% tuotolla.
- Savonmiäs.
SavoRULES kirjoitti:
No laitanpa tulemaan yhden euron. Etköhän sinä sillä pärjääkin jo ainakin kaksi vuotta?
Kun joudut sellaisella budjetilla elämään joka vuosi. Eh eh....
..käy olavinlinnan?.. eikös e ole jokin maamerkki siellä savonlinnassa päin..
- Savonmiäs.
Tynnä niitä mansikoita sinne minne aurinko ei paista. Vieläkö asut äitis kanssa siellä metsän keskellä? Eikö äityli jo ihmettele miksei pojulla ole eukkoa? No onhan sulla ne Jallut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955