Lostin kuvauspaikalla on tehty jännittäviä havaintoja.
Jaksoa nro 11. varten kuvauksia tehtiin paikassa, joka oli lavastettu 50-luvun sairaalaksi. Kuvatussa kohtauksessa olivat mukana nuori nainen ja vauva...
[spoileri tulossa, älä jatka pitemmälle, jos et halua tietää asioita ennakolta]
Tuo nuori nainen oli roolinimeltään Emily Locke, ja vauva arvatenkin John Locke. Ja eipä tässä vielä kaikki...
[varsinainen mahtispoileri tulossa, älä jatka pitemmälle, jos et halua tietää asioita ennakolta]
Kuvauspaikalla oli mukana myös kaveri, joka esittää Richard Alpertia, eli sitä vanhenematonta heppua, joka on pörrännyt saman ikäisenä Benin lapsuudesta nykypäiviin asti -> Richard Alpert oli paikalla kun John Locke syntyi. Ou mai gaad!
Tietoa tulevasta [SPOILER]
Lostia kansalle
0
555
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329