Poikaystävälläni on aivan ihana ruippakulli.Olen ollut sängyssä noin sadan miehen kanssa ja ainoastaan 6 on ollut ruippakulli, eli nopeasti laskettuna 6%:lla miehistä on ruippakulli. On aivan ihanaa, kun poikaystäväni työntää ruippakullin sisääni ja alkaa nylkyttämään. Valitettavasti poiaystäväni on harvinaisen typerä ääliö, etten sanoisi vähä-älyinen kerrassaan. Siksi hän saa painua h...ttiin minun puolestani. Pari viikkoa vielä siedän hantä, koska haluan kokea tuon ihanan ruipppakullin vielä 5 kertaa. Huomenna hän taas tulee. Ihanaa. Illalla hän työntää ruippakullinsa vittuni ikeniin ja rajun nylkytyksen jälkeen roiskaisee nuljut vittuni ikeniin. Ihanaa. Sen jälkeen hän saa lähteä litomaan, sillä en siedä hänen idioottimaisia puheitaan enkä hänen ulkonevia etuhampaitaan. Mutta ensi keskiviikkona hän saa taas tulla nykimään ruippakullillaan.
Ihana ruippakulli
Minnamaaria22
6
2428
Vastaukset
- siis?
mitäs oikein tarkoitat ruippakullilla...? mitkäs ovat sen tarkemmat kuvaukset..? :D
- kyseessä
roikkuvat lötköt vitjamunat
- Impi Umpilampi
kyseessä kirjoitti:
roikkuvat lötköt vitjamunat
löysäksi lötkömulkuksi jota pitää käsin työntää reikään.
- KÄYTÖSSÄ ON
FWLEDJU WENAHTANUT SEN SUUREMPAA KOKOA TARVIS,MUTTA MITEN? EHKÄ PITÄISI SOITTAA LAINAMIES OY:HYN JA KERTOA MITAT.
- kantensa valinnut!!!
Ei sinulla näy olevan huolen häivää kun noin oot jo monelta munaa saanut tai ottanut vai itsekö lienet antanut!!!
- Anonyymi
Viisaita sanoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595