Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista? Ensimmäistä kertaa ollaan menossa huhti-toukokuun vaihteessa ja kovasti meillä matkaa odotellaan.
Olisiko myös hyviä vinkkejä antaa että milla kannattaa mennä lentokentältä hotellille?
Ateena ja hotelli London
2
1179
Vastaukset
- ateena
kyseisessä hotellissa en ole ollut .ateenassa kuitenkin olen jopa asunutkin ;) helpoiten ja halviten pääset kentältä kaupunkiin kun hyppäät kentän ulkopuolella olevaan bussiin jossa lukee " syntagma" (toinen bussi menee piraeukseen).Liput ostetaan siitä ulkoa olevasta kioskista ja ne leimataan bussin sisällä.(maksaa 3e)
bussi vie siis syntagma-aukiolle,josta pääsee kävelemällä helposti hotskuun (kannattaa googlettaa ateenan kartta).
taksit on myös ok mutta kalliita ja nyhtävät myös turisteilta enempi kuin pitäis ;) tosin kyllä ne hinnat silti alemmas jää kuin suomessa.
Hauskaa reissua,me mennään sit heinäkuussa taas=)- Maija-Neiti
Kuvissa näytti mukavalta, mutta...
Tuli mieleen joku vanha irkkuleffa käytävistä ymps. Vessa suihkussa ei ilmanvaihtoa, ei painetta ja haju.. ufff... Sänky oli kyllä kiva 180cm.. :P terassi TOOOOSi pieni. Hyvin vilkkaan kadun varressa eli, ei puhettakaan että ikkunaa ravolleen. Rannalle lyhyesti, henkilökunta ystävällistä. Kyllä siellä asu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595