te jotka käytätte sukkaa luistimessa kertokaahan kokemuksia..merkkejä on niin tuhottomasti että ei oikeen tiedä mikä olisi hyvä!
minulla on jalka semmoinen kohtalaisesti hikoava ja nuo mitä olen käyttänyt alkavat jo kuulua roskiin!
tälläistä tänään.
sukka-asiaa.,,.
6
1278
Vastaukset
- luistelija112
Tennissukkia en käytä, hikoo ihan törkeesti, enkä pahemmin ole ajatellut onko kunnon urheilusukkia. Itse käytän ihan vain perus ohuita sukkia, mitä saa ihan mistä kaupasta vain halvalla. Paljain jaloin en viitsi tarvitsisi pestä sisältä luistin useasti ja kaikenlisäksi melko vaikeata. Yks kikka säästää hajuja on käyttää kengänpohjallisia, jotka voi ajoittain vaihtaakin.
- yhtä oikeaa
sukkaa. Riippuu luistinkengästä, omasta jalasta, ehkä ihotyypistä, jotkut taitavat olla herkkähipiäisempiä kuin toiset. Fitness-luistimiin saattaa käydä perinteisempi (froteinen) urheilusukka tai ainakin niitä näkee käytettävän. Lämpömuotoillussa kengässä taitaa olla paras ohut ja keinokuituinen sukka paras. Ja niissä monet eivät käytä ollenkaan sukkaa, jotta kenkä olisi täysin jalanmuotoisesti kiinni. Lämpömuotoillussa kengässä keinokuituisen sukka on ehdoton. Puuvillainen sukka imee itseensä kaiken kosteuden. Märkä sukka alkaa helposti hiertämään ja varsinkin puuvillasukka kiertyy märkänä ja alkaa hiertämään.
- rullakoutsi
Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..
- uistinsukka
rullakoutsi kirjoitti:
Harvat luistelee ihan paljailla jaloilla, rullaluistelussa on niin paljon tärinää että sukka kannattaa sinne pistää... sukista parhaat on esim. ohuimmat mahdolliset Asicsen juoksusukat, keinokuitua tms. Paksut puuvilla sukat(tennissukat) kannattaa unohtaa... sukkien on oltava ihan ohuet ja ihonmyötäiset..
Itse käytän vanhoja tennissukkia hiihdossa ja rullaluistelussa. Nyt näyttää olevan muotia haukkua näitä takavuosien suosikkeja, jotka kuitenkin ovat ihan käyttökelpoisia monessa lajissa.
- pärjää jos...
Tänään kokeilin k2 longmounteja eka kertaa ilman sukkia. Tuntuma oli sen verran parempi, että siirryn paljasjalkaisten kerhoon. Kengät varmaan suolaantuu ennen aikojaan, ja menee vaihtoon nopeammin kuin sukankuluttajilla. Fitnes-kengissä on pehmeämpi vuoraus joten niissä ei taida sukka enää huonontaa otetta
- Anonyymi
www.sukat.com :ista löytyy juuri sinulle sopivia sukkia joka lähtöön. Sukat toimitetaan nopeasti postilaatikkoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748