Flirtti piristää

Kevättä ilmassa

tuntuu olevan :) Jaan teidän kanssa tiedon, että pitkästä aikaa sain flirttiä osakseni miehen toimesta. Leveällä suojatiellä mua käveli vastaan tumma pitkä mies ja se katsoi mua pitkään ja lempeästi kulmien alta. Katsoin miestä silmiin takaisin. Taisin vähän hymyilläkin. Tulin oikein loppupäiväksi hyvälle tuulelle tuosta kohtaamisesta. Mies oli ihan minun makuun sopiva tapauskin.

Flirtti piristää päivää!

Flirttailetko? Koska ja kenelle flirttasit viimeksi?

142

36809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

en jaksa, enkä nauti vieraiden miesten katseista. Tulee vaan vaivaantunut olo. Eikä piristä mua. Kyllä ne tunteet kipinöi ihan muutenkin kahden ihmisen välillä jos on kipinöidäkseen. Ei siihen nyt varsinaista flirttiä tarvita.

• Pervo

Flirtti on turhaa, kannattaa mennä suoraan asiaan,niin ei hukkaa kallista aikaa,turhuuden markkinoille.

• Muumioitunut

Lainaan tekstiäsi;
        " en jaksa, enkä nauti vieraiden miesten katseista. Tulee vaan vaivaantunut olo. Eikä piristä mua. Kyllä ne tunteet kipinöi ihan muutenkin kahden ihmisen välillä jos on kipinöidäkseen. Ei siihen nyt varsinaista flirttiä tarvita."

Mistä ihmeestä ne virtapiikit oikein tulevat?

• Muumioitunut

Lainaan tekstiäsi;
        " en jaksa, enkä nauti vieraiden miesten katseista. Tulee vaan vaivaantunut olo. Eikä piristä mua. Kyllä ne tunteet kipinöi ihan muutenkin kahden ihmisen välillä jos on kipinöidäkseen. Ei siihen nyt varsinaista flirttiä tarvita."

• S_guru
        Muumioitunut kirjoitti:

Lainaan tekstiäsi;

Miksi naiset meikkaavat, jos heillä jo on aviomies? Kyllähän aviomies tietää jo täysin, miltä nainen näyttää. Meikkauksen tarkoitus on vain tehdä petollinen vaikutus naisen kauneudesta vieraisiin miehiin. (Lainattu antiikin Kreikan kirjoituksista).

• TaikaröNsy
        S_guru kirjoitti:

Miksi naiset meikkaavat, jos heillä jo on aviomies? Kyllähän aviomies tietää jo täysin, miltä nainen näyttää. Meikkauksen tarkoitus on vain tehdä petollinen vaikutus naisen kauneudesta vieraisiin miehiin. (Lainattu antiikin Kreikan kirjoituksista).

vaikka antiikin Kreikassa meikattiin miksi meikattiin,usein naiset meikkaavat ihan silkasta olemisen ilosta;D
        Näyttäkseen itselleen ja miehelleen ja varsinkin muille naisille,että välitetään itsestä eikä olla piiaksi ruvettu.
        Mikään pakkelipytty ei tarvitse olla.
        Huivi tai myssy silmilläkin voi tietysti kulkea.

• vili

on muutakin tekemistä

• nana80

Kyllä mä flirttailen vaikka olenkin kahden lapsen naimisissa oleva äiti-ihminen. Flirttailen siis muidenkin kuin aviomieheni kanssa. Piristää päivää ja nostaa itsetuntoa ja saa toisellekin hyvän mielen. Enää en tosin niin usein flirttaile kuin nuorempana, joskus se oli lähes päivittäistä. Nykyään vain hyvin satunnaisesti. Ehkä kerta kuussa... jos sitäkään. Kesäisin useammin kuin talvisin :)

• Vaakalaudalla
        nana80 kirjoitti:

Kyllä mä flirttailen vaikka olenkin kahden lapsen naimisissa oleva äiti-ihminen. Flirttailen siis muidenkin kuin aviomieheni kanssa. Piristää päivää ja nostaa itsetuntoa ja saa toisellekin hyvän mielen. Enää en tosin niin usein flirttaile kuin nuorempana, joskus se oli lähes päivittäistä. Nykyään vain hyvin satunnaisesti. Ehkä kerta kuussa... jos sitäkään. Kesäisin useammin kuin talvisin :)

Kai ymmärrät että jos annat sellaista huomiota/mielenkiintoa toiselle joka voitaisiin tulkita muuksi kuin tutustumisen merkiksi tehty niin sehän on suoraa pettämistä.

• n24

En ehkä sanois flirtiksi, mutta hymyilen silloin tasapuolisesti molemmille sukupuolille leveästi kun on oikein hyvä päivä!

Kai ne pitää mua hulluna osa :)

Luonteeni on myös aika iloinen ja esimerkiksi baarissa on tullut väärinkäsityksiä miehiltä kun luulevat että flirttaan, kun kohteliaasti juttelen niitä näitä tai kyselen ihmisestä enemmän... :/
      Oon varattu kyl.

• halpaan;

Toimitushan se taas kirjoittelee... provoja.

Jotta ette flirttailisi, vaan istuisitte rustaamassa vastauksia.

• romantiikaa

joo nää toimituksen alotukset on sexxistisiä.

alkaa jo tympimään,olis parempiakin aiheita ja hyödyllisiä,suomessa melkein jo kaikki eronneita,kuka viittii niitä riftailla.

minne on romantiikka kadonnu.

• niinpä,,nii,,in

niin se taitaa olla,,,olet oikeassa,lirttailkaa kaukes rauhas keskenänne,,

• TaikaröNsy

halpaahan tämä huvi on.

• kunnes

Suomen ylin johtohan tuomitsi flirttailun, jos et satu muistamaan enää tapausta Kanerva ja Rouva Presidentin hyvää esimerkkiä kaikille Suomen kasvuiässä oleville toivoille, ja miksei vanhemmillekin. Sillai äideille ja tyttärille malliin.

Tosin, ei ihme, sillä viikollahan sanottiin, että se mies on unohdettu perjantaihin mennessä.

• Maarit*.*

Kyllä sitä teen. Katson ihmisiä aina silmiin, rakastan ihmisten silmiä. Niistä näkee aina jotain, onhan ne silmät sielun peili. Ja huumoria aina maailmaan mahtuu, asiakastyössä kyl piristää kummasti ja se jopa auttaa jaksamaan.

Olen vaan mikä olen, oma itseni. Ja onhan se hienoa, et muutkin ihmiset on itsestä kiinnostuneet, kun vain se oma mies. Onneksi asutaan Suomessa ja tääl on lupa katsella ihmisten silmiä ilman avioliittolupausta, heh :)

• Martsu73

100% samaa mieltä Maaritin kanssa, kyllä elämä olisi tylsää, jos ei joskus heittäis pientä flirttiä peliin...ns paljon se antaa ja vähän se ottaa!

• kuullut jo,

Onko Vanhanen herätetty ja kerrottu, mitä rakas länsinaapuri suunnittelee.

• TaikaröNsy

Matti on mammanpoika ja Ikessä jotain muutakin!UGH!

• seksuaalista häirintää

sitä voi verrata tekstiviesti häirintään ja ns pakkohalauksiin
      T:mies

• TaikaröNsy

t.avoin häirikkö.!

• flirtti.
        TaikaröNsy kirjoitti:

t.avoin häirikkö.!

ja seksuaalinen häirintä miehiin on sallittu, mutta jos se kohdistuu naisiin niin se rangaistava se on tämän päivän tasa-arvo

• rva-addison
        flirtti. kirjoitti:

ja seksuaalinen häirintä miehiin on sallittu, mutta jos se kohdistuu naisiin niin se rangaistava se on tämän päivän tasa-arvo

ole niin kaltoin kohdeltu ;)

• Flirtti piristää ;-)

Flirttailen aina kun siihen tulee mahdollisuus, yleensä aloitteen tekee joku muu kuin minä.. Se on harmitonta ja piristää päivää :-D

• Nuorineiti88

Kyllä mie flirttailen...koulussa, töissä, vapaalla, baarissa, ihan missä vaan...kyllä nuo teinipojatkin tykkää, kun tällainen muutaman vuoden vanhempi (3-4v ikäero) heille flirttailee...pienet hymyt, katseet ja kosketukset kesken korttipelien (ja muutenkin) saavat hyvin vastakaikua ;D

• flirtti kuuluu

joka päivään .....

• Oolofi

hakemassa Antabusta, niin se hoitsu oli hiton sexy 35-40 v. nainen ja se flirttaili mulle. Oli kyllä aika hottis pimu, eikä ollu ees nimettömässä rengasta.

• YKSI-AVIOINEN

Yksiavioinen ihminen on kirkon luoma harha omia tarkoitusperiä varten,hyvät ihmiset,nauttikaa seksistä.

Ihmiset eivät vanhoina,kadu sitä mitä ovat tehneet,vaan sitä mitä eivät ole USKALTANEET tehdä.

• TaikaröNsy
        YKSI-AVIOINEN kirjoitti:

Yksiavioinen ihminen on kirkon luoma harha omia tarkoitusperiä varten,hyvät ihmiset,nauttikaa seksistä.

Ihmiset eivät vanhoina,kadu sitä mitä ovat tehneet,vaan sitä mitä eivät ole USKALTANEET tehdä.

joko muilla tai minulla ;) heh,heh.
        En ole ikinä samaistanut flirttiä seksistä nauttimiseen.
        Flirtti on mielestäni taitolaji, älykkäiden ihmisten kesken.
        Siinä yhdistyy huuumori,pieni sävähdys ja ehkä muutama mukava lauseenheitto.
        Yksi-avioisuudella ja kirkolla en näe mitään tekemistä flirtin kanssa.
        Flirtata voi kirkossakin sillä synniksi en sitä näe.

• Laritsa M

Voi se luoda tunnelman, jonka mukana on helppo mennä. Kuinka pitkälle tahansa. Ei siinäkään mitään vikaa ole.

• nurin...

Joo eli minua ainakin tämmöinen piristää kummasti, ja vaikka jatkuisi pidemmälle.. ja itse sanon että jos hyvännäkönen vastaan tulee niin varmasti flirtti päälle nousee.

• TaikaröNsy

kyllä varmaan Suomi tarvitsee flirttikuluttajia,vaikka olen sitä aina nauranut.
        Ei flirtti ole vain hyvännäköisten ja ns."pidemmälle" johtavaa päälle nousua.
        Flirtti on (minun mielestäni)avoin, huumorinsävyttämä
        yhteys toisen samanmielisen kanssa.
        Siihen liitty myös muutama älykäs sana ja ajatus.
        Ikä voi olla mikä tahansa 15 -120 vuoteen eikä tarkoitus ole mikään muu kuin flirtti itse.

• vanhanaikainenko jo...
        TaikaröNsy kirjoitti:

Ikä voi olla mikä tahansa 15 -120 vuoteen eikä tarkoitus ole mikään muu kuin flirtti itse.

eikö tuo kuvaamasi ole ihan normaali keskustelua? miksi sitä nykyään sanotaan flirtiksi? ennen ihmiset juttelivat puolituntemattomien kanssa niitä näitä, eikä se mitään hiton flirttiä ole! ovatko kaikki niin vieraantuneita muista ihmisistä, että jos vähän heittää huulta niin se on heti flirttiä? minä käsitän flirtin todellakin sellaiseksi, että siinä pyritään saamaan toinen kiinnostumaan esim. treffeistä. juttelen kyllä tuntemattomien kanssa missä sattuu, esim. kaupoissa, busseissa jne mutta ei se flirttiä ole.

• TaikaröNsy
        TaikaröNsy kirjoitti:

piti kirjottamani....;D

• TaikaröNsy
        vanhanaikainenko jo... kirjoitti:

eikö tuo kuvaamasi ole ihan normaali keskustelua? miksi sitä nykyään sanotaan flirtiksi? ennen ihmiset juttelivat puolituntemattomien kanssa niitä näitä, eikä se mitään hiton flirttiä ole! ovatko kaikki niin vieraantuneita muista ihmisistä, että jos vähän heittää huulta niin se on heti flirttiä? minä käsitän flirtin todellakin sellaiseksi, että siinä pyritään saamaan toinen kiinnostumaan esim. treffeistä. juttelen kyllä tuntemattomien kanssa missä sattuu, esim. kaupoissa, busseissa jne mutta ei se flirttiä ole.

olet joko vanhanaikainen tai minä flirttaillut aina.
        Minusta keskustella voi monella tapaa...toisten kanssa sävy on toista kuin toisten kanssa.
        Keskustelen toki teillä ja aitovierilläkin,kaikkien kanssa en samalla lailla.
        Nyt oli vain aihe:flirtti.

• neiti....
        TaikaröNsy kirjoitti:

olet joko vanhanaikainen tai minä flirttaillut aina.
        Minusta keskustella voi monella tapaa...toisten kanssa sävy on toista kuin toisten kanssa.
        Keskustelen toki teillä ja aitovierilläkin,kaikkien kanssa en samalla lailla.
        Nyt oli vain aihe:flirtti.

kuuluuko silmien räpyttely ja keimailu flirttiin? olen aina miettinyt mitä ns. flittailu on, itse en osaa enkä tiedä onko syytä osatakaan. mutta helpompi tulkita muita jos tietää mitä sitten on flittailu.

• TaikaröNsy
        neiti.... kirjoitti:

kuuluuko silmien räpyttely ja keimailu flirttiin? olen aina miettinyt mitä ns. flittailu on, itse en osaa enkä tiedä onko syytä osatakaan. mutta helpompi tulkita muita jos tietää mitä sitten on flittailu.

silmässä.
        Flirtti on älypeliä.

• rikottu sydän

Eiliset tapahtumat saivat minut päättämään etten enää koskaan flirttaa. Tyttöystäväni flirttaili avoimesti baarissa toiselle miehelle ja näin tämän. Hirveä riitä aikaiseksi, itkien katselin kun rakkaani lähti ovet paukkuen. Tuli kuitenkin takaisin yöksi kotiin. Sattui, en ollut itkenyt 7 vuoteen. Päätin antaa anteeksi, unohda en ikinä. Flirttaus satuttaa, älä satuta toista tahallisesti.

• Terve itsetunto

Olisit iloinen kun muillekin kelpaisi mutta haluaa olla juuri SINUN kanssasi. Tuollainen on varmin tapa saada hänet rakastamaan sinua vähemmän. Hoida oma itsetuntosi kuntoon. Ennen kuin itse rakastaa itseään, ei voi odottaa että muutkaan sitä tekisivät. Sitäpaitsi ei ihmisiä voi omistaa ja heidän mieltään hallita, yhdessäolo on aina valinta jonka pitää perustua vapaaseen tahtoon, ei sairaalloisen mustasukkaiseen painostukseen, jota tunnut harrastavan.

• rondonella-68

Harmiton flirttailu toista sukupuolta olevan kanssa on periaatteessa ok. Mutta kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin harrastaa sitä vieraan kanssa oman puolison nähden.. Siitä tulee toiselle tosissaan loukattu olo..

• rva-addison
        rondonella-68 kirjoitti:

Harmiton flirttailu toista sukupuolta olevan kanssa on periaatteessa ok. Mutta kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin harrastaa sitä vieraan kanssa oman puolison nähden.. Siitä tulee toiselle tosissaan loukattu olo..

on silkkaa typeryyttä flirttailla muille puolison, tai poika/tyttökaverinsa nähden.
        Yleensäkin jos flirttailee haluaa ilostuttaa jotakuta toista, koska itellä on kiva fiilis, mutta jos toimit yllämainitulla tavalla melko varmasti pahoitat puolisosi, tyttö/poikakaverisi mieltä...eli hänen kustannuksella fiilistelet.

• minnuzka

hei sehän on elämän suola....Ei flirtti välttämättä ole sitä mitä nuo poliitikot harrastaa.
      Flirtille on ihan oikeasti tilausta, kun se toteutetaan oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Ei ole soveliasta flirttailla kaikken kanssa ja jokapaikassa.
      Minusta miehen flirtti piristää. Mutta jos joku tulee sanoon; "Onko puutarhasi hyvin hoidettu" varmasti lävähtää luuvitonen.
      Flirttihän on hienotunteista, vihjailevaa ja ennen muuta sillähän on tarkoitus kehua ja herättää toisen huomio!
      Flirttailkaa hyvät ihmiset enemmän!

• se noin

Vai niin että pikku flirtti piristää.. no..
        ehkä sellaisille se sopii jotka eivät ole missään pari suhteessa eläviä mutta, mutta...
        jos kumppanisi on mustasukkainen edes vähäsen ei hän takuulla pidä sinun flirttailustasi muiden kanssa. Moni ero on lähtenyt pikku, pikku flirtistä ja siinäpä sitten kärsii jo lapset ja jopa suvut, niin että pysykäämme kaidalla tiellä.

• minnuzka
        se noin kirjoitti:

Vai niin että pikku flirtti piristää.. no..
        ehkä sellaisille se sopii jotka eivät ole missään pari suhteessa eläviä mutta, mutta...
        jos kumppanisi on mustasukkainen edes vähäsen ei hän takuulla pidä sinun flirttailustasi muiden kanssa. Moni ero on lähtenyt pikku, pikku flirtistä ja siinäpä sitten kärsii jo lapset ja jopa suvut, niin että pysykäämme kaidalla tiellä.

Voihan sen naisensa/miehensä sitten sitoa vaikka sängynjalkaan jos on niin mustasukkainen. Nyt tulee sitten eteen kysymys; Mikä on pettämistä? Missä pettämisen rajat kulkee? Onko sanat jo pettämistä?

• flirttaillaan
        minnuzka kirjoitti:

Voihan sen naisensa/miehensä sitten sitoa vaikka sängynjalkaan jos on niin mustasukkainen. Nyt tulee sitten eteen kysymys; Mikä on pettämistä? Missä pettämisen rajat kulkee? Onko sanat jo pettämistä?

Flirtti on hyväksynnän osoittamista positiivisesti...mm. hymyillen tai kauniilla kommentilla.

• minnuzka
        flirttaillaan kirjoitti:

Flirtti on hyväksynnän osoittamista positiivisesti...mm. hymyillen tai kauniilla kommentilla.

mieltä! Teerenpeli antaa molemmille hyvän mielen...
        Mutta jos joku pitää tätä pettämisenä on aika ahdasmielinen.

• seksististä

vihjailua. Häirintää se on. Eikö sitä ihmiset osaa käyttäytyä asiallisesti?

• MRHANK

täältähän se tuli, perussuomalainen vastaus. En ymmärä minkä takia ihmisistä on niin vaikeaa katsoa vaikka toista silmiin ja hymyillä? eihän se välttämättä ole flirttiä, mutta se antaa jo toisellekkin paremman mielen. Itse ainakin harrastan ja nykyinen tyttöystäväkin tarttui mukaan kun tapasimme eräissä syntymäpäivä juhlassa. Katse silmiin ja "nätti" - se mihin pystyy - hymy niin kohtahan sitä jo juteltiin ja siitä se ajatus sitten lähti.

• no sanon

Puutteellisista naisista tulee kiukkuisia ja äkäisiä ja juuri noin suhtautuvia.
        Terveisin toinen nainen, joka huomasi sen ajoissa ;)

• rva-addison

mikä tosikko sinä oletkaan ;)

• vaan sivistynyt
        rva-addison kirjoitti:

mikä tosikko sinä oletkaan ;)

Se on kuin villieläimen käytöstä tuommonen flirttailu ja liehittely. Mettäelukat semmosta tekee, sitä sanotaan metsäkanalintujen kyseessäolessa soitimeksi. Aivan sama. eikö ihminen ole yhtää sivistyneempi?

• väärin!!!
        no sanon kirjoitti:

Puutteellisista naisista tulee kiukkuisia ja äkäisiä ja juuri noin suhtautuvia.
        Terveisin toinen nainen, joka huomasi sen ajoissa ;)

Olen 28 vuotias mies. Ei, enkä ole mikään uskova, en edes kuulu kirkkoon. Pidän itseäni lähinnä agnostikkona, joka pitää uskontoa kultturellina ilmiönä. Onko siis todellakin noin että semmonen vastemmielinen liehittely on muka jonku mielestä miellyttävää.. hyi hitto.. lähinnä tulee mieleen että eikö tuo nainen vaivaudu tuomoisesta tungeksivasta käytöksestä, seuraan lyöttäytymisestä ja virnuilusta..

• kuules nyt
        vaan sivistynyt kirjoitti:

Se on kuin villieläimen käytöstä tuommonen flirttailu ja liehittely. Mettäelukat semmosta tekee, sitä sanotaan metsäkanalintujen kyseessäolessa soitimeksi. Aivan sama. eikö ihminen ole yhtää sivistyneempi?

nyt sinä kyllä sekoitat viettelemisen ja flirttailun. Ne on kaksi eri asiaa siinä mielessä, että kun viettelet olet valmis menemään loppuun asti (eli juuri kuin kuvailemasi linnut metsässä). Flirttaillessa ei tarkoita, että siltikään haluaa toiselta yhtään mitään enempää, on vaan hyväntuulinen ja haluaa jakaa hyvää mieltä muillekin.

• sama.....
        kuules nyt kirjoitti:

nyt sinä kyllä sekoitat viettelemisen ja flirttailun. Ne on kaksi eri asiaa siinä mielessä, että kun viettelet olet valmis menemään loppuun asti (eli juuri kuin kuvailemasi linnut metsässä). Flirttaillessa ei tarkoita, että siltikään haluaa toiselta yhtään mitään enempää, on vaan hyväntuulinen ja haluaa jakaa hyvää mieltä muillekin.

Se nyt on niin pieni ero.. oli mitä oli, mut ärsyttävää virnuilua et ei oikein ota selevää että minkämoista vika tuonki päässä on..

• arpinaamaX
        väärin!!! kirjoitti:

Olen 28 vuotias mies. Ei, enkä ole mikään uskova, en edes kuulu kirkkoon. Pidän itseäni lähinnä agnostikkona, joka pitää uskontoa kultturellina ilmiönä. Onko siis todellakin noin että semmonen vastemmielinen liehittely on muka jonku mielestä miellyttävää.. hyi hitto.. lähinnä tulee mieleen että eikö tuo nainen vaivaudu tuomoisesta tungeksivasta käytöksestä, seuraan lyöttäytymisestä ja virnuilusta..

heh ei flirttaus ole noin limaista kuin luulet. Paitsi jos päässäsi on limaisia ajatuksia ja et voi ilman jöpötystä flirttailla vaikka olisitkin varattu . Buahahahhah

• yks Erkki,,,

Flirtin suhteen Suomi on oikea takapajula.
      Suomalainen nainen ei yksinkertaiesti osaa
      flirtata.Samaa voi sanoa myös pukeutumisesta.

• Namikos

avaa silmäs....joo totta että suomalaisen naisen flirtti ei varmaankaan oo niin näyttävää ja antavaa kuin joissain muissa maissa,mut kyllä sitä tapahtuu ja näkeekin joka päivä...pitää vaan osata se itsekkin ja pitää ne simmut auki. ;)

• TaikaröNsy

on onnensa valinnut ja osaa...;D
        Miten fiksua onkaan lauseesi.
        Olet ihailtava
        ....mistä löysitkään noin ihmeellistä kerrottavaa!!!!
        Ettei vain sinulla olisi liian lyhyet lahkeet

• RouvaBlondi

Eipäs yleistetä,vielä löytyy flirttailun arvoisia naisia(puhuu omasta puolestaan)niinkun äsken tuonne jo kirjoitin niin itse saan SITÄ osakseni jokapäivä,paitsi sunnuntaina.
        Mutta jos tosissaan aletaan yleistämään niin eiköhän niitä lökäpöksymiehiäkin riitä,joiden kanssa flirttailu ei tulee mieleenkään.äsken kävin ostamassa juuri korkokengät mitkä jalassa lanne heiluu,ja peppu pyöriija flirttailukin sujuu ihan itsestään.Mukavaa kevään jatkoa ;)

• ldfsdfff

Moni suomalainen vanh. mies on nyhverö ja ei paljo pukahda jne..Ei ymmärrä huumoria kevyestä flirtistä puhumattakaan..Kyllä enemmän naiset flirttailun ottaa hauskan mukavana piristeenä pvään jne..Ja nuoremmat miehet flirttejä ymmärtääkin ovat tän ajan hengessä mukana...Ja monelta mieheltä saannu flirttejä, sitä ihmetelly ja moni muukin..Ja kaikki flirttailemaan, joka ymmärtää siitä humoristisesti ottaa sen asian kun asiana...Fiksut miehet on tämän hyvin omaksuneet...Tsemppiä kaikille flirtistä pitäville miehille ja naisille!!

• Flirtti..

Joskus on piristävää "flirttailla" esim kahvilassa. Varsinkin, jos vahingossa löytää mielenkiintoiset silmät. Voi katseella viestittää, että olet mielenkiintoinen.
      Siitä jää jotenkin hilpeä olo loppupäiväksi. Mitään muuta se ei merkitse. Pari ohimenevää katsetta ja hymyä. Olen sentään vielä elossa, jos joku huomaa edes.

• TaikaröNsy

olen samalla aaltoharjanteella,olitpa nuori,vanha,mies tai nainen.
        Näin sen neäemme!
        Flirtti ja huumori kehiin.Itkemään kyllä ehtii.

• Nimetön

Ei tarvitse mitenkään tietoisesti miettiä ja pinnistellä flirttaillakseen! Kuka sellaista naamari päällä elämistä edes jaksaisi vaan elää ihan omana itsenään ja jos se miellyttää jota kuta niin olkoon.
      Kukin taaplaa tyylillään ja mitäs hemmettiä se toisille kuuluu, koska ei niissä asioissa ole mitään ehdottomia totuuksia vaan kullakin omia kokemuksia!
      Eletään ja annetaan toistenkin elää, sillä mitä me olemme tuomitsemaan toisia ihmisiä kanssa sisaria tai veljiä????Haloooooo........

• TaikaröNsy

Ei todella pidä pinnistellä jos ei lähde luonnostaan.
        Kai se on ihmisen olemus jo lapsesta asti.Ei flirtti viattomuutta poista eikä avio-rikoksia tee eikä myös ehkäise.

• Syyskuu91

Pahemmin en oo nyt ulkona liikuskellut, mutta ihan tämän kuningas internetin välityksellä tapahtuva flirttailu erittää sellaiset tyytyväisyyshormonipöllyt, että koko loppupäivän tekisi mieli kikatella.
      Ja onhan se huomattu, että ilman flirttiä on huomiota potentiaalisilta vaimoke-ehdokkailta turha odottaa! Niin kauan kuin pidetään järki päässä, flirtti on hyvästä.

• mutta nyt sä olet eksynyt väärälle keskustelupalstalle: Täällä puhutaan MIEHEN logiikasta, ei POIKIEN, joista sulla ehkä on jo jotain kokemustakin..!?! Palaa asiaan kymmenen vuoden päästä. Please.

• theHoppari

flirttailin viimeks eilen illalla, se piristää!!;)

• Me Naiset

Laitiselta on asian tiimoilta erittäin osuva uusi kolumni: MAFIAN KIRISTYSTÄ.

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/

Älkää missään nimessä Suomen nykymiehet enää yrittäkö flirtailla nykynaisten kanssa ynm. Se mitä siitä seuraa on Laitinen hyvin kiteyttänyt.

Sen mitä siitä seuraa tietää myös häpäisty pääministerimme, jonka feministin rahastuskirjassa julkaistut txt viestit saavat nyt jatkoa - ja uudemmat vielä julkaisemattomat txt viestit uutisten mukaan julkaistaan nyt "kirjesalaisuuksista, yksityisyyden suojasta ja kunnianloukkauksesta" huolimatta...sen tietävät hänen lapsensakin jne

Sen varmasti tietää myös mies jonka elämä on lähes pilattu - Kanerva...

Erittäin hyvin sen tietää 7 perheellistä, häpäistyä ja julkisesti lynkattua mieskansanedustajaa - jotka ilman virallista näyttöä ja puolustumahdollisuutta yhtäkkiä vaan Suomen naisten toimesta lynkattiin kasvokuvin HS...

Sen tietää kovin moni mies maassa, jossa om ME lukemat yhden ihmisten talouksia sekä avioeroja (avioliitoissa 50%, avoliitoissa 90%) ja vielä sillä erikoispiirteellä että nainen on se "jättäjä" lähes 3/4 tapauksesta...

(Ainoa mikä Suomen ilmapiiriä todellisuudessa piristäisi -olisi tasa-arvon luominen nyt siviili/asevelvollisuuteen? Eikö niin yvipäällikkömme Halonen ja arvon feministit?)

Lisää tästä kaikesta kiihtyvästä "epäsuorasta mesvihasta" on uutuuskirjassa, jossa kirjoittajana 30 eri akateemista vaikuttajaa:

MIES VAILLA TASA-ARVOA

http://www.miessakit.fi/fi/tapahtumat/mies_vailla_tasa-arvoa

PS. Kyllä kaikkien tilastojen valossa Suomen nykymies alkaa olla säälittävin feministi yhteiskunnan maksumies, työjuhta ja händyyn vetäjä (oli suhteessa tai ei)... sääli suomen tulevia poikalapsia meidän tohvelisankarien takia!

• ISO H

Osuva kirja on myös 2008 vuoden uutuus:

Henry Laasanen: Naisten seksuaalinen valta

http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisten_seksuaalinen_valta

"Hallitsemalla miesten seksin saantia naiset voivat vaikuttaa miesten käyttäytymiseen, sillä saadakseen seksiä miesten on maksettava seksistä tavalla tai toisella. Seksi on voimavara, jota nainen voi tarjota tai jonka tarjoamisesta nainen voi pidättäytyä. Tämä näkökulma tuodaan Laasasen mielestä harvoin suoraan esille. Naisten seksuaalinen valta vaikuttaa olevan yhteiskunnallinen tabu."

Osuvasti kirjailija myös sanoi tv:ssä -hän ihmetteli kun opiskeluaikoina aina jankattiin lehdissä että valta on miehillä, ja aina ravintoloissa ynm mies oli se joka "kulki lakki kourassa" anoen naisten parissa...

PS.Olikohan niin että kunnioitettu 2 sodan vetaraanimme Mannerheim ei tarpeeksi antanut naisten käyttää seksuaalista valtaansa itseensä ja kostoksi feministit tekivätkin hänestä verorahoilla kirkialaisr''sän p**seeseen nussittavan hintin?

• kun..

..noin flirttailet vieraille miehille..tuommoset naiset kuuluu heiluttamaan persettä tissi-baariin sillä aikaa kun minä etsin tasoistani seuraa!

• lokaa saisit päällesi...

Ei kukaan sinua huoli, mukamas tasokasta seuraa, nehän nauraa sinut pellolle, ei miehellä kookasta munaa/kyrpää mitä itsestäs voisit antaa naisille ja ei kykene siihen...olet ongelmainen nyhjäle, jolla huono itsetuntokin...Fiksut miehet ei näin sano tai edes ajattelekkaan tällasta, kuin eräät kusipää huoramies!!!!

• miksi moni nainen flirttaa minulle , kun menen jutteleman ja kysyn treffi ajankohtaa sanovat , että tänään ei ole aikaa sitten ehdotan toista sopivaa ajankohtaa on vastaus minulla on poika ystävä tai mies kotona ettei sen takia voi ... miksi on niin vaikeata sanoa heti seurustelevansa ... tää sama kuvio toistuu joka päivä vähintään kerran .... ja miksi sitte naisen pitää herättää minun mielenkiinto jollakin flirtillä ... ???????????????? tosin itse kyllä flirttaan naisille usein , mut sillon olen kyllä sinkku .... ;)

• ei flirttaile

Mikä lie, kun mulle ei tunnu kukaan flirttailevan, olen mielestäni ihmisen näköinen vaaleahko ruskeasilmäinen nainen, ja yli nelikymppinen.

Näin keväällä olisi kiva, jos joku edes vähän flirttaisi, enkä tarkoita nyt jotain 60-vuotiaita miehiä, vaan ainakin kymmenen vuotta nuorempia miehiä. ;) Se se todellakin toisi iloa koko päivään.

• nainen998

ite oon sinkku ja kyllä tykkään flirttailla:P etenki baareissa tulee flirttailtua, eikä se todellakaan tarkota et on joku horo!! pitkäiskö mun heti 18-vuotiaana jättää pikku silmäpelit sikseen? ei. mieto flirttailu on piristävää, tervetullutta ja täysin sallittua:-D

• ei-tietoisesti

Minä flirttaan, mutta en itse sitä juuri tiedosta. Sen minkä minä näen ystävällisyytenä, muut näkevät ilmeisesti flirttinä.

• jah-76

Ei tällä naamalla flirttailla vaikka välillä tekisikkin mieleni flirtata =)

• sp86

Flirtti on tarkoitettu vain komeille ja kauniille ihmisille. Jos ei näitä piirteitä ole (edes henkisesti), niin ei kannata edes yrittää. Puhumattakaan siitä, että kannattaisi muutenkaan koittaa miellyttää vastakkaista sukupuolta, jos saa palautteeksi korkeintaan hämmästystä tai hiljaisuutta. Kaikille ei vain ole annettu taitoa miellyttää muita ihmisiä tilanteissa, joissa positiivis-looginen sanaratkaisu ei tyydytä sanan vastaanottajaa.

ns: Depeche Mode - Enjoy the Silence (Linkin Park Remix)

• rva-addison

missäs siu itsetuntos on?...jos jotakuta ei flirtti miellytä on se varmaan sen onkelma...elä sie välitä jos joku ei jymmärrä, vaan ole oma iloinen itsesi ;)

• huohhhhh

Ei todellakaan ole vain kauniille ihmisille, HERÄÄ :\

• Asiallinen kansalainen

Toivottavasti poliisi tarkkailee tehostetusti epämääräisesti vilkuilevia ja omituisesti hymyileviä ihmisiä. Median olisi jo aika ryhtyä lietsomaan yleistä pelkoa ja hysteriaa tästä vaietusta asiasta. Hyssyttelyn on loputtava.

• sp86

Ihmisten tulisi kävellä, seistä levossa (mieti esim. liikennevaloissa), käyttäytyä ja tervehtiä kuten intissä ikään. Se olisi hauskaa. =D

• kyseliä

Sinä asiallinen kansalainen. Ilmeisesti sormetat aika usein. Mitä jos alat sormetaa miesten nähden.Nautisit enemän

• Teräspipo

Juuri näin! Orvellin systeemiin. Kadunkulmiin ja -varsillekin valvontakameroita, ja jos vilkuttelet turhan päiten silmää niin... Elohiirestä silmänurkassa on oltava låäkärintodistus. Ja siinäkään päiväysvanha ei kelepaa.

Flirttiä on monenlaista. Eräs taannoinen eksäni flirttaili poppareille, kun sain hänet järkättyä backstage -alueella niin, ettei uskaltanut keikkabussin vieressä kusella käydä ja jälkeenpäin kuulin, että hän vapaapäivänään oli yrittänyt suunnilleen raiskata hoikan jätkäystäväni. Luuli typerä, ettei kaveri kerro mitään. Höh.

Kyllähän flirttiä harrastetaan työpaikoilla. Toinen, vetävä sukupuoli viehättää ja häntä sitten jollakin tavalla liehitellään, mutta järki sanoo ei. Tämän takia kait estot laukaiseva pikkujoulu tuokin niitä jälkimaininkejaan. Flirtti muuttuu todeksi. Äskettäin exäämäni aviosiippa flirttaili liittomme loppuvaiheessa ihan estotta näyttääkseen minulle, että kyllä hän muillekin kelepaa. No, minä tietysti tanssitin samalla kyytillä uhkeita tipuja, ettei hän väliin mahtunut ja tappeluhan - taas - siitä oli seurauksena.

Terve flirtti työmaalla on välittämisen merkki, että "olet ihan jees näköinen ja haluttava, mutta meissä molemmissa on vain se valitettava SEEIS!-tarra" Ehkä "in another place or time", kuten Donna Summer osuvasti laulaa.

Terve flirtti on JEES, mutta alistava tai kolmatta osapuolta loukkaava flirtti on EI.

• toimeen haetaan

;) Kiinnostaisiko flirttipolliisin tehtävä kevään ja kesän ajksi?

Kevät tulossa ja ihmiset heräilee koloistaan kuka minnekkin. Virkeinä ja iloisina, siinäpä virkamiehillee puuhaa... puuttua jokaiseen hymyyn ja keikistelyyn :) Saataisiinkohan perustettua esim poliiseille kesäajaksi tehtävä Flirtti polliisi, flirtin poistaja polliisi. - Menisköhän läpi - Nyt uurnalle äänestämään kesätoimen puolesta ;) Tai flirttipappi, jos flirtin kerran nähdään aiheuttavan pahennusta ja jonkun mielestä jopa synnillistä toimintaa. Surullista jos hymy on nähdään synniksi. Itse näen synkistelyn enemmänkin perisyntinä, sen karsintaan mielummin ja flirttiä ha hymyä tilalle !

• RouvaBlondi

minäkin jaan tietoni kanssanne,ja mun pitäs ihan mainita semmonen päivä millon EN saisi osakseni flirttailua,se on siis jokapäiväistä ja alkaa kohta maistumaan kun kaurapuuro(kun saa jokapäivä)
      Ja näin keväällä se taitaa lisääntyä kun ilmaantuu sitä kevättä rintaan.Mutta onhan se kiinni omastakin silmänpilkkeestä,vaikka ei olisikaan metsuri.

• kanervikko

Onhan kamalaa käytöstä. Miten voit olla töissä enää. Eikö sinun pitäisi erota hommastasi ja pyytää kaikilta meiltä kansalaisilta anteeksi. Hymy-lehti odottaa kännykkääsi. Ethän vain hakeudu julkisiin tehtäviin enää tuommoisen teon jälkeen.

• heli

mä kun tapaan miehen niin heti sänkyyn ja hommiin!

• Pässi666

Tuollaiset naiset kuuluu yökerhoon keikuttamaan läskipersettään, sillä aikaa kun miehet etsii kunnon naista!

Ei miehet tykkää tuollaisista hutsuista

• sdlsdflsdf
        Pässi666 kirjoitti:

Tuollaiset naiset kuuluu yökerhoon keikuttamaan läskipersettään, sillä aikaa kun miehet etsii kunnon naista!

Ei miehet tykkää tuollaisista hutsuista

Ei kunnon miehiä olekkaan...Niitä on harvassa. Sinä saisit mennä kaluas/persettä heiluttamaan baariin missä naiset saa nauraa sulle, liian pienestä kalusta, yms...Ja siitähä sinä pidät... Ei naiset tykkää tollasista mieshutsuista, joka örveltää joka asiasta yms....

• flirttityttö

kyllä.
      Flirttailen aiak usein,aina en sitä edes huomaa.Seon osa persoonaani ja viatonta,piristävää. Kuinka suuri merkitys onkaan että hymyilet ja katsot toista silmiin kun kävelet esim. kadulla, tai menet bussiin tai vaikka kassa neidille/miehelle.. Se voi hyvinkin pelastaa toisen päivän.

Siis Hymyillään kun tavataan! Pelastetaan toistemme päiviä tulevaisuudessakin.

• 7AHDISTELIJAA

"Flirttailen aiak usein,aina en sitä edes huomaa.Seon osa persoonaani ja viatonta,piristävää."

-Näinköhän se oli myös sitä noilla nimettömillä kansanedustajien syyttäjillä sekä HS naistoimittajilla?

-Entä Kurosella ja Tukiaisella?

"Pelastetaan toistemme päiviä tulevaisuudessakin."

-Vai pelastetaan? Kysyppä nyt vaikka noilta mieskansanedustajilta...

• Jep Jep

Suomen kieli on niin kaunis ja petollinen ? Flirttina sanottuna "Voi olet aivan suuhunpantavan näköinen" ikävä kyllä ymmärretään aivan väärin ! Yleensä hilse poistuu joko kädellä tai käsilaukulla lauseen jälkeen mutta joskus saa palkkioksi ihanan vienon hymyn ! Että tämmöistä kevättä odottaessa !

• se vain on.

flirttailen muille silloinkin kun minulla on suhde.

• Oon sen verran vaatimattoman näköinen jannu, että naiset tulkitsisivat meikäläisen flirttailun seksuaaliseksi ahdisteluksi. Harvassa on nykyään naiset, jotka tosiaan tajuaa, että minunkin flirtti on ihan vaan hupia ja hyvän mielen jakamista.

• sinisilmämies

Jotkut ehkä tulkitsee ystävällisen, hyväntuulisen hymyilynkin flirtiksi ja seksuaaliseksi ahdisteluksi...uskaltaako tässä enää vastaantulijaa edes katsoa silmiin? Minulle ainakin tähän saakka hymyily ja katsekontakti myös vieraita kohtaan on ollut aivan luonnollinen käyttäytymistapa, pitäisiköhän alkaa murjottamaan suupielet alaspäin kuten moni muu?

• Tähtisafiiri

Aika vähän täällä Suomessa harrastetaan tota flirttiä. Itse en edes osaa flirttailla. Tulee tyhmä olo. Eikä kannata mennä puhumaan lentovieraan ihmisen kanssa edes säästä. Heti katotaan, et mitä toi hullu yrittää.

• Pistemies

Itse en oikein osaa päättää miten määrittelisin flirttailun. Joskus se voi kyllä olla vain pelkkä katse ja hymy, mutta toisaalta voin hymyillä ja katsoa silmiin myös miehiä jos haluan jakaa hyvää mielialaani muille.

Ehkä ystävällinen katse tulkitaan flirtiksi silloin kun on itse ainakin jossainmäärin kiinnostunut kyseisestä henkilöstä tai sitten taas päinvastoin kyseinen henkilö iljettää. Pelkäksi ystävälliseksi ja iloiseksi katseeksi lasketaan ne neutraalit taupaukset jotka korkeintaan tuovat ihan hyvän mielen omalla iloisuudellaan tai sitten tuo katse unohtuu välittömästi.

Ja itse flirttailen joskus, mutta varsinkin töissä pyrin kyllä välttämään tällaisia tilanteita ja eihän siellä kukaan edes minulle uskalla flirttailla, hyvä niin.

• mmm....

sääli ;)

• Jos sinun t-ystävälle flirt...

Se ei ole Kivaa! Vai onko? Kenelläkään samoja kokemuksia?

• Tuttisankari

Aika vaikeaa olisi toiseen sukupuoleen tutustua ilman flirttiä. Omalla kohdalla en edes osaa kuvitella miten se onnistuisi. Ei sentään vielä tähän päivään mennessä kukaan ole suoraan tullut kysymään naama norsun vitulla, että nussitaanko?

Ymmärrän flirtin puheena tai eleinä, joihin liittyy seksuaalista latausta kuten esimerkiksi hieman liian pitkä katsekontakti ja hymy.
      En tiedä muista mutta itse en koskaan flirttaile naisille, joita en koe seksuaalisesti kiinnostavina.

• lsdäsadäf

Sitähän sinä teet naama norsun kyrvällä, olet ääliötten ääliö mies...Missä teidän käytös on, painu lastentarhaan oppimaan....Tai häivy horo miesten hoiviin!!!!

• Onko

Oikein. Antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa. Kiva kattella kun toinen kärsii. Varsinki jos toinen menee liian pitkälle(ihastuu). Kaikilla huvinsa. Ei hetken flirtissä mitään pahaa ole.

• Dependento

olen pitkässä suhteessa oleva mies ja olen flirttaillut ja mennyt sitten pitemmällekin -- siihen se väkisinkin on johtanut, ainakin minun tapauksessani, mm. naisen alapään nuolemista milloin missäkin marketin pukukopissa, rakastelua pikaisesti bensa-aseman vessassa, seksiä humalassa puolisoni siskon kanssa, eli kaikkea mitä mielikuvitus tuo mieleen (ja iltapäivälehtien seksi-/pettämis-kolumneista saa lukea). Kaiken tämän jälkeen on olo todella idioottimainen. Aivan kuin ei olisi oppinut elämästä mitään. Flirtillä, sillä pikku silmän vinkautuksella tai hymyllä on aina joku tarkoitus. Toivottavasti mahdollisimman moni suhteessa elävä ei mene sen pitemmälle.
      Kun flirttaat ja viet sen pidemmälle, niin elämä ei ole yhtä kokemusta rikkaampaa vaan tuplaten raskaampaa .

• Yks sinkkumies

Itse en ainakaan katso kenenkään vastaantulijan päälle kuin korkeintaan hätäisesti vilkaisten ja mieluummin kauempaa.

"Jaan teidän kanssa tiedon, että pitkästä aikaa sain flirttiä osakseni miehen toimesta. Leveällä suojatiellä mua käveli vastaan tumma pitkä mies ja se katsoi mua pitkään ja lempeästi kulmien alta."

Hohhoijaa. Meikäläinenkin saattaa kyllä katsoa kulmien alta, mutta ei pitkään eikä lempeästi.

• ujo nainen

Kokeile, mitä saat aikaiseksi! Edellä mainittu tapaus on kyllä sitä piristävää lajia, jossa toinen ihminen huomioidaan pariksi ohimeneväksi sekunniksi ja minkä ilon se tuottaakaan!

• Yks sinkkumies
        ujo nainen kirjoitti:

Kokeile, mitä saat aikaiseksi! Edellä mainittu tapaus on kyllä sitä piristävää lajia, jossa toinen ihminen huomioidaan pariksi ohimeneväksi sekunniksi ja minkä ilon se tuottaakaan!

"Kokeile, mitä saat aikaiseksi!"

On kokeiltu.

• blondi-72hki

flirttailen ja se tosiaankin piristää.

• Muumioitunut

" tuntuu olevan :) Jaan teidän kanssa tiedon, että pitkästä aikaa sain flirttiä osakseni miehen toimesta. Leveällä suojatiellä mua käveli vastaan tumma pitkä mies ja se katsoi mua pitkään ja lempeästi kulmien alta. Katsoin miestä silmiin takaisin. Taisin vähän hymyilläkin. Tulin oikein loppupäiväksi hyvälle tuulelle tuosta kohtaamisesta. Mies oli ihan minun makuun sopiva tapauskin. "

Eihän tuossa mitään flirttiä ollut, taidat olla Hesasta, tai onko mielenterveys kunnossa?
      Pohjoisessa voi jopa jutella tuntemattoman kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

• ....................

Onhan flirtti varmaan kivaa kun tarvii huomiota koko ajan sekä muiden hyväksyntää! Paljon muuta se ei ole ellei pidemmälle mene.

• Niko 28v..
        .................... kirjoitti:

Onhan flirtti varmaan kivaa kun tarvii huomiota koko ajan sekä muiden hyväksyntää! Paljon muuta se ei ole ellei pidemmälle mene.

"Luonteeni on myös aika iloinen ja esimerkiksi baarissa on tullut väärinkäsityksiä miehiltä kun luulevat että flirttaan, kun kohteliaasti juttelen niitä näitä tai kyselen ihmisestä enemmän... :/
        Oon varattu kyl."

Annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa :) Tuollainen on näin mies-näkökulmasta sopimatonta käytöstä.

• Jeswer

... koska en osaa flirttailla. En myöskään tunnista jos joku haluaa flirttailla kanssani, koska en ole sellaiseen koskaan elämässäni törmännyt. Voihan olla että joku on joskus yrittänyt flirttailla mutta se on mennyt minulta täysin ohi. -yli 40, naimisissa -

• Silmäillen

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät nauti flirttailusta. Jos kiehenä kohtaan naisen, jonka ilme, katse, silmät, keho, sanat tai muuten olemus ovat viehättäviä, miksei siihen terve mies syty. Säkenöintiä ilman halua heti päästä rakastelemaan on jotain jota kaipaa usein.
      Miten osaat säädellä katsettasi, miten hymyillä tai pysäyttää hymysi tai siirtää kateesi muualle ja palata sen kanssa vastatusten naisen kanssa. Mikä sen mukavampaa ympäri vuoden, mutta varsinkin keväällä kesästä puhumattakaan.
      Kyllä naiset keimailun osaavat ja nauttivat siitä, kun saavat sille huomiota.
      Eikä ikä rajoita flirttailun määrää. Jos osaat flirttailla, nainen siitä vasta nauttiikin. :)
      Ajattelin just lähteä kauppaan ruokaostoksille listan kanssa. Tänään voisi hyvin saalistaa yhden tai kaksi hiukan hajamielistä naista, rouvaa, neitiä tai muuten keväisen innostunutta sekoamaan vähäksi aikaa ajatuksissaan. Jos ovat tulleet ostamaan banaaneja, lähtevätkin yllättäen viinirypälepussien kanssa kotiin. Niillä kun voi olla käyttöä vaikka illalla.

• Yks sinkkumies

Taitaa olla oikein kauniiden ja rohkeiden kokoontumisajot meneillään.

"En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät nauti flirttailusta."

Joo-o. Ymmärtämättä oleminen on sallittua.

• näin on

harmiton pila ei tule enään mieleen kun heräät osastolta naama mustana ja alapää tunnottomana

• on riko

Flirttailu ei ! Asiatota puollustella raiskausta !

Flirttailu on useinkin tunne joka nostatta mieltä, itsetuntoa tuo nautintoa ja hyvää mieltä - Mitä näistä raiskaus tuo ?

Flirttailun ei useinkaan tarvitse johtaa mihinkään sen vakavampaan (ehkä). Se jos joku sen kokee aiheeksi tai syyksi raiskaukselle on todella sairasta ja tuomittavaa.

Herää kysymys kuka ja miksi joku puolustaa raiskautta tai selittelee sitä ?

• on rikos

Flirttailu ei ! Asiatota puollustella raiskausta !

Flirttailu on useinkin tunne joka nostatta mieltä, itsetuntoa tuo nautintoa ja hyvää mieltä - Mitä näistä raiskaus tuo ?

Flirttailun ei useinkaan tarvitse johtaa mihinkään sen vakavampaan (ehkä). Se jos joku sen kokee aiheeksi tai syyksi raiskaukselle on todella sairasta ja tuomittavaa.

Herää kysymys kuka ja miksi joku puolustaa raiskautta tai selittelee sitä ?

• älä ihmettele sitä

Miks? kun liikaa kiinnostuit naiseen, se pistetään väkivallaksi miestä kohtaan, se ansaitseekin sen..Olet maassa pää murskana, alapää kalu irrallaan vieressä jne jne raakuutta ja ett selviäkkään siitä!!!!

• ai jaa

kyllä on

• No one

Mistä kumpuaa tämä pohjaton tyhmyys? Päivästä päivään samanlaisia kysymyksiä? Haloo!

• ..tuako

luet näitä, keksi itsellesi muuta tekemistä.

• pese suusi
        ..tuako kirjoitti:

En lue, sinä luet. Meen sähköpostiin apina, ja tollasia varten tehty soopa hidastaa sinne menoa.

• imutat
        ..tuako kirjoitti:

Jästipäät sairaat miehet, lokaan vaan ei ne ansaitse sen parempaa, ei todellakaan...Sairaita ääliöitä tämäkin täynnä...

• Piristäähän se tietenkin jos joku kattoo hyvässä mielessä. :) Hyvä mieli tulee ja pakostakin se hymy siitä nousee.

• Vilkkusilmät

Kyllä se piristää!!! Sehän on elämän suola ja hyvänolon ylläpitäjä ja vaikka mitä.... töissä saan flirttiä osakseni päivittäin ja minä flirttailen takaisin, ja voi kuinka iloisia asiakkaita meiltä lähteekään...joita muuten käy paljon. Flirttailu ei ole kenellekkään pahaksi, jos se jää siihen, varsinkin varatuilla. Minä olen naimisissa ja flirttailen varatuille ja vapaille tasapuolisesti, hyvän maun rajoissa. Mikään ei piristä niin päivää, kun aidot vilkkusilmät! ;)

• Random_Kirjoittelija

En pidä flirttailevista ihmisistä. He ovat epäilyttäviä ja kaiken kukkuraksi kantavat sukupuolitauteja.

• ..mies

Hakeudu nopeasti hoitoon

• Random_Kirjoittelija
        ..mies kirjoitti:

Hakeudu nopeasti hoitoon

sinä voisit hakeutua vaikka thaimaaseen!
        hyvää viikonloppua.

• FLIRTTII

Flirtti sinkuille ja pareille se tuo iloa ja jotain extraa. Mutta jos on suhteessa niin flirttailu ei ole oikein. Tänä päivänä flirtti ei ole sitä mitä tuo iloa. Se tuo pettämistä ja kärsimystä niin pareille ja sen myötä koko perheelle varsinkin lapset saa kärsiä.

• anskuleena

Flirttailu piristää ehdottomasti päivää... on kivaa ja saa hyvälle mielelle!

• laji

Tuo flirttailu...kaikista ei vaan ole sen lajin taitajiksi ja kaikki ei näköjään edes tiedä mistä on kysymys. Hyvän mielen tuottaminen on vain ilo antajalleen ja esim. kaupan kassalle kun heität pienen....niin seuraavalla kerralla hymy on sielläkin herkemmässä.

• VANHA ROUVA

EHDOTTOMASTI FLIRTTI PIRISTÄÄ EIHÄN SIINÄ MITÄÄN PAHA OLE.

• hmmm.....

saa flirtti olla mutta eihän saa enempää jos on varattu mutta siitä on piristää muita muuten ei koskee siitä enempään jos on sinkkuna nii saa enemmän yrittää jos onnaa... :)

• En pidä flirttailusta. Olen varattu ja muut saavat hyväksyä sen! Ei miehenikään (tietääkseni) flirttaile kenenkään kanssa.

• BuffaloSabres

Aika vaikeeta sanoa flirttailenko, ku meikäläisenkaa ei ees kukaa itekkää uskalla flirttailla, ei edes treffi-palstoilla ^^

ihme touhua, tai no jokainen tavallaan eiks je ^^

• vinkkailujako?

Mikä katsotaan flirtiksi ?

Olen joutunut useamman kerran ns, pulmatilanteiden eteen kun joku kokee katseen, juttelun, hymyn tms. flirtiksi, vaikka olen vain perusluonteeltani sellainen:iloinen höpöttelijä!

Johtaako flirtti ihastumiseen? Joudun nimittäin silloin tällöin selittelemään,että en ole ihastnut johonkihun, mutta ulkopuolelle se kuulemma näyttää siltä. Olen kysynyt että mitkä ovat ne merkit? Mistä he näkevät että olen ihastunut /kiinnostunut jostakusta. Vastauksena usein "se vaan näkyy". Niin näkyy mikä, kun en ole edes ihastunut tms. Sitten kun olen kiinnostunut jostakusta huomaan hänen läsnäollessaan olevani ehkä tavallista uhjohkompi hiljaisempi tms. Olenkin yrittänyt sanoa esim. ystävilleni että kun tunnistatte etten ole ihan tavallinen iloinen pirteä itseni höpöttelijä ja turhanpäiväinen hassuttelija on hyvä katsoa ympärille ja aavistella, että ympärillä saattaa olla joku johon olen "iskenyt silmäni" ? Eli joskus ujouskin on flirttiä !!!!

• nimi mahtaa olla

kyllä tommoselle lirttailis mielellään...

• Naisen itsemääräämisoikeus
    • kuuden lapsen...

..vanhempi ja flirttaan aina tarkoituksena mennä pitemmälle. Töissä mahdollisuus tavata ihmisiä kahdestaan ja ilman kiinnijäämis vaaraa mennä vaikka mihin jos synkkaa. Kannattaa kokeilla.

• Jaara83

Missä työskentelet? Voisin tulla vastaanotollesi!

• ja KAIKKIALLA

No hep!

Joka paikassa missä naisia, siellähän se jahti käynnis pitää olla...............

TOISIN KUIN MEITIN MASALLA, TEKSTARILLA VAAN LAITELLAAN...JA SITTEN OIKEUDESSA ITKETÄÄN=(

NIH, et silleen meitin PeliMIES_Matti

• Yökyöpelitär
    • Minä vain

Olipas taas mukavaa perjantaina, kun stokmannin vaateosaston kassaneidit flirttailivat. Molemmat kauhea hymyily ja vilkuilu, sössimiset yms. Sitten vielä kun kortilla maksoin housut ja papereita joutui kysymään niin toinen naisista heitti, että kysytäänkö jokaiselta paperit :) jäi oikein hyvä mieli loppupäiväksi... Ei voinut kuin hymyillä kahdelle neitokaiselle tiskin takana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe