Kokoomus poliitikkoihin kohdistuva ajojahti jatkuu.
Ensin puoluesihteeri, sitten Kanerva ja nyt Matikainen.
Kokoomuksen menestys ei sovi kaikille.
AJOJAHTI KOKOOMUS
4
335
Vastaukset
- Kokoomuksen
menestys on ollut kova paikka punikeille.
- usko että
ainakaan tapaus Matikainen olisi poliittinen.
Ei pidä niputtaa asioita poliittisiksi, kun kyse on muista... Itse olen aina arvostanut urheilijoita-POLIITTISEEN
NÄKÖ KANTAAN KATSOMATTA,niin nytkin ja tästä eteen
päinkin.
Jos saavutukset ovat saatettu nk.normaalien sääntöjen rajoissa,eikä ole Tarkoituksellisesti
kansaa Sumutettu.
Vähän sama juttu kun jopa
"sadoille tuhansille"työttömille huudellaan:"että
menkää töihin".-Kokoomuslaisetko ?
En itse viitsisi välttämättä parjata sellaisia asioita:Josta En Niin Tiedä !
Ei tuosta mediastakaan aina tiedä-Totuutta?
Yritetään tulla kaikki yhdessä toimeen,tai sitten
erikseen. MEDIA ON KAIKKIALLA JATKUVASTI...ja
kuka todella kaipaa median läsnä oloa elämäänsä?- näemmä sitten
Kyllä Jaskarinkin huorameiningit stripparin kanssa
tulee selvittää.Kehtasivat näytellä mustia silmiään jopa Seiskan kannessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893