ongelma humalaan pääsemisessä

pffff

Tuntuu tuo alkoholi nykyisin ihan turhalta..vaikka kuinka yritän saada känniä päälle niin kroppa ei tietyn määrän jälkeen enää halua lisää..mahaa tuntuu tosi täydeltä..niinkuin sinne ei mahtuisi mitään nestettä enää mutta ruokka kyllä mahtuu..Saan promillet parhaimmillaan tuonne 1.3 asti mutta se ei tunnu oikein missään. Mikä ihme vikana?

12

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----+

Noinhan tuo käynee useimmilla tarpeeksi kauan kitanneilla.
      Viina ikäänkuin ei mene päähän, kun toleranssi on niin korkealla.
      Promilleja voi olla paljon enemmänkin, kuin tuo kynnyksesi, mutta olo on vain turpea pöhnä, ja alkaa tympimään.
      Takana ovat sinunkin mukavat nousuhumalat. Ne eivät palaa, kuten ei nuoruuskaan.

• tulee ähky

itse vaihdoin viskiin. Jack Daniels on aika rouhee juoma! suosittelen.

• Juopon tielle kasautuu monenlaisia ongelmia. Joskus ne voivat olla kuvaamasi laisiakin. Olet ehkä nauttinut väärän laatuista alkoholia, saatat olla allerginen jollekin sen mausteelle (minulle esimerkiksi ei sopinut Negrita-rommi). Ehkä kehittymässä oleva rasvamaksa tai jokin muu tuhoutuva sisäelin reagoi aggressiivisesti.

Kannattaa siis kokeilla juomalaadun tai -merkin vaihtoa. Jos olet juonut olutta, kokeile vaikka pakastekylmää kossua, Bacardi-rommia colalla tai Kolmen leijonan viskiä jäillä. Kyllä sen pitäisi startata; älä lannistu yhdestä takaiskusta. Pääset kyllä vielä kunnon juomaputkeen - monet muutkin ovat päässeet!

• ----+

Sarkasmi kukkii.
        Ei voi muuta kuin todeta, että meikäläisillä juopoilla on kaikenlaisia erilaisia ongelmia.
        Yhden problematiikka on se, kun tulee aina liian kovaan känniin, ja toisen, kun ei tule känniin...
        Tässä ikäänkuin hämääntyy pyrkimysten erilaisuudesta.

• Juu-u.

Neloskaljaa tuoppiin ja siitä alkutömäykset, että tulee tilaa.
      Sitten kolmen sormen leveydeltä kossua tuoppiin kaljan joukkoon.
      Semmoisia tuoppeja kun parikin kippaat, niin arvelen, että ongelma on hoidossa.
      Jo vain alkaa juomahissi toimimaan, että aataminomena hytkyy.

• >kossua tuoppiin kaljan ...

>kossua tuoppiin kaljan joukkoon.

hyi saatana, kusta ja paskaa sekaisin!

• mutkun..
        >kossua tuoppiin kaljan ... kirjoitti:

kysyjällä on ongelma, että ei kihoa nuppiin.
        Tuo sekoitus jysähtää kalloon kuin metrinen halko.
        Kysyviä ihmisiä pitää auttaa.

• - - -

ensin juodaan sinistymiseen asti että aataminomena hytkyy, ja sitten nenäkin tärisee - kankkusesta.

• Kyl vaan.
        >kossua tuoppiin kaljan ... kirjoitti:

Vanha olutkansa, saksalaiset hekin usein nakkaavat oluen joukkoon terävän snapsin.
        Lähipubissa kun olen siivon kirjoissa, voin tilata minkälaisen paukun vain, triplankin.
        Monta kertaa olen moisen saksalaisen paukun tilannut, eli tuoppi nelosta ja kossupaukku joukkoon.
        Sekä oluen että kossun kitkeryys katoaa tyystin, ja paukku on tosi pehmeä maultaan, oikein suun mukainen.
        Et uskalla/voi kokeilla? Ei sitten, ole ilman.

• tintou

Katsopa nyt totuutta silmiin. Se aika on ohi sinun(kin) osaltasi, jolloin viinasta tuli hyvä olo. Muistele hyviä nousuja kaipauksella, sillä ne eivät palaudu enää. Kankkusen kokemus sen sijaan korostuu jatkossa.

• Raitïs

kännissä ku mulkku talviaamuna huoran suussa
        kännissä ku sperma kukalla kesäaa-muna
        kännissä ku linnun viserrys perseestä ruiskahdellen
        kännissä ku tytön ääni alta mulkun lutkutuksen

• mika nyt
        Raitïs kirjoitti:

kännissä ku mulkku talviaamuna huoran suussa
        kännissä ku sperma kukalla kesäaa-muna
        kännissä ku linnun viserrys perseestä ruiskahdellen
        kännissä ku tytön ääni alta mulkun lutkutuksen

oli härski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe