päivittelin profiiliani kunnes huomasin että kaikki lisätiedot olivat kadonneet. kun kirjoitin ne uudelleen ja painan päivitä, tapahtuu seuraavaa:
* Nimimerkki pitää täyttää.
* Sukupuoli on pakollinen tieto. Valitse punaisella tähdellä merkityt kentät.
* Päivä on pakollinen tieto. Valitse punaisella tähdellä merkityt kentät.
* Otsikko pitää täyttää.
* Maakunta on pakollinen tieto. Valitse punaisella tähdellä merkityt kentät.
Pari kertaa jo kirjoitin samat lorut, alkaa pikkuhiljaa ärsyttään...WTF??!!
Treffit/lisätiedot
Nimetön
3
147
Vastaukset
- täällä
Kiva kun häviää tiedot kuin tuhka tuuleen!
Minulla on sama vika. Kävin sit tietokoneella tai puhelimella (jossa on java-tuki) niin sama vika. sekä siinä ihannekumppani sivulla. ei onnistu. Tämä vika on ollut todella kauan jo.
Harmittavaa kun olen ollut "asiakas" jo todella kauan niin nyt ei sit toimi.- Nimetön
TOSI KURJAA!!!MISTÄ JOHTUU, ETTEN SAA ENÄÄ LISÄTIETOJA NÄKYMÄÄN PROFIILIINI? OLISIN MUUTTANUT JONKUN KOHDAN, MUTTA NYT EN SAA KOKO SIVUA ENÄÄ TALLENNETTUA. VAATIIKO SYSTEEMI NYT KOKO PROFIILIN UUSIMISEN? TAIDAN LÄHTEÄ MUILLE TREFFISIVUILLE, EI TÄMÄ TOIMI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154