mikä on se pelle hermannissa soiva musiikki, nykyään taas suosittu, taitaa olla jotain klassista, joku "stradersky march" tai jotain?
pelle hermanni
6
10021
Vastaukset
- google tietää
"Ohjelman tunnusmusiikkina oli Johann Strauss vanhemman Radetzky-marssi posetiivilla soitettuna."
wikipedia- sirkkus
Onkohan tuo kyseinen kappale jollain levyllä? Tai saako sitä ylipäätään ladatuksi/kuunnelluksi mistään.
sirkkus kirjoitti:
Onkohan tuo kyseinen kappale jollain levyllä? Tai saako sitä ylipäätään ladatuksi/kuunnelluksi mistään.
Kappaleen saa mainiolla rumpuhöysteella rumpali Andrea Varduccin (Vadrum) tuoreelta Classical Drumming instrumentaali levyltä.
- Anonyymi
mistähän saa kuunneltua sitä elokuvas alus ja lopussa olevaa versiota :) ?
- Moduliviiva
Entäpäs lopputunnari?
- Anonyymi
"Loppumusiikkina taas oli yleensä Giuseppe Verdin "alasinkuoro" oopperasta Trubaduuri myös posetiivilla soitettuna."
Wikipedia
Ylhäällä luki jo selkeästi mistä lähde alkutunnariin, samassa artikkelissa myös lopputunnari, jos saamattomat viitsisivät itse mitään etsiä, vaan kaikki tarjottimella naaman eteen ja vielä syötettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398