Eikö yliopistosta löytyisi asiantuntijoita, jotka voisivat mennä sinne opettamaan puutarhojen perustamista sekä maanviljelyjä?
Haitissa kun nyt ovat isot levottomuudet ruokapulan takia. Heillä on silti läämin ilmasto ja meri kasteluvettä varten läheillä.
Jos nyt saadaisiin kansa itse kasvattamaan omalle vihanneksia, hedelmiä sekä kasvattamaan eläimiä.
Onnistuisiko siellä riisin vieljely tai perunan?
Haitin ongelma
3
1071
Vastaukset
- todella
Suomessahan onkin luontaisesti paljon käytännön kokemusta alhaisen teknologian viljelymenetelmistä tropiikin oloissa. Varmaan meidän täytyy lähettää paikalle ohranviljelijä Lohjalta tai perunanviljelijä Tyrnävältä opettamaan haitilaisille maanviljelyä.
- maanviljelijä kaupungista
Merivedellähän viljelyksiä kannattaakin kastella... mitä jos seuraavan kerran pitäisit pääsi kiinni kun keksit jotain mielestäsi fiksua?
- ongelmista
"Haiti on yksi maailman köyhimpiä valtioita ja läntisen pallonpuoliskon köyhin ja vähiten kehittynyt maa. Vuonna 2006 Haiti oli maailman korruptoitunein valtio. Kaksi kolmasosaa työvoimasta toimii maataloudessa viljellen elintarvikkeita lähinnä kotimaan kulutukseen. Haitin luonnonvarat ovat niukat ja maa on ylikansoitettu."
Tyhjästä on paha nyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645