PRKLE!

Puhurix

Pojan ajokortti katosi, huomattiin vesivahinko, digiboksissa on taas joku hemmetin vika!Töissä jouduin selvittelemään yhden ihmisen kiukutteluista johtuvia ongelmia ja sitten mulle puhkes migreeni. Kaikki vuorokauden sisällä. Pitäiskö mennä kiikkuun?

21

1334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

vaan :)

Pojan ajokorttihan pitäis olla pojan ongelma - vaikka äidin vikahan kaikki tietty on? Vesivahinko on ikävä juttu.. toivottavasti ei kovin suuri? Tikipoksilla voit heittää vesilintua ja migreenisenä ei paranis olla koneella. Työkaveris sais mennä itteensä ja sä lepäämään siihen riippumatolle linnunliverrystä kuunteleen.

*rauhoittelee*

• Puhurix

Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!

• mayanna
        Puhurix kirjoitti:

Poika on 15 ja jatkuvasti katoaa jotain. ARGH!

Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.

Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita.

• Puhurix
        mayanna kirjoitti:

Meillä hakee äiti ja tytär (11) vuorotellen jotain kadonnutta tavaraa.

Uuden ajokortin hakeminen kyllä varmaan maksaa jokusen euron. Mitä lie leimavero nykyään. Ajokoulut on ainakin sikakalliita.

ajokortin. Siis mopon ajokortti se on. Vaiks kai sen uusiminen maksaa yhtä paljon. Mut ylipäätään kaikki hinnat on noussu sikamaisesti.

• lohduttaa,niin huomenna on uusi päivä.Kliseeksi sitä myös kutsutaan:D

Kiikusta puheen ollen,oletko aikuisiässä ottanut lastenkeinuissa kunnon vauhdit..niinkuin joskus ennen.Sen kun teet...takuuvarmasti vatsanpohjasta purkautuu pahaset paineet ja nauru kirpoo ihan väkisin esiin:)

Turha sitä on ketään kriisissä naurattaa,mutta me ollaan liki.

• Puhurix

että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.

• Puhurix kirjoitti:

että nämäkin kriisit todennäkösesti naurattaa jo parin viikon päästä. Paitti se työkaveri. Se jurnuttaa uudelleen jo ens viikolla.

takku tukassa..joskus.
        Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)

Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!

• Puhurix
        tintti.kotivintti kirjoitti:

takku tukassa..joskus.
        Mikä hatuttaa eniten,sen kainaloon kantsii mennä,oli kyseessä sitten asia tai henkilö:)

Tiijä,mutta mä paiskaan unen kanssa kättä nyt!

Nyt jo nukkumaan? Lauantai-ilta ja kaikki?

• Teemuna

Kiikussahan kaikki naiset jatkuvasti elävät ja olevat.

• Puhurix

Mites ton perustelet?

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

Mites ton perustelet?

Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.

Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Kun otat sen pikkuhousunsuojan, vaihdat uuteen ja katsot sitä poistettavaa, eikö kiikun muotoinen ole.

Että mun pitää naisia valistaa aina. Dee dee.

Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

Sullahan se näyttää olevan vastaus kaikkeen. Tiedätkö sitten miksi miehet kuorsaa selällään maatessaan. Kato siks ku kivekset tukkii alapään ilmanottoaukon...Et dee dee vaan.

Ja hymyä huuleen, erityisesti näin sateisena päivänä.

• yopollo

On mullakin tommoisia päiviä varten kiikkustooli, ja istuksin mä siinä muutenkin.

• Puhurix

mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.

• yopollo
        Puhurix kirjoitti:

mullekin pitäis hankkia semmonen. Sit mä keinuisin siinä raivokkaasti ja koiran häntä jäis alle.

valitsin kaupasta sellaisen mallin jossa tuo vahinko ei ole mahdollinen, tykkäsi nimittäin myös lepäillä hurttavainaa aina ihan jaloissa.

• Satutätix

tulis vaa enempi kipeäksi, vauhdista riippuen. ;)

Digiboxeissa on aina joku hemmetin vika. Meiän digiboxissa ei oo ees kanttaka enää, on poika sen niin viritelly, et palotarkastajalla vois olla paljonkin sanomista jos sen näkis. Sen päällä on sakset ja kynttilälasi ja pähkinänsärkijä, et johdot pysyis paikoillaan ja kuva näkyis. :DD On meillä uudempikin digiboxi, mut se hajos jo kuukauden käytön jälkee ja on ny laatikos ö oottamas jotain fiksua korjaajaa tai takuukuitin löytymistä. :D

Jotkut päivät vaan on DNA....

Paraniko migreeni jo? :)

• Puhurix

elämä taas kulkee.

• sou not

Tuossa ei ole vielä eväitä kiikutteluun. Ihan normipäivältä tuo vaikuttaa.

• !!!

Jos toi on sun mielestä normaali päivä, oletko sää sittten kävelevä katastrofi.

• Puhurix

oli lohduttavaa kuulla. Jollekin tämä on siis ihan tavallista.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe