Minkälainen mies on ihanteesi?
Entä miehet? Millaisesta naisesta sinä pidät?
Nyt pidätte minua vähän hulluna mutta kaljupäiset, tatuoidut ja hyvin treenatut miehet ovat syötävän ihania.
Nam... =)
IhanneGallup
25
1452
Vastaukset
tatskat on vähän siinä ja siinä.
Tärkeintä kuitenkin on että siellä pään sisällä on jotain...- Ann-louise
Olen tapaillut muutamaa ja voin kertoa ettei heidän pään sisällä oikein ole mitään kun ovat humalassa. Puhuvat enimmäkseen vain matseista ja treeneistä. :/
Ei voi mitään, että ne ovat niin ihania. Ne rintalihakset ja kaikki!
Huh taitaa olla parempi kun lähden jäähylle eli kahville. :)
Ystäväni tulee myös näillä minuuteilla. =) Ann-louise kirjoitti:
Olen tapaillut muutamaa ja voin kertoa ettei heidän pään sisällä oikein ole mitään kun ovat humalassa. Puhuvat enimmäkseen vain matseista ja treeneistä. :/
Ei voi mitään, että ne ovat niin ihania. Ne rintalihakset ja kaikki!
Huh taitaa olla parempi kun lähden jäähylle eli kahville. :)
Ystäväni tulee myös näillä minuuteilla. =)ehkä mulla sitte vaan kävi tuuri;)
sellainen joka pitänee minua täydellisenä naisena, heheeeee...
a-v kirjoitti:
Sä kurppa sanoit sen hyvin;)
että....
Minä jopa olen tavannut muutamia ihannemiehiäni, uskomatonta vai mitä? :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
että....
Minä jopa olen tavannut muutamia ihannemiehiäni, uskomatonta vai mitä? :)sokeakin kana löytää joskus munan... anteeksi jyvän;)
a-v kirjoitti:
sokeakin kana löytää joskus munan... anteeksi jyvän;)
niin...
mulla on nyt munakello, tarpeellinen vekotin...
*näkisitpä minut nyt ja nuo muutamat vaaliatakin vaaliammat hiusraitani, heh...*Silipa-Tuuli kirjoitti:
niin...
mulla on nyt munakello, tarpeellinen vekotin...
*näkisitpä minut nyt ja nuo muutamat vaaliatakin vaaliammat hiusraitani, heh...*Onks sulla uudet raidat? Kevätraidat;) Varmaan hianot...
Niin mitä sä sillä munakellolla?a-v kirjoitti:
Onks sulla uudet raidat? Kevätraidat;) Varmaan hianot...
Niin mitä sä sillä munakellolla?en mitään, kaunis koriste tuossa hellan pieluksella...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
en mitään, kaunis koriste tuossa hellan pieluksella...
sellanen tomaatin näkönen munakello... voiko sitä muuten sanoo munakelloksi jos se on niinku tomaatti?!
a-v kirjoitti:
sellanen tomaatin näkönen munakello... voiko sitä muuten sanoo munakelloksi jos se on niinku tomaatti?!
tomaatin valeasussa...
- Miettiväinen.
on suomalainen nainen.
- MuisQuu
pääosan esittäjän tyyppinen mies...Juuri sellaisen viereltä herään aamuisin;o))...NAMIHHHHHHHH:o)))...
sellaisiahan me ollaan!
- minäkin;
http://i.io.com.ua/img_aa/large/0318/72/03187200.jpg
Jos kiinnostaa tässä olis ihan tuore kuva. minäkin; kirjoitti:
http://i.io.com.ua/img_aa/large/0318/72/03187200.jpg
Jos kiinnostaa tässä olis ihan tuore kuva.Toi olisin voinu olla minä jos sillä olis pitempi fleda...;)
- Jennifer.
On sellainen jolla on iso ja ja mielummin joku välimeren maista. Suomalaiset kaljaveikot ei kiinnosta, ne haisee suurinmaksi osaksi paskalle ja uhoavat päivät pitkät milloin missäkin, kun voisivat olla naiselle hyödyksija naida.
- on mun ihannenaiset
en luokittele järjestystä vaan kaikki ootte!
- mintsu.AGENTS
on just sellanen jonka kans oon naimisissa.
Vastuuntuntoinen puoliso,hellä,rakastettava,lohduttava ja seksikäs tietysti kans :=)) laiha ja karvane.
- VirpiN.
mikään harvahiuksinen huumorintajuton kuikelo. Miehestä täytyy löytyä huumorintajua ja kykyä ottaa toinen ihminen huomioon. Omasta mielestään tärkeät tyypit ovat OUT!
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927