Hieno kysymys on se että Espoon Blues pääsi finaalisarjaaan vain siksi koska tiputti Jokerit pronssiotteluun tapparaa vastaan!
Hienoa Espoon Blues olitte vitun paskoja finaali sarjassa Oulun Krärppiä vastaan!
Jopa Jokerit olisi haastanut finaaleissa Oulun Krärpät taistelussa kanadamaljasta!
Espoon Blues oli pettymys finaalisarjassa vuosimallia 2008!
6
290
Vastaukset
- Mmjklms
Itse asiassa sm-liigan Top5
on Munkin Listalla
1.Hifk
2.blues
3.tps
4.tappara
5.Kärpät- akdaps
tulosta tuon sun "lista" paperille (jos osaat) ja pyyhi sillä vaikka hanurisi!
- Nordic-man
Joka sitä paremmuus listaa pitää, niin kannattais seurata lajia. Onnistuisi se listan teko sitten vähän paremmin. Vai mitä tarkoitit sanoilla "Munkin listalla",. Munkki on uskon miehiä ja täällä Oulun seudulla munkki on syötävää pullaa.
- Jokerit jatkaa Suomessa
Uskokaa jo,olette huonompia pelaamaan jääkiekkoa.
Yksinkertaista.- Espoon Blues jatkaa suomessa!
No Oskari Osala menetkö mielummin Oulun Krärppiin voittamaan ensivuona ensinmäisen suomen mestaruuden, kun kerta Oulu on lähenpänä vaasasta kun on kolkko Espoo!
- jts
todella hyvin finaalisarjassa, materiaaliinsa nähden. Olisi voinut ottaa jopa toisenkin voiton sarjassa, mutta Tarkki otti muutaman tärkeän kopin ratkaisevalla hetkellä.Blues ei todellakaan ollut pettymys vm 2008! Jokerithan putosi Bluesia vastaan joten turha spekuloida siitä että Jokerit olisi haastanut Kärpät kanadamaljasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657