Mä olin jo pitkään katellut yhtä kundia.....Seoli mua pari vuotta vanhempi ja tosi söpö.....Olin mä yrittänyt sitä iskee,mut ei se tuntunut mua huomaavan.Yks päivä mä olin menossa Reksin luo(tosi kamala akka)hakemmaan yhtä paperia ja koputin oveen.Sisältä ei kuulunut mitään,joten mä avasin oven.Se mun ihastus oli täyttä vauhtia naimassa Reksiä perseeseen.Vähän ne hämmenty,enkä mäkään saanut sanaa suustani.-No kas Veerako se siinä?Reksi kysy ihan kunse olis ollut joku normaali-tilanne.-Mä...Mä yritin sanoo.-Eikun tuu mukaan vaan...Jani sano ja hymyili....Varovasti mä heitin vaatteet lattialle ja tartuin Reksin tisseihin kiinni.......
Jatkoo tulee jos haluutte....???
Reksi.......
Weera
3
4859
Vastaukset
- Maissi
Yleisen inhimmillisyyden nimissä älä jatka.
- Yks vaa
Joo kirjota vaan lisää...
- vcfvcvc
OOOH PLZ!!!!!!!!1111111111111
ÄLÄ VITTI PLZZZZZ!!!!!!!111111111111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450