Olen tekemässä täytettyjä paprikoita joihin ajattelin laittaa myös tofua. En ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Voinko laittaa sitä sellaisenaan täytteeksi vai pitääkö sitä jotenkin käsitellä ensin? Kiitos jos joku antaa vinkkiä.
Niin ja selvennykseksi en valmista tofua koiralleni vaan itselleni =)
Tofua!
5
264
Vastaukset
Minuakin kiehtoo tofu,,, en ole siitä koskaan mitään itse valmistanut.
http://www.soya.fi/index.php?id=63- Ärrieri
joskus tehny jotakii niistä tofumuruista ja tofusuikaleista jotka noin ulkonäöllisesti näyttävät lihalta,esim kastikkeessa tai padassa.
Ne olivat sellasia kuivia känttysiä jotka lisättiin kastikkeeseen.Mikäli tykkää niin mausteita kannattaa käyttää melko reilusti,tuo tofu on on mautonta ja vie todella paljon makua muista raaka-aineista. - la.ra
käyttäisin etnisistä kaupoista saatavaa kiinteää tofua, joka on yleensä kuutioina suolaliemessä säilykepurkeissa.
Tofu on sinällään mautonta, joten sitä saattaa kannattaa marinoida, riippuu kyllä muista mausteistasi. Jos laitat pieniksi kuutioiksi, niin marinointi tapahtuu uunissa paprikoiden sisällä.
Eli vain kiinteää laatua lämpimiin ruokiin, sanoisin.
Tuli muuten mieleen, että mahtaisikohan koiruus tykätä tofusta? Täytynee jossain vaiheessa yrittää tarjota, vai tietääkö joku onko soijasta pahasti haittaa?- la.ra
oma pentuni tykkää hulluna hapankaalista.
Vatsa täynnä kasvisruuasta! Eipä tuo tofu juurikaan itsessään miltään maistunut, mutta toi kuitenkin ruokaisuutta täytteeseen. Hetken aikaa pannulla paistoin muiden täyteaineiden kanssa. Ja hyvää tuli! Koirulille pitäisi vielä jaksaa sekoitella possunliha-porkkana-riisi-nappula- mössöä valmiiksi jääkaappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999