Kaikki näyttävät menneen sekaisin joistain Vanhasen tekstareista jotka kuulemma on julkaistu Ruotsissa. Siis mikä helvetin juttu tämä nyt on? Tekstiviestien alkuperäistä julkaisupaikkaa ei kukaan näytä tietävän, eikä kukaan voi osoittaa, missä nämä viestit olisivat kootusti esillä, mutta vouhotus on kova, vaikka mitään ei ole edes nähty.
Mitä tämä tekstarikiima
4
126
Vastaukset
- halusi vaieta
asiasta - siinä ongelma - aina oikeusistuinta myöten.
- Julkistaja
Vaadin tekstiviestejäsi julkaistavaksi tai haastan sinut oikeuteen!
Siinä sulle ongelmaa.
- moni lukenut
Viestit löytää helposti googlella, kun laittaa hakukenttään julkaisijan sukunimen ja pääministerin sukunimen.
Eniten ihmettelen sitä, ettei pääministeri käytä välimerkkejä. Mutta itse viestien sisällössä ei ole mitään kummallista. Nykyisin kaikki on kaupan "ahneuden sähköisestä maailmasta"-elämän pinta liidosta.
Onko meidän jokaisen yksityis asiat esim.netissä tmv.muodoin luettavissa,vaikka toitotetaan monistakin eri tieto lähteistä,että nämä eivät
päädy muiden tietoon.
Ei kai liene turvassa nykyään enään kukaan missään ja mistään,tässä sähkö median ähky tietotulva yhteisössä,edes omasta yksityisyydestään.
Ei myöskään tarvinne suurtakaan mielikuvitusta,jos haluaa todella alkaa etsiä/-tutkia määrättyjä asioita kuin henkilöitä...mitäs ja kuka tämä on ?
Aina pitää ottaa se mahdollisuus huomioon,kun lähettää sähköistä tekstiä,että se saattaa joskus päätyä muodossa tai toisessa-Julkisuuteen-vaikka EI olisi sinne tarkoitettu.
Että ottakaa vastuu sanoista/-kirjoituksista "sähkö median" kulusta elämän eri vaiheissa,aina on joku-joka...?
Maailma kuin ihmisetkin ovat kuin avoin kirja
kaiken kohtaamiselle,samoin-yksityis kansalaisille-myös,sillä enään meillä EI ole salattua elämää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706