Mitä tämä tekstarikiima

nyt on?

Kaikki näyttävät menneen sekaisin joistain Vanhasen tekstareista jotka kuulemma on julkaistu Ruotsissa. Siis mikä helvetin juttu tämä nyt on? Tekstiviestien alkuperäistä julkaisupaikkaa ei kukaan näytä tietävän, eikä kukaan voi osoittaa, missä nämä viestit olisivat kootusti esillä, mutta vouhotus on kova, vaikka mitään ei ole edes nähty.

4

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halusi vaieta

asiasta - siinä ongelma - aina oikeusistuinta myöten.

• Julkistaja

Vaadin tekstiviestejäsi julkaistavaksi tai haastan sinut oikeuteen!
        Siinä sulle ongelmaa.

• moni lukenut

Viestit löytää helposti googlella, kun laittaa hakukenttään julkaisijan sukunimen ja pääministerin sukunimen.

Eniten ihmettelen sitä, ettei pääministeri käytä välimerkkejä. Mutta itse viestien sisällössä ei ole mitään kummallista.

• Nykyisin kaikki on kaupan "ahneuden sähköisestä maailmasta"-elämän pinta liidosta.
      Onko meidän jokaisen yksityis asiat esim.netissä tmv.muodoin luettavissa,vaikka toitotetaan monistakin eri tieto lähteistä,että nämä eivät
      päädy muiden tietoon.
      Ei kai liene turvassa nykyään enään kukaan missään ja mistään,tässä sähkö median ähky tietotulva yhteisössä,edes omasta yksityisyydestään.
      Ei myöskään tarvinne suurtakaan mielikuvitusta,jos haluaa todella alkaa etsiä/-tutkia määrättyjä asioita kuin henkilöitä...mitäs ja kuka tämä on ?
      Aina pitää ottaa se mahdollisuus huomioon,kun lähettää sähköistä tekstiä,että se saattaa joskus päätyä muodossa tai toisessa-Julkisuuteen-vaikka EI olisi sinne tarkoitettu.
      Että ottakaa vastuu sanoista/-kirjoituksista "sähkö median" kulusta elämän eri vaiheissa,aina on joku-joka...?
      Maailma kuin ihmisetkin ovat kuin avoin kirja
      kaiken kohtaamiselle,samoin-yksityis kansalaisille-myös,sillä enään meillä EI ole salattua elämää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe