Kysymys miehille

a woman

Jos jostain syystä et voisi enää koskaan elämässäsi harrastaa seksiä, niin haluaisitko silti parisuhteen? Jos joku haluaisi, niin miksi?

13

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenomies

tämäntyyppisiin roskaväen kyselyihin tulee roskaväeltä paljon vastuksia mutta asiallisiin kysymyksiin täältä ei saa vastausta vaikka varmasti moni tietää vastauksen kysymykseeni.

Kysyn nyt kolmannen kerran. Voitinko kenossa vai en?

• Typerä kysymys

En ole havainnut että vanhukset eroaisivat sankoin joukoin, vaikka seksielämä saattaa hiipua elämän loppuvaiheessa täysin.

Jos löytää ihmisen jonka kanssa on hyvä olla niin miksei sitten olisi hänen kanssaan?

• a woman

Tarkoitin nyt tilannetta jossa seksiä ei olisi koskaan.

• Jos seksi loppuisi nykyisessä suhteessa jostain pakottavasta syystä, niin en minä siksi eroaisi. Mutta jos meillä ei olisi edes halua yrittää tyydyttää toisiamme kykyjemme mukaan, niin eihän siitä hyvää seuraisi.

Jos taasen olisin sinkku, niin en aloittaisikaan suhdetta, jos tietäisin, ettei siihen seksi kuuluisi tulevaisuudessa.

Miksi muuten kysyt tällaista?

• a woman

sitä tilannetta, että miehenä et voisi enää missään tilanteessa koskaan kenenkään kanssa harrastaa seksiä, esim. vaikka jonkun onnettomuuden seurauksena.

Siksi kysyn, kun minulle ainoa asia jota kaipaan miehiltä on juuri seksi, enkä ilman sitä haluaisi minkäänlaista suhdetta. Tai siis en nytkään halua muunlaista suhdetta kuin säännöllistä seksiä. Ja miehille kun seksi on vielä tärkeämpää ja moni mies sanookin haluavansa suhteeseen vain säännöllisen seksin takia, niin eihän suhteessa olisi mitään järkeä, jos ei olisi seksiäkään...

• Ratikkakuski
        a woman kirjoitti:

sitä tilannetta, että miehenä et voisi enää missään tilanteessa koskaan kenenkään kanssa harrastaa seksiä, esim. vaikka jonkun onnettomuuden seurauksena.

Siksi kysyn, kun minulle ainoa asia jota kaipaan miehiltä on juuri seksi, enkä ilman sitä haluaisi minkäänlaista suhdetta. Tai siis en nytkään halua muunlaista suhdetta kuin säännöllistä seksiä. Ja miehille kun seksi on vielä tärkeämpää ja moni mies sanookin haluavansa suhteeseen vain säännöllisen seksin takia, niin eihän suhteessa olisi mitään järkeä, jos ei olisi seksiäkään...

Jos olisin sinkku, enkä esimerkiksi jonkun fyysisen vamman vuoksi voisi koskaan harrastaa seksiä, niin haluaisin suhteen siltikin. Seksi kun on vain yksi suhteen funktio ystävyyden, läheisyyden jne. lisäksi.

Vai meinaatko, etteivät vanhat ihmiset tuntisi rakkautta ja kiintymystä, vaikkei seksi fyysisesti onnistuisikaan? Jos meinaat, niin älä ikinä vanhene. Se näet saattaa muuten sinullakin olla joku päivä edessäsi, vaikket sitä nuoruuttasi ja naiviuttasi vielä ymmärräkään.

• grewfd
        a woman kirjoitti:

"Tai siis en nytkään halua muunlaista suhdetta kuin säännöllistä seksiä. Ja miehille kun seksi on vielä tärkeämpää..."

Miten niin miehille seksi on vielä tärkeämpää kuin sinulle?

• ja siksi

koska ihminen tarvitee paljon muutakin kuin seksiä. Ystävyyttä, rakkautta, hellyyttä ja yhdessä olemista ja tekemistä. Ei seksi ole koko elämän tärkein asia, sitä yliarvostetaan liikaa.

• scale

se olisi vaan toinen juttu, kelpaisiko munaton mies naisille.

Seksi ei näyttele suuriakaan mun parisuhteessa, siis kun se toimii. Jos se ei toimi, siitä tulee helvetin suuri asia.

Kyllä parisuhteessa on paljon muutakin ja luulisin, että jos itsellä ei olisi mitään tarvetta seksiin, kaipaisin silti seuraa.

• Prisuhteeseenhan aletaan sitten kun seksi ei enää kiinnosta.

• sillon pohtia mikä on elämän tarkotus. Mie joutusin muuttamaan haaveita ja kuvitelmia aika paljon tollasen tapaturman syynä.

En sulkis sitä parisuhdetta pois kokonaan, mut vähän epäilen että mimmonen nainen lähtis sellasen miehen kelkkaan.

Luultavasti minun olemassa olon biologinen tarkotuslakkais olemasta ja minun itsetuho vietti kasvais. Toki vaihtoehtonen tulevaisuus tuntuu selvältä tässä tapauksessa.

• Mulle suhde on paljon muutakin kuin säännöllistä seksiä vaikka kyllä mullekin kelpaisi mieluummin suhde seksillä kuin ilman. En oikein haluaisi kuvitella tilannetta, ainakaan tässä iässä, että en koskaan pystyisi "harrastelemaan". Luulisin kyllä, että oikean naisen kanssa suhde ilman seksiäkin voisi toimia, mutta saattaisi olla aika hankalaa. Naisillakin on tunnetusti tarpeita ja jonkun ne täytyy tyydyttää....

• tuttu heebo

haluaisin parisuhteen. Parisuhde on paljon enemmän,kuin seksiä. Ilmanmuuta se harmittaisi,jos ei seksiä pystyisi harrastamaan. Silloin olisin varmaan vihannes. :C

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66