Juu elikkä tulin vaa kertomaa et naikkoset o typerämpii ku miekkoset. Ite oon älykäs ja viisas ja Huomaan sen kaikessa käytännössä ym. Keskimäärin sillai joku 70% vähemmän järkee päässä naisilla ja ovat muutenki ihme hihhuleita höppänöitä selkärangattomampia kuin miehet!
T: Kunnon mies
Naiset on tyhempiä kuin miehet
13
979
Vastaukset
- on tyhmiä
ei me muuten katteltas teitä miehii sekuntiakaan.
Ilman pillua jäisitte kaikki. Mut tyhmä ku tyhmä.- jäis saamatta
Ruoka ja puhtaat vaattet. Kaikkinainen remonttiapu ja pelastaminen pulmista miten teillä isoilla miehillä tahtoo tulla kun jotain askartelette. Olen niin monta kertaa joutunut esim. ottamaan sammutusnappulan joutunut ukolta ottamaan pois päält kun moottorisahaa tai jyrsintä käynnistää ettei oo tosikaan... näin säästyy rahaa turhilta huolto kuluilta...
- ----
Ihmiset on yksilöitäkin, ei pelkästään miehiä ja naisia.
Älä vielä aliarvioi ihan kaikkia naisia, ettei tuu myöhemmin yllätyksiä :)
Ainakin haluat pitää itseäsi hyvin älykkäänä ja pönkittää, mutta se on niin tyypillistä miehille.- tyhmä ja viisas
Se tais olla Tyhmääkin tyhmemmän provo,,,,
- Elelelee
Täydellistä provosointia.
- surkeaa provoa
kun kukkaan ei ees provosoidu!
- ......
...vakuuttavampaa, jos osaisit kirjoittaa sanan "tyhmempiä". :D
ja mää oon ainaski 1000% viisaampi ku aloittaja, jonka älykkyys lienee samalla tasolla kastemadon kanssa. Hups, sori mato, mutta ei ollu tarkoitus loukata. Hitsi, mitä hihhuleita täällä liikkuu..
- silema
Ompa itseän täynnä oleva "kunnon mies"
Naiset tämän maailman ovat ennenkin pystyssä pitäneet. Eivätköhän pidä jatkossakin. Älykkyys ei riipu sukupuolesta.- Rakennusmestari
Miehet tämän maailman ovat rakentaneet ja he myös huolehtivat jälkihoidosta.
Naisten ainoa tehtävä on lisääntyä.
Muuhun heitä ei todellakaan tarvita eikä kaivata!
Se 84 senttiäkin on aivan liikaa naisten "työpanoksesta".
Säälistä se heille annetaankin.
Onko kiva kerjätä?
;-) - eräs n.
Rakennusmestari kirjoitti:
Miehet tämän maailman ovat rakentaneet ja he myös huolehtivat jälkihoidosta.
Naisten ainoa tehtävä on lisääntyä.
Muuhun heitä ei todellakaan tarvita eikä kaivata!
Se 84 senttiäkin on aivan liikaa naisten "työpanoksesta".
Säälistä se heille annetaankin.
Onko kiva kerjätä?
;-)Moi muru.
Katsos on meitä naisia, jotka emme ole löytäneet näitä Unelmien Prinssejä, jotka suostuvat elättämään meidät ja huolehtimaan meistä kuin isä lapsestaan. Siksi on pakko käydä töissä, että saa leivän pöytään. Nälkäänkö ja kylmäänkö pitäisi kuolla?
- tyhme.liini
Joo, myönnän olevani tyhmempi, mutta opettele sinäkin ensin kirjoittamaan oikein, jos olet niin
älykäs ja viisas.
Katsos, sanotaan että jos on "lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia". Eikö ole näin? - erittäin pätevä todiste
väitöksesi todenmukaisuudesta... *hehheh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927