Kamalinta on laiha perseetön mies! Sellanen jolla pillifarkutkin löpöttää jalassa ja housujen ylimääränen kangas pyrkii automaattisesti olemattomaan persvakoon.
Seurustelin kolme vuotta laihan miehen kanssa ja lopetettuani suhteen minulla on tullut ihan fyysinen inho laihuutta kohtaan. Inhottaa laihat koirat, naiset, lapset... hyi helvetti! Ystäväpiirissäni nauretaan mun laihuuskammolle, koska nykyisin kaikki ihailee malleja ja tuntuu et mitä hoikempi sen parempi.
En tosiaan pidä myöskään lihavia ihmisiä upeina, mutta ennemmin kuitenkin vaikka vähän ylimääräistä kuin luikku.
Tarkoitan siis todella laihoja ihmisiä, en hoikkia tai normaaleja.
Onko kellään vastaavaa?
hyi luikut!
22
3529
Vastaukset
- miehiä
Ei perseposketon mies ole vetävän näköinen. Mutta ei myöskään nykyään yleiset valtavaperseiset miehetkään. Nuorilla miehilläkin reidet ovat tynnyrin paksuiset. Ei mitään sopusuhtaisuutta.
- teettää..
Urheilu!!
- *ipana*
teettää.. kirjoitti:
Urheilu!!
Niin, siis kyllähän reidet ovat monesti paksut urheilua harrastavilla miehillä, mutta uskon tietäväni mitä edellinen kirjoittaja ajoi takaa. Olen myös huomannu että uudenlainen vartalotyyppi on kehittynyt nuorille miehille. Sellainen hieman plösö, jossa oudon feminiinisesti suuri osa rasvasta kuitenkin kertynyt reisiin ja peppuun. Silti ei paha, tätäkin pahempi luikut!
- pidä minäkään
luisevista miehistä. Pelkkä halaaminenkin tekee kipeää ja sellainen turvallinen miehekkyys puuttuu.
- pidän
Harvoin on silmänruokaa enää kun porukka vaan lihoo. Toisena vaihtoehtona iljettävät bodarit. Laihat miehet ovat seksikkäitä!
- siis toivoa
pidän kirjoitti:
Harvoin on silmänruokaa enää kun porukka vaan lihoo. Toisena vaihtoehtona iljettävät bodarit. Laihat miehet ovat seksikkäitä!
on minullakin sitten... :)
ihan vastaava inho kaikkea laihuutta kohtaan. En ole ite lihava enkä laiha (painoindeksi
- *ipana*
Tää on mielenkiintonen asia, onko sulla itsellä jokin tausta tälle inholle vai onko se ollut aina?
Nyt varmaan joku tunnistaa mut tästä, mutta itse seurustelin niinkuin kerroinkin muutama vuosi sitten pitkään (3 vuotta) todella laihan miehen kanssa. Hän oli kestävyysurheilija, mutta laihuus johtui varmasti myös siitä, että reagoi ongelmiin syömättömyydellä. Luuli tietenkin itse etten asiaa huomaa. Oli 186 ja painoi 63 -loppuaikoina kun meni huonommin varmaan muutaman kilon vielä vähemmän. Pepun päällä näkyi sellaset luut joiden olemassa olosta en edes tiennyt. Kaikki luut törrötti ja kalukin näytti ihan epäsuhtasen isolta, eikä todellakaan mikään pisteiden arvonen asia. Olisin ehkä muuten voinutkin olla hänen kanssaan mutta laihuus alkoi etomaan koko ajan enemmän ja enemmän. Mulla ällötti luinen nokka luisevissa kasvoissa ja isot ulospäin työntyvät silmät, olemattomat pohkeet, törröttävät luut rinnassa... Ja ällötys on siirtynyt kaikkeen liian laihaan.
Minusta laihuudessa on jotakin todella sairasta kun kenenkään ei tarvitse tänä päivänä nähdä nälkää ellei itse halua. Lihavuus on vain seuraus siitä että kaikki on liian hyvin ja fyysisen työn määrä on vähentynyt. - Onas
*ipana* kirjoitti:
Tää on mielenkiintonen asia, onko sulla itsellä jokin tausta tälle inholle vai onko se ollut aina?
Nyt varmaan joku tunnistaa mut tästä, mutta itse seurustelin niinkuin kerroinkin muutama vuosi sitten pitkään (3 vuotta) todella laihan miehen kanssa. Hän oli kestävyysurheilija, mutta laihuus johtui varmasti myös siitä, että reagoi ongelmiin syömättömyydellä. Luuli tietenkin itse etten asiaa huomaa. Oli 186 ja painoi 63 -loppuaikoina kun meni huonommin varmaan muutaman kilon vielä vähemmän. Pepun päällä näkyi sellaset luut joiden olemassa olosta en edes tiennyt. Kaikki luut törrötti ja kalukin näytti ihan epäsuhtasen isolta, eikä todellakaan mikään pisteiden arvonen asia. Olisin ehkä muuten voinutkin olla hänen kanssaan mutta laihuus alkoi etomaan koko ajan enemmän ja enemmän. Mulla ällötti luinen nokka luisevissa kasvoissa ja isot ulospäin työntyvät silmät, olemattomat pohkeet, törröttävät luut rinnassa... Ja ällötys on siirtynyt kaikkeen liian laihaan.
Minusta laihuudessa on jotakin todella sairasta kun kenenkään ei tarvitse tänä päivänä nähdä nälkää ellei itse halua. Lihavuus on vain seuraus siitä että kaikki on liian hyvin ja fyysisen työn määrä on vähentynyt.Mun ex-tyttöystävä valitti mulle mun laihuudesta (painoindeksi 20). Massansaanti on vaikeaa vaikka syön paljon (monipuolisesti, tarpeeksi kaloreita). Lisäksi vielä suvussa kaikki ovat hoikkia.
Nälkää ei tarvitse nähdä, mutta laihuudesta voi olla hankalaa päästä eroon. Se ei ole niin helppoa, kuin luulet.
Sattui aika paljon kuulla toisen valittavan laihuudesta. Eksällä itsellään oli jo teinivuosista saakka ollut syömishäiriö, jolla varmasti oli vaikutusta hänen käyttäytymiseensä mua kohtaan. - *ipana
Onas kirjoitti:
Mun ex-tyttöystävä valitti mulle mun laihuudesta (painoindeksi 20). Massansaanti on vaikeaa vaikka syön paljon (monipuolisesti, tarpeeksi kaloreita). Lisäksi vielä suvussa kaikki ovat hoikkia.
Nälkää ei tarvitse nähdä, mutta laihuudesta voi olla hankalaa päästä eroon. Se ei ole niin helppoa, kuin luulet.
Sattui aika paljon kuulla toisen valittavan laihuudesta. Eksällä itsellään oli jo teinivuosista saakka ollut syömishäiriö, jolla varmasti oli vaikutusta hänen käyttäytymiseensä mua kohtaan.Mietinkin ennen kun kirjoitin että voin loukata mahdollisesti jotakin ns. luonnostaan laihaa. Minä itse en kertaakaan sanallakaan sanonut exälleni hänen laihuudesta, mutta hän kyllä sanoi kun painoni oli noussut kaksi kiloa. En oikeasti kuitenkaan ymmärrä sitä että on luonnostaan laiha, vaan olisiko kyse kuitenkin ruokatottumksista jotka periytyy. Muutenhan lihavakin voisi sanoa olevansa luonnostaan lihava :) Uskon että tosi laihat ihmiset ei oikeesti napostele ja rakasta ruokaa niin kuin lihavat. Ehkä omasta mielestään syövät hyvin mutta ei niin että paino nousisi. en tiedä.
- M20
*ipana kirjoitti:
Mietinkin ennen kun kirjoitin että voin loukata mahdollisesti jotakin ns. luonnostaan laihaa. Minä itse en kertaakaan sanallakaan sanonut exälleni hänen laihuudesta, mutta hän kyllä sanoi kun painoni oli noussut kaksi kiloa. En oikeasti kuitenkaan ymmärrä sitä että on luonnostaan laiha, vaan olisiko kyse kuitenkin ruokatottumksista jotka periytyy. Muutenhan lihavakin voisi sanoa olevansa luonnostaan lihava :) Uskon että tosi laihat ihmiset ei oikeesti napostele ja rakasta ruokaa niin kuin lihavat. Ehkä omasta mielestään syövät hyvin mutta ei niin että paino nousisi. en tiedä.
Olin kans lukiossa tommonen ~185/65, mutta sen jälkeen, kun sairastuin pieneen masennukseen niin on alkanu läskiä ja lihasta tulemaan luitten päälle. Enää en ole masentunut ja urheilukin maistuu 185/78 tilanne tällä hetkellä!
- xxxxxxxxxxxxxxx
*ipana* kirjoitti:
Minusta laihuudessa on jotakin todella sairasta kun kenenkään ei tarvitse tänä päivänä nähdä nälkää ellei itse halua. Lihavuus on vain seuraus siitä että kaikki on liian hyvin ja fyysisen työn määrä on vähentynyt."Minusta laihuudessa on jotakin todella sairasta kun kenenkään ei tarvitse tänä päivänä nähdä nälkää ellei itse halua."
Kehitysmaat... 100 miljoonaa lasta vajaalla ravinnolla.
AVAA PELLE SILMÄSI.
"ihavuus on vain seuraus siitä että kaikki on liian hyvin ja fyysisen työn määrä on vähentynyt."
Nimenomaan liian hyvin, lihavuus on ELINTASOSAIRAUS... nimenomaan ELINTASO ja SAIRAUS. Samaistumalla lihavuuteen samaistuu maailmanraiskaaja/herrakansa-asenteeseen.
Fyysisen työn määrä on korvattu petrokemikaalien polttamisella ja toisten ihmisten orjuuttamisella. Mistä se kielii? Terveydestä? Olette kuoleva kulttuuri. Ymmärrättekö, KUOLEVA kulttuuri.
Sikoja, porsaita, ahneita paskoja, itseriittoisia läskiperseitä, moderneja ihravuoria. Kauneus ei todellakaan kulje kanssanne.
En muuten ole aliravittu... enkä ylipainoinen. Olen ihminen, ihmisen kokoinen, muotoinen, toimiva, kaunis. Sekä henkisesti että fyysisesti että elämäntapojeni että niiden seurausten puolesta. En ole luterilainen häpeäjä ja tuomitsemisesta kieltäytyjä. Päinvastoin.
Ja juuri siksi ihannoin niitä jotka kieltäytyvät länsimaisesta kerskakulutuksesta. He ovat niitä kauniita.
Sinä ja kaltaisesi paskamassa ei sitä tietenkään ymmärrä. Ette ole enää ihmisiä vaan kulttuurin ja elintason lopputuote. Syöttöporsas. Lypsylehmä.
Häpeä, häpeä, mene katsomaan peiliin ja ala oppia! - *ipana*
M20 kirjoitti:
Olin kans lukiossa tommonen ~185/65, mutta sen jälkeen, kun sairastuin pieneen masennukseen niin on alkanu läskiä ja lihasta tulemaan luitten päälle. Enää en ole masentunut ja urheilukin maistuu 185/78 tilanne tällä hetkellä!
Voi johtua masennuksestakin tai sitten että regoi syömättömyydellä. exäni ainakin oli selvästi maanisdebressiivinen ja saattoi itkeskellä tuon tuostakin.
- hoikkispoikkis
jos nainen on reitevä ja isoperseinen ja muutenkin pullea, niin hoikka mies on varmasti aika kauhea.
Siksi suosin aasialaisia naisia.- londiini..
Mä edelleenkin jaksan kuuluttaa sen asian perään, että loppupeleissä kun, ihan aikuisten oikeasti, rakastuu niin, sillä ei ole mitään merkitystä onko toinen luikku/läski/pitkä/pätkä. Ulkonäköihanteita voi tietysti aina kysellä, mutta kun se ulkokuori ropisee pois niin mieluiten ottaa kumppanin jonka kanssa viihtyy ja jonka kanssa löytyy yhteistä huumoria.
Omaa silmääni mielyttää lihaksikkaat, n.180cm miehet, lapiokädet ja leveät hartiat...mutta hei silti olen aivan mielettömän, oksettavan, ihanan rakastunut omaan laihaluikkupätkääni :) - *ipana*
Täällä nimimerkin takana ei ole reitevää ja persevää naista, vaikka varmaan niin haluat ajatellakkin. En tosiaan puhu hoikkuudesta. Hoikat on erittäin ok! Puhun sairaanloisesta laihuudesta, eikö tää asia mene nyt ihmisille perille?
- *ipana*
londiini.. kirjoitti:
Mä edelleenkin jaksan kuuluttaa sen asian perään, että loppupeleissä kun, ihan aikuisten oikeasti, rakastuu niin, sillä ei ole mitään merkitystä onko toinen luikku/läski/pitkä/pätkä. Ulkonäköihanteita voi tietysti aina kysellä, mutta kun se ulkokuori ropisee pois niin mieluiten ottaa kumppanin jonka kanssa viihtyy ja jonka kanssa löytyy yhteistä huumoria.
Omaa silmääni mielyttää lihaksikkaat, n.180cm miehet, lapiokädet ja leveät hartiat...mutta hei silti olen aivan mielettömän, oksettavan, ihanan rakastunut omaan laihaluikkupätkääni :)...mutta kovin vaaleanpunainen. Ulkonäöllä on merkitystä. Ihmistä voi rakastaa ja sen kans voi olla vaikka koko loppuelämän, vaikka ulkonäössä joku ei olisikaan ihan mieleen. Mutta kun ihminen on niin laiha että epäilee jotain ongelmaa niin kyllä se vaan häiritsee suhdetta. Eikä se seksikään maistu, ellei nauti anorektisen kanssa rakastelusta. Hoikissa miehissä ei tosiaan ole mitän vikaa vaan sairaan laihoissa. Yritin kertoa selkeästi jo ensimmäisessä tekstissä mutta ihmiset ei näytä tajuavan miten laihasta kehosta oikeasi puhun.
- "aika hoikka poika"
Kysyn aloittajalta mikä on mielestäsi laiha?
Olen mitoiltani 172/53, onko se laiha, hoikka vai normaali mielestäsi?
Ikää on kylläkin vasta alle 20.- *ipana*
En osaa noista mitoista sanoa oletko luikku vai hoikka. Jos sulla törröttää solisluut vahvasti ja rinnassa näkyy koko ruoto, jos selän puoleltakin näkyy kylkiluut niin luikku oot. Jos kaikki luut ei törrötä niin ehkä oot vain hoikka. Mun veli li kans alle 20 tosi laiha, mutta kun aikuistu niin 25 oli jo miehen näköinen ja raamikas vaikkei lihava ollenkaan. Monet on lapsena oikein laihoja koska kasvavat niin vauhdilla ja liikkuvat paljon -ja kyllä minä sen ymmärrän, mutta silti tekee pahaa. Ei voi mitään.
- "aika hoikka"
*ipana* kirjoitti:
En osaa noista mitoista sanoa oletko luikku vai hoikka. Jos sulla törröttää solisluut vahvasti ja rinnassa näkyy koko ruoto, jos selän puoleltakin näkyy kylkiluut niin luikku oot. Jos kaikki luut ei törrötä niin ehkä oot vain hoikka. Mun veli li kans alle 20 tosi laiha, mutta kun aikuistu niin 25 oli jo miehen näköinen ja raamikas vaikkei lihava ollenkaan. Monet on lapsena oikein laihoja koska kasvavat niin vauhdilla ja liikkuvat paljon -ja kyllä minä sen ymmärrän, mutta silti tekee pahaa. Ei voi mitään.
Mjooh. Näkyy mun solisluut mutta ei ne pahasti törrötä. Kylkiluut ei näy edestä tai selästä ainakaa paljo.
Mul on ehkä pienet luut vaan :)
- kamali onkin!
...
- *ipana*
Ja läskit miehet samoin, mut pieni pyöreys ei mulla ainakaan miehessä ällötä. Ja jos ois ihan pakko valita 20 kiloa ylipainoa vai luikku mies niin ottasin ylipainosen, koska miten panna kun luut vaan kolisee?! Hyi! Varsinkin nuoret homot on ihan hirveitä luikkuja, en tajuu miks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927