Mikkelin ihanin mies

Rakastunnut

Moi..
Kukas teistä on oikeesti Mikkelin ihanin mies..Mä nimittäin tiedän yhden ihanuuden mutten kerro tietenkään kuka kyseessä..Tapasin hänet viime kesänä ja voi että..Ihastuin täysillä..Hän yhä ajatuksissani vaikka ns.suhteestamme ei koskaan tullut mitään.Kaipaan häntä ja haluaisin yrittää edes ystävyyttä mutta kai turhaan.Hän työskentelee firmassa joka silloin tällöin tulee vastaan..Mutta kommentoikaa jos haluatte.

59

11369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietysti

ihastunut johonkin pelastuslaitoksella työskentelevään palomieheen tai sairaankuljettajaan.

Minä ainakin ihastuisin ( en tarvitse tällä hetkellä ihastuksia) niihin jos johonkin ihastuisin.

Nimiä kun ei palstalle voi laittaa, mutta ihania siellä on monta.

• tavallisia

miehiä siellä pelastuslaitoksella on. Tunnen/tiedän n. 90% laitoksen pojista. Mukavia kyllä osa ja miehinen ammatti mut ei mitään erikoisia..

• Ei ole

FIRMA.

• punapaa

törmättiin kerran Baltic Princess -laivalla, eipä sitä varattuna varattujen perään pidä huudella mutta tämän biisin hänelle haluan kuitenkin omistaa jos vaikka tulisi jotain mieleen.. http://www.youtube.com/watch?v=Z-ZUuHXgQ8k

• Kuka tahansa Mikkelissä vieraissa oleva Savonlinnalainen.

• sehän on

bussikuski tai taksiautoilija.. onkos niissä ihaniakin?

• Rakastunnut
        sehän on kirjoitti:

bussikuski tai taksiautoilija.. onkos niissä ihaniakin?

Hmm,eipä ole mitää noista mainituista..Ihana vaan on ja mä niin ikävissäni ettei uskois..Tahtois vaan nähä sen suloisen hymyn ja söpöt silmät ees vielä kerran..

• Iso Iivari

Kirjoittaessasi savonlinnalainen se aloitetaan pienellä kirjaimella.

• Iso Iivari kirjoitti:

Kirjoittaessasi savonlinnalainen se aloitetaan pienellä kirjaimella.

Mikäs vitun pilkkupoliisi sinä olet?

Mene kuule torille ja syötä puluja, kukkakeppi.

• just joo
        SavoRULES kirjoitti:

näihinkin viesteihin. Ja jonkunlainen peruskoulutustaso.

Kaveri vastaa, kuin juuri puhumaan oppinut nulikka. Artikulaatio on apinan tasolla ja äo suurinpiirtein kengännumeron kohdalla.

• just joo kirjoitti:

näihinkin viesteihin. Ja jonkunlainen peruskoulutustaso.

Kaveri vastaa, kuin juuri puhumaan oppinut nulikka. Artikulaatio on apinan tasolla ja äo suurinpiirtein kengännumeron kohdalla.

Mene lobotomiaan, siten saat sinäkin jumittuneen nuppisi uuteen uskoon ja saatat saada jopa naisenkin.

• Oi oi oi..hahaaa!
        SavoRULES kirjoitti:

Mene lobotomiaan, siten saat sinäkin jumittuneen nuppisi uuteen uskoon ja saatat saada jopa naisenkin.

huutelee? heh heh...poika asuu vielä äitinsä kanssa ja on vara huudella täällä muille hah! Ikuinen vanhapoika olet, mikä sussa on vialla kun et naista saa? Kuskas tuollaista luuseria viitsii katella. Jussi olet tosi säälittävä ihminen....oi oi koskeeko pygmi?

• Heheee....
        SavoRULES kirjoitti:

kun tuolla muualla saa heti turpaansa. Kyllä sut Jjussi tunnetaan joSavonlinnassa, joten lopeta tuo idioottikäytös. Ai et osaa...no luuserihan sä olet. Nukutko vielä äisin kanssa samas huoneessakin kun kerran olet vielä tuossa iässä äitis helmoissa hoh hoh pelle!

• Heheee.... kirjoitti:

kun tuolla muualla saa heti turpaansa. Kyllä sut Jjussi tunnetaan joSavonlinnassa, joten lopeta tuo idioottikäytös. Ai et osaa...no luuserihan sä olet. Nukutko vielä äisin kanssa samas huoneessakin kun kerran olet vielä tuossa iässä äitis helmoissa hoh hoh pelle!

Tuttipullosi on löytynyt navetasta.

• Oi oi oi..hahaaa! kirjoitti:

huutelee? heh heh...poika asuu vielä äitinsä kanssa ja on vara huudella täällä muille hah! Ikuinen vanhapoika olet, mikä sussa on vialla kun et naista saa? Kuskas tuollaista luuseria viitsii katella. Jussi olet tosi säälittävä ihminen....oi oi koskeeko pygmi?

Sinulla torspolla ne on nuo samat jutut jatkuneet näillä palstoilla jo viisi vuotta.

Mamma ja peräkamari vaan mielessä. Pyydähän mammalta vaikka vuokratakuu jotta pääset vihdoin omaan asuntoon. Eikö sinua hävetä asua 48-vuotiaana mamman kämpillä ja syödä mamman kaikki kukkakaalisopat! Tampio!

• väärät lääkkeet
        SavoRULES kirjoitti:

ja nekin unohdettu ottaa.

Tämä Savo Rulettaa edustaa tyypillistä alkueläintä, joka normaalissa demokratiassa on havainnut olevansa se puutteellinen osapuoli. Vielä maailmalla on näitä uhoajia, joiden osaamistaso ja älylliseen depattiin kykeneväisyys on huolestuttavan alhaisella tasolla. No, ne pääsevät omassa viitekehyksessään korkealle, siellä kun on ympäröivällä massalla taipumus pelätä sitä, joka kovimmin kiekuu.

Mutta lapselliset sinäkun-eikun sinäkun-leikit eivät kuulu aikuiselle ja kehittyneelle ihmiselle. Individualismia ei ole sinällään havaittu alkulimassa tai vastaavissa selkärangattomissa.

Jos haluatte lukea enemmän tämän SavoRULESIn "eikun-minulle-tuli-paha-mieli-kun-maailma-ei-pyöri-minun-navan-ympäri" surkeaa valitusta, käykää huvittamassa itseänne lukemalla mitä pikavipeistä keskustellaan. Sieltä löytyy enemmän näitä avohoidossa olevia.

• Rulle itkee...
        SavoRULES kirjoitti:

Mitäs sä täällä omaa kohtaloas muille tarjoot? Hah...voi vit..mikä luuseri, keksi joskus ite jotain...helkkari sä olet TYHMÄ!

• Totuus koskee eh eh!!!
        SavoRULES kirjoitti:

Sinulla torspolla ne on nuo samat jutut jatkuneet näillä palstoilla jo viisi vuotta.

Mamma ja peräkamari vaan mielessä. Pyydähän mammalta vaikka vuokratakuu jotta pääset vihdoin omaan asuntoon. Eikö sinua hävetä asua 48-vuotiaana mamman kämpillä ja syödä mamman kaikki kukkakaalisopat! Tampio!

kuule vatipää, perhe on ollu jo kauan, ei että mä halveksin tuollaisia avuttomia luusereita...äidin kanssa hah hah....NOLOA!!!!

• toinen-

Lähetä hänelle tekstiviesti vaikka jonain juhlapäivänä eli vappuna tai jussina jos et muuten kehtaa. Odottelet sitten, että vastaako hän mitään

• Rakastunnut

Niin..Meidän välit vaan meni poikki niin ikävällä tavalla..Ei siis pettämistä eikä mitään sen suuntaista..Olen vaan niin surullinen kun kaipaan häntä oikeasti ja hän ei koskaan saa tietää aitoja tunteitani.Sen verran kerron hänestä että hän on palvelualalla..

• sehän on
        Rakastunnut kirjoitti:

Niin..Meidän välit vaan meni poikki niin ikävällä tavalla..Ei siis pettämistä eikä mitään sen suuntaista..Olen vaan niin surullinen kun kaipaan häntä oikeasti ja hän ei koskaan saa tietää aitoja tunteitani.Sen verran kerron hänestä että hän on palvelualalla..

joku ihqu baarikyyppari, ihan salettiin oot langennu jonkun hot-shot-kamun hymyyn!

• Rakastunnut
        sehän on kirjoitti:

joku ihqu baarikyyppari, ihan salettiin oot langennu jonkun hot-shot-kamun hymyyn!

Ei niinkään ole..Ei siis baarissa töissä..Vaan ajelee autollaan..;)

• jonkun
        Rakastunnut kirjoitti:

Ei niinkään ole..Ei siis baarissa töissä..Vaan ajelee autollaan..;)

kuljetusliikkeen omistaja---omistajan poika----

Pistitpäs pahan ongelman...

• ehkäsittenkin

oletko tietoinen onko hän vapailla markkinoilla, jos on niin liikettä kinttuihin ja tekstaamaan tms. Aikamoinen jos vielä mietityttää=)

• Rakastunnut

Luultavammin hän on vapaa.Kokenut elämässään kovia ja on siksi aika surullinen.Meinaa vaan että hän oikeasti on mitä ihanin ja avoin.Mä vaan en uskalla enää lähestyä häntä koska pelkään mitä hän ajattelee tai tekee.Kumpa vaan edes näkisin hänet..

• ehkäsittenkin
        Rakastunnut kirjoitti:

Luultavammin hän on vapaa.Kokenut elämässään kovia ja on siksi aika surullinen.Meinaa vaan että hän oikeasti on mitä ihanin ja avoin.Mä vaan en uskalla enää lähestyä häntä koska pelkään mitä hän ajattelee tai tekee.Kumpa vaan edes näkisin hänet..

mut jos teillä on ollutkin jo jotain säpinää joskus? niin tuskinpa se yhteydenotto ihan yllättäisi. jos et tee mitään, niin sekin sitten jää mietityttämään. Ja jos todellakin vapaa on niin:)

• Nimetön
        ehkäsittenkin kirjoitti:

mut jos teillä on ollutkin jo jotain säpinää joskus? niin tuskinpa se yhteydenotto ihan yllättäisi. jos et tee mitään, niin sekin sitten jää mietityttämään. Ja jos todellakin vapaa on niin:)

Niin..On ollut..Mutta mutta..Mä niin hölmö että odotan hänen ottavan muhun yhteyttä..Mutta tuskin niin käy..Mutta uskon,toivon ja luotan että hän tulee mua jossain edes vastaan..Kuka tietää.

• ehkäsittenkin
        Nimetön kirjoitti:

Niin..On ollut..Mutta mutta..Mä niin hölmö että odotan hänen ottavan muhun yhteyttä..Mutta tuskin niin käy..Mutta uskon,toivon ja luotan että hän tulee mua jossain edes vastaan..Kuka tietää.

välillä tuntuu että mikkeli on muutenkin liian pieni paikka. Tarkotan, että joku tuntee aina jonkun tms. Niin ihme jos et törmää kyseiseen henkilöön. Ja tietysti riippuu minkä ikäinen kyseessä, missä viettää aikaansa tai työvuorot minkälaisia?

• Nimetön
        ehkäsittenkin kirjoitti:

välillä tuntuu että mikkeli on muutenkin liian pieni paikka. Tarkotan, että joku tuntee aina jonkun tms. Niin ihme jos et törmää kyseiseen henkilöön. Ja tietysti riippuu minkä ikäinen kyseessä, missä viettää aikaansa tai työvuorot minkälaisia?

No hän esim.käy Kharmassa aina silloin tällöin.Työvuorot vähän riippuu,talvella hänellä ei pahemmin töitä ollut..Mutta kevät ja kesä saa taas aikaan sen että töitä varmaan piisaa..Olisi mukava jatkaa tätä keskustelua muuallakin kuin täällä..Tiedä tosiaan vaikka sinäkin siellä tuntisit ko.henkilön tms..

• Rakastunnut
        Nimetön kirjoitti:

No hän esim.käy Kharmassa aina silloin tällöin.Työvuorot vähän riippuu,talvella hänellä ei pahemmin töitä ollut..Mutta kevät ja kesä saa taas aikaan sen että töitä varmaan piisaa..Olisi mukava jatkaa tätä keskustelua muuallakin kuin täällä..Tiedä tosiaan vaikka sinäkin siellä tuntisit ko.henkilön tms..

Niin nuo äskeiset viestit oli sitten minulta..
        Mulla vaan niin rakkaat muistot hänestä..Tiedän että hän tuskin koskaan enää edes haluaa kuulla tai nähdä minua..Kaipauksesta puhumattakaan..

• Tia Dalma
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä se vaan on varattu...tietoa on. Korjaaja mitä seksikkäin. Huollot ja vaihdot käy käden käänteessä.

• Rakastunnut
        Tia Dalma kirjoitti:

Kyllä se vaan on varattu...tietoa on. Korjaaja mitä seksikkäin. Huollot ja vaihdot käy käden käänteessä.

Justiinsa joo..Olipaha veto.Eihän mikää korjaaja ole.Kohtalo sitten päättänee tämänkin..Ilmestyis vaikka tänne niin jopas..

• tietoa myös
        Tia Dalma kirjoitti:

Jos sama tapaus, niin eronnut hiljattain

• minähän se

> Kukas teistä on oikeesti Mikkelin ihanin mies

olen! Se Mikkelin ihanin mies. Haluatko tutustua syvemmältäkin? ;-)

>Hän työskentelee firmassa joka silloin tällöin tulee vastaan

Vai tulee se firma vastaan. Pyörillä liikkuva firma.

• Rakastunnut

JOopa jo..Hän oikeesti on Mikkelin ihanin,ja tietänee sen itsekin..Mutta uskon toivon ja luotan hänet vielä tapaavani..

• sinä sitten
        Rakastunnut kirjoitti:

JOopa jo..Hän oikeesti on Mikkelin ihanin,ja tietänee sen itsekin..Mutta uskon toivon ja luotan hänet vielä tapaavani..

tyydyt. Parempaakin olis tarjolla.

• 6548

Jäätelöautokuskihan se on

• Ihmetystä

Niin..Kuka sen tietää onko kjk..Ai niin mikä..
        No mutta tiedä vaikka hän itse kirjoitti tuon edellisen kommentin..??!?

• ihanin joo

Joo meidän tommihan se on

• Nimetön
        ihanin joo kirjoitti:

Joo meidän tommihan se on

Justiinsa joo..Joku sitten mainitsee ihmisiä ihan niiden oikeilla nimillä.Varmaan mukavaa lukea täältä kun laskee 1 1..Just..Oli kuka tahansa tämä ihminen sitten niin jokainen päätelkööt itse miten asia on.

• ole ku

ROSKAKUSKI kyseessä, se palvelu ala jos mikä ja aina tulee vastaan.

• ehkäsittenkin

onpas tänne tullut kommentteja:) varmasti löytyy monia ehdokkaita mikkelin ihanimmaks mieheks, mutta etköhän sinä tiedä kuitenkin kuka on kyseessä=)

• Rakastunnut

Todellakin..Kommentteja sadellut kiitettävästi..Heh..Niin jokainen saa itse päätellä omassa mielessään kuka sen tittelin vie lopulta..

• pikipoika ja lapio
        Rakastunnut kirjoitti:

Todellakin..Kommentteja sadellut kiitettävästi..Heh..Niin jokainen saa itse päätellä omassa mielessään kuka sen tittelin vie lopulta..

Jos kesällä' duunia ja talvet huilaa,niin asfalttimieshän on silloin kyseessä..

• mitä ilmeisemmin

jos todellakin on näin...varo vaan...ei ollenkaan hyvä mies (narsistinen kuspää)...

• hahahahahahaaa

hahahahaaa!!!

täysin samaa mieltä!! :) :) :)

• niinkö?

Enpä ole nähnyt Destialla vielä yhtään ihanaa miestä.

• samaa mieltä taasen
        niinkö? kirjoitti:

enpä minäkään.

• ...
        niinkö? kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisältä...kuulostaa vain todella tutulta rakastan häntä ikuisesti-lirkutukselta...ja tosi asia on, ettei kundi (oli kyseessä kuka tahansa) ole vähempää kiinnostunut...

Mutta onhan se NO LIFE parempi kuin ei mitään :)

• ne ole
        niinkö? kirjoitti:

Destialla kun Lemminkäisellä.

• nnnniiiinnnn

tietysti eero...

• Rakastunnut

Hmm,niin se ihanin mies..Se on...Juuh,en kerro en..Pidän kaiken omani tietonani..Hehee..

• se ole
        Rakastunnut kirjoitti:

Hmm,niin se ihanin mies..Se on...Juuh,en kerro en..Pidän kaiken omani tietonani..Hehee..

ihanin. Et vaan vielä tunne minua. Olet jäänyt paljosta paitsi! Sääli sinua!

• Rakastunnut
        se ole kirjoitti:

ihanin. Et vaan vielä tunne minua. Olet jäänyt paljosta paitsi! Sääli sinua!

Jaa,vai että tuntea sinut..Jos olisitkin se ketä tarkoitan niin en epäröisi yhtään..Niin se vaan on..

• EOE
        Rakastunnut kirjoitti:

Jaa,vai että tuntea sinut..Jos olisitkin se ketä tarkoitan niin en epäröisi yhtään..Niin se vaan on..

hyvä ihminen itteäs niskasta kiinni ja lakkaat haaveilemasta. Väännät tän jätkän vaikka solmuun ja oikaiset väärin käsitykset.

• on kyseessä

arvasin heti ekalta riviltä.

• Jäteauton

kuljettaja kyseessä. Arvasin heti ekalta riviltä.

• ex tyoläinen

Mikää roskiskusli.........mun mieluu on täämeijän juoksuttaja....en ny muista mulukun nimmee....nut lupas juosta kk sittain mikkelin köyhäliston kaa

• minähän se

olen kyllä minä! Työtön alkoholisti ja kommarikin vielä aatteeltaan. Koulutus (2 viikkoa metallialaa) on kohillaan. 48v ja kova naimaan....paras rakastaja mitä täällä on tarjota!! Soittelehan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe