YT ja irtisanomiset

ketä sanotaan irti?

ketkä yleensä tiimeissä saa lähteä? Meitä on usemapi kymmenen henkilöä ja kaikki tekee samaa duunia. Eri ikäisiä ym. Sanotaanko yleensä irti vanhimmat vai sairaimmat? siis eniten sairastavat. Voiko joku 50v. kouluttamaton saada vielä jotain työtä. Auttakaa..

7

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lojaali ennen ei enää

niin kävi minulle ollut talossa 27v nyt sanotaan irti ja muutkin oli samaa ikäluokkaa, vain nuoremman ja esimiehen kaverit ja nuoleskelijat sai jäädä. Ne on päätetty jo etukäteen ei siihen voi itse vaikuttaa.
      Paskamaista aikaa6 viikkoa pelkäät sit tulee kuiteski isku päähän kun tieto tulee ja taas oot pihalla.
      pitäkää yhtä.

• pois vaan

vituttaa kun katselee ympärilleen ja jokainen vain pälyilee.luulisi edes valtion toimivan lakien ja säädösten mukaan,mutta paras kiertotien etsijä näyttää olevan.kaikki laitetaan uuden organisaation tiliin.osaaminen ei merkitse mikään.pitää olla nuori ja pomojen suosiossa.silloin on kaikki hyvin

• ssshhhh
        pois vaan kirjoitti:

vituttaa kun katselee ympärilleen ja jokainen vain pälyilee.luulisi edes valtion toimivan lakien ja säädösten mukaan,mutta paras kiertotien etsijä näyttää olevan.kaikki laitetaan uuden organisaation tiliin.osaaminen ei merkitse mikään.pitää olla nuori ja pomojen suosiossa.silloin on kaikki hyvin

Näin olen minäkin ymmärtänyt.
        Koko talossa suosio järjestelmä pelaa loistavasti, kuiteskin kyseessä valtionyhtö, pitäsköhän antaa vinkki ylöspäin??

• perskattiko?
        ssshhhh kirjoitti:

Näin olen minäkin ymmärtänyt.
        Koko talossa suosio järjestelmä pelaa loistavasti, kuiteskin kyseessä valtionyhtö, pitäsköhän antaa vinkki ylöspäin??

ei ne vihjeet bauta.kaikki vain myötäilee.johtoporras selittelee,että osaajat ja tietäjät ynnä muuta,saavat jäädä ja muut pellolle.minulla on sellainen tieto,että juuri osaajat ja ammatti ihmiset lähtee.ainoa virhe heillä on,että ovat v a n h e n n e e t??pitäisi pysyä nuorena koko työiän.

• maisteri
        pois vaan kirjoitti:

Eikös siellä ole talo täynnä LAKIMIEHIÄ, vai tarvitaanko niitä paljon että osataan kiertää lakia muutetaan vaan nimike ja pari uutta lausetta työnkuvaan.

• aivan oikein
        maisteri kirjoitti:

Eikös siellä ole talo täynnä LAKIMIEHIÄ, vai tarvitaanko niitä paljon että osataan kiertää lakia muutetaan vaan nimike ja pari uutta lausetta työnkuvaan.

nyt lakimiehet saavat töitä.kiertäminen jo aloitettu.kohta irtisanotut näyttävät isoilta konnilta ja saavat olla tyytyväisiä,että pääsevät näinkin vähällä.linnaan kuuluisinat?????

• Minä vain 20

Tuohon on aika vaikea vastata. Itse jouduin YT:eiden johdosta osaajakeskukseen(jonka jälkeen irtisanoin itseni koko firmasta). olin ahkera ja tykätty työntekijä, menetimme esim. yhden asiakkaamme(missä olen nykyään itseasiassa töissä) sen takia että jouduin lähtemään. Eli olin hyvin vastuullisessa asemassa.
      "irtisanomisen" syyksi sanottiin että mun työnimike loppuu(mikä musta on kyllä ihan paskaa).

Veikkaan että myös mun ikä vaikutti, olin 19 tämä tapahtui, tosin olin ollut firmassa jo vuoden vakkarina, ja hoidin suurimpia asikkaita.

Vaikea sanoa mikä irtisanomiseen johti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60