Kannattaako ja pitääkö se Vistan Sp1-päivitys ladata erikseen ja tallettaa cd:lle vai tuleeko se normaalina päivityksenä? Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä. Ei ole vielä tullut normaalina päivityksenä, onks teille?
SpI-uptate
9
329
Vastaukset
- - - -
"Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä."
Tuota uudelleen hakua netistä joka kerta en ymmärrä, en millään.
Kun se on kertaalleen asennettu, seuraava vaihe voi olla joskus tulevaisuudessa SP2, jolla paikkaillaan edellisiä mokia.
SP1 tulee aikanaan automaattisesti. Milloin? Kuka tietää?
Saa sen tuostakin:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746&DisplayLang=fi - +++
Miksi?
että jos joutuu asentamaan käyttiksen uusiksi niin on SP valmiina levyllä eikä tarvi imuroida.
- aloittajposilo
No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?
- ----+
aloittajposilo kirjoitti:
No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?
Parin kuukauden välein käyttöjärjestelmä uusiksi?
Ei todellakaan tarvitse, kun pitää tolkun päässä, ja ei yritä olla joku ohjelmoija BIOS:issa ja rekisterissä.
Aivan tavallisella ylläpidolla käyttöjärjestelmä toimii koko koneen käyttöiän ilman mitään uusimisia.
Se on toinen juttu, jos haluaa nörtteillä, viritellä, kokeilla, tehdä muutoksia - eli tyriä, ja silloin joutuu käyttöjärjestelmää uusimaan tämän tästä, kun muut keinot on jo käytetty. - Juu-u.
aloittajposilo kirjoitti:
Onko kovin kauan ADSL:ssä?
Kauanko käyttiksen vaihtamiset siellä kestävät?
- se
uudelle asennuslevylle, jos haluat sen olevan valmiina.
- rokspoks
Kun se saa updaten kautta tulee vaan suomiversio. Kun netistä lataa saa isomman möhkäleen jossa on monta biljoonaa triljoonaa kieltä. Monille on tullut jo updaten kautta, vaan ei mulle..odottelen.
- aloitelevaposilo
No hyvä. En siis ole ainoa unohdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164