Hyvä homeopaatti pk-seutu

Suositelkaa

Nyt pitäisi löytää hyvä homeopaatti pk-seudulta. Plussaa olisi jos myös lääkärin koulutus. Vaivana mulla ihottuma ja allergioita. Kertokaahan kokemuksia. Myös hoitojen hinnat kiinnostaisivat. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

5

3226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------

Tällä palstalla ei ole lupa mainostaa.

Allergiaa koskeva keskustelu on tuossa pari riviä alempana. Turha toistaa.

• Alkup.

Eipä saa mainostaa ei. Kiitos vain ohjeistuksestasi, en tajunnut.

Mielellään kuitenkin ottaisin vastaan vaikka hintatietoja noin yleensä ja muuta tietoa esim. kauanko hoidot kestävät ym.
        Tutustuin jo tähän pari riviä alempana olevaan keskusteluun mutta ei siitä paljon apua ollut.

• löydät

Minä löysin omani googlaamalla homeopaattista hoitoa, ja olen ollut todella tyytyväinen.

Tiedän myös muutaman muunkin, jotka ovat saaneet erinomaista apua ko. homeopaatilta (harmi kun ei saa nimeltä mainita).

Hoidon hinta on todellakin kohtuullinen laatuun verrattuna (ensimmäinen käynti 60€/n.2h sis. lääkkeen!), minä olisin maksanut terveyteni palauttamisesta huomattavasti enemmänkin.

Olen ymmärtänyt, ettei se lääkärin koulutus välttämättä kerro mitään kyvyistä homeopaattina (muutaman tuttavaperheen kokemuksia). Sitäpaitsi klassisen homeopaatin diplomikoulutukseen kuuluu lääketieteenkin perusteet.

Yksi tae hyvästä hoidosta on se, että homeopaatti on nimenomaan klassinen.

Toivottavasti löydät itsellesi hyvän homeopaatin!

• *** Hermeetikko***

Suomen homeopaatit ry:n sivustoilta löytyy pk-seudun homeopaatteja.
      Esim. henkilö, jolla vastaanotto sekä Hämeenlinnassa että Helsingissä. Tämä vinkkinä nimeä mainitsematta.

• saddis1

Helsingissä hyvä homeopaatti on Aino Eckstein Richardinkadulla. Numero löytyy tiedustelusta. Kannattaa selvittää homeopaattia valitessa koulutus; valitettavasti on vielä viikonloppukurssin käyneitä jotka ovat "homeopaatteja". Merja Riska Sofianovasta on myös lääkäri, itse kuitenkin ehdottomasti suosittelisin Ainoa:) On erittäin hyviä kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe