Olen todella pettynyt palveluntarjoajan ns. seriffeihin. He käyttävät palvelua omiin tarkoituksiinsa, eivätkä ymmärrä tai halua ymmärtää keskustelijan tarpeita. Usein uhkaillaan tai toteutetaankin ulosheitto, vain sillä perusteella, että keskustelu ei miellytä heitä. Kuitenkaan mistään laittomasta ei ole puhe. En ymmärrä millä perusteella kyseiset "seriffit" valitaan. Kokemuksieni mukaan ihan millä vaan. Olisin lähettänyt pätkän keskustelua liitteenä, mutta se ei onnistu suoran palauteennekaan kautta. Totta puhuen se ei edes toimi. Ehkä tarkoituskin on se. En tosin sitä haluaisi uskoa.
Ja tässä on vielä kyse ulkosuomalaisille tarkoiteusta chätistä, jossa nyt tuomiota jakelee joku härmässä asuva suomalainen (jonka nikki viittaa hänen olevan UK:ssa). Siellä hän ei kuulemma kuitenkaan ole. Olenko minä väärässä olessani ulkosuomalainen vai hän, joka on keksinyt olevansa sellainen.
ns. seriffit
5
288
Vastaukset
- pettynyt
niin ja heillä on kuitenkin vapaus osallistua keskusteluun ja omiin mielipiteisiin. Jos he eivät saisi osallistua keskusteluun, ymmärtäisin asian paremmin. Mutta, kun heillä on se oikeus, joten he voivat hallita keskustelua. Muistaakseni Suomessa on vielä sananvapaus. Ja muistutan vielä, että kyse on ihan Suomessa sallituista sananvapauden alaisista asioista, ei laittomuuksista.
- noista shefuista
Ensinnäkin täytyy kyllä myöntää, että mulla ei oo koskaan ollut mitään ongelmia heidän kanssaan ja tiedän joukossa olevan suuren joukon aivan fiksuja ja asiallisia shefuja, mutta...
Eräs nimeltämainitsematon shefu vaati chatissa kävijää vaihtamaan rekisteröimättömän nickin koska se oli kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Siis haluaisin nähdä sen kohdan, missä nimen kirjoittaminen isoilla kirjaimilla on kielletty?? Nicki ei ollut mitenkään suomi24:n määritelmien mukaan kielletty nicki. Ja kun kyseinen sättäilijä vielä sättäili ilmeisesti yksityisesti koska ainakaan ylellä hänen tekstejään ei näkynyt niin suuresti ihmettelen. Shefu sitten poisti kyseisen nickin huoneesta kun tämä ei sitä mennyt vaihtamaan. Asiallista?
Kyseisellä shefulla on kolme "isoa" kirjainta omassa nickissäänkin, joten..... - ohjeitten mukaisesti
Ohjeitten mukaisesti voi myös sheriffien toiminnasta antaa palautetta. Palautelomake löytyy tuolta:
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/Mää oon nyt jotenkin "sotajalalla" kahden sefun kanssa ja heil oli valtaa et mää en pääse enää sättiin.
Syynä oli kun rikoin sääntöjä...Lähes 300 000 minsaa rekattuna tiedän säännöt ja sefut kun useinkaan ei hoida hommias esim camirunkkareiden ja puhnumeroiden antamisella et ohjaisivat heidät omiin huoneisiin heille tarkoitettuihin...
Yks sefu väitti et rikoin vuodelta -94 sääntöjä kun kerrolin silloin olevani kehitysvammaisten hoitajana...
Nyt seuraus et mun chättiin pääsy estetty.
Laitoin IP-osoitteen ylläpidolle ja huomautuksen sefusta...minun mielestäni en ole rikkonut sääntöjä
- keskustelun nähnyt
Nyt kyllä on pakko ottaa kantaa, itse ulkosuomalaisissa käyneenä.
Nimimerkkisi oli paikalla ensinmäistä kertaa. Sinulla ei todellakaan ole oikeutta tulla huoneen serifiille räyhäämään hänen oikeudestaan kyseiseen huoneeseen.
Ulkosuomalaisuuteen kuuluvat myös paluumuutto, suunnitelmat ulkomaille muutosta.
Kent-UK on toiminnallaan tehnyt huoneesta avoimen lentoaseman kahvilaa muistuttavan keskustelupaikan, jossa AINOANA huoneena, koko chatissa saa keskustella kolmella kielellä.
Huone on avoin kaikille, myös sinulle. Tervetuloa terveemmällä asenteella mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104