minulla kahen viikon päästä täyttää 5kk narttu pentu
kysyisinkin teiltä mitä muroja syötätte pentu sakuillenne?minkä verran?annan 3kertaa päivässä 3dl turvotettuja napuja,joiduin nyt ostamaan e-kaupasta 15kg säkin kun sitä merkkiä ei myydä lähi mailla mistä kasvattaja antoi.nuo murot on tarkotettu juuri nivelille ym..niin ja sitä kysyisin vielä miten saa opetettua sisä siistiksi?pentu tekee sitä että välillä tekee ulos,mutta sitten tekee niin että käy ulkona,ei tee mitään ja sisälle tultuaan tekee.
koira joutuu olemaan noin 4-5tuntia päivässä yksin.pentu ei pyydäkkään ulos,entiset koirani oppivat helposti ulos pyytämään,samanlailla olen nytkin opettanut ja annan kunnon kiitokset ulos tehtyään.niin ja pentu ei uskalla lenkillä tehä tarpeitaan,vasta koti pihalle tekee.
kiitos jo etukäteen!!
sakun pennusta
3
671
Vastaukset
opettaa tekemään ne tarpeet pihalle. Minä en koskaa laske sisälle ennen kuin tarpeet tehty ja talvel seistiin illal toista tuntia ulkona ennen kuin neiti suostu tekee tarpeet ja sit kunnon kiitos ja äkkii sisälle. Ei ihan sisäsiisti viel ole ja saman ikänen tuo mein neiti. Pisut tulee joskus kun riehuu toisen kanssa.
- nartun omistaja
Pentu sai kuivamuonaa liotettuna, pääruoka oli kuitenkin pentuNeu, lisäksi piimää liraus ja nökkönen sikajauhelihaa. Kerran päivässä raaka kananmuna kuorineen.
Ulos vein pennun herättyä ja syötyä, en odottanut pyyntöä vaan mentiin monta, monta kertaa päivässä. Pihalle pissaaminen ja kakkaaminen oli talvipennulleni alkuun yleistä. Pikkuhiljaa oppi tekemään pusikoihin ja tienpenkoille.- ei hyvä
Just luin yhdestä Orion pharman koiran hoito-oppaasta että raaka kanamunan valkuainen estää b-vitamiinin ja muiden aineiden imeytymisen koiran elimistöön. Kanamuna pitäisi koiralle keittää. Mielestäni ihan huuhaata luulla että raaka kananmuna auttaa pitämään turkin kiiltävänä.. ja pyh pah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124