Ollaanko siellä lauteilla lämmittelemässä pyyhe ympärillä vai miten?
Entä pesuvaiheessa, en ole bikini-tyyppiä niin voiko olla koko uikkarit päällä vai miten.
Tyhmä kysymys ja varm moni nauraa, niin minäkin mutta kun en tiedä.
Joten jos joku voisi vastata niin kiitos :-)
Hamam
16
3197
Vastaukset
ohut pyyhe ympärillä siellä kyllä voi olla,että silleen,mutta ei kyllä uikkareilla yleensä olla,tosin turisteilla on vähn vapauksia
- turkkilaiset naiset
ovat alushoususillaan ja pesijöillä on alushousut ja rintsikat.
Pyyhe päällä on hiukan hankalaa ellei sitten halua olla marmorilla alasti kun pestään..
ja ihmisiä ympärillä,tuskin monikaan haluaa.
Bikinit on paras ja niistäkin yläosa veke.
- vähän päällä
me ollaan aina vaan bikinin alaosassa,ja tuntuu täysin luontevalta. Uimapuku hieman haittaa pesemistä mutta toki niinkin voi olla.Hamamissa iho tulee uskomattoman pehmeäksi ja muutenkin
se on puhdistava kokemus..sisäisestikin. - punga
Hamamin periaatteisiin kuuluu puhdistautuminen ja suoraan suomennettuna ihon kuoriminen! Siinä voi miettiä, minne se ihosta hinkattu tumma kuona päätyy, mikäli yllä on uikkarit. Kylvettäjät hinkkaavat ihon kuolleen pintasolukon pois - tämä on se pointti. Mahtava kokemus.
- jos tuolla nyt yrität
sanoa että kuona menee uikkareihin (naurua)
niin kuorinnan jälkeen mennään suihkuun,joten viemäristä alas ne joka tapauksessa menee.
Pesijät kyllä venyttävät uikkaria ja pesevät sen altakin. Minulla ei oo mitään ongelmaa olla alasti,mutta siellä jukisessa tilassa se olisi epäkohteliasta muita kohtaan. - PUNGA
jos tuolla nyt yrität kirjoitti:
sanoa että kuona menee uikkareihin (naurua)
niin kuorinnan jälkeen mennään suihkuun,joten viemäristä alas ne joka tapauksessa menee.
Pesijät kyllä venyttävät uikkaria ja pesevät sen altakin. Minulla ei oo mitään ongelmaa olla alasti,mutta siellä jukisessa tilassa se olisi epäkohteliasta muita kohtaan.Vastauksien idea kyllä hukkuu nenäkkyyteen. Kunnioitetaan kanssakylpijöitä ja kylvetään yksityisesti - EIKÖ NIIN? Ei sinne HAMAMIIN tarvi kenenkään mennä (ei myöskään kirkkoon, manikyyriin, basaariin, rippi- tai autokouluun....).
- kitzi
Käyn aina ensimmäisenä lomapäivänä hamamissa. Siellä voi pitää uikkarit päällä tai olla ilman. Itse olen kyllä aina nakuna. En mä kotonakaan sauno uikkareissa. Enkä ole muuten ainut joka on nakuna. Varsinkin vanhemmat naiset eivät käytä uikkareita.
- olisi tod.
epäkohteliasta olla alasti.En halua katsella sinun värkkejäsi yleisessä tilassa sen enempää kuin näytellä omianikaan. Julkisessa tilassa otetaan muut huomioon,ei voi verrata kotisaunaan.
- kitzi
olisi tod. kirjoitti:
epäkohteliasta olla alasti.En halua katsella sinun värkkejäsi yleisessä tilassa sen enempää kuin näytellä omianikaan. Julkisessa tilassa otetaan muut huomioon,ei voi verrata kotisaunaan.
Hei haloo! Oletko käynyt ikinä uimahallissa Suomessa??? Sielläkin kyllä ollaan alasti, jos et satu tietämään. Eikä ole ole kuule kenelläkään tapana levitellä värkkejään. Jessus mikä "moralisti". Menen muuten jatkossakin (toukokuussa) hamamiin nakuna.
- kaikin mokomin
kitzi kirjoitti:
Hei haloo! Oletko käynyt ikinä uimahallissa Suomessa??? Sielläkin kyllä ollaan alasti, jos et satu tietämään. Eikä ole ole kuule kenelläkään tapana levitellä värkkejään. Jessus mikä "moralisti". Menen muuten jatkossakin (toukokuussa) hamamiin nakuna.
niissä uimahalleissa missä minä olen käynyt,on kyllä kaikissa uimapukupakko.
Ei ole kyse moraalista vaan toisen ihmisen kunnioittamisesta,se niin usein unohtuu kun vauhkoontuu omista tavoistaan.
Laita nyt edes alushousut jalkaan,tuskin kukaan edelleenkään haluaa rönttöstäsi katsoa.
Voit sitten muualla antaumuksella sitä esitellä.
Hyi olkoon!
Maassa maan tavalla,muslimimaassa kannattaa kunnioittaa heidän suhtautumistansa julkiseen alastomuuteen,eli ehdoton ei. muuten teet itsestäsi ääliön. - PUNGA
olisi tod. kirjoitti:
Ja edelleen... KATSELE VÄRKKEJÄSI, on varmaan matskua.
- usein käynyt
olen käynyt hamamissa useita kertoja ja myös monessa eri hamamissa, viimeksi viikko sitten, enkä koskaan ole vielä nähnyt siellä ketään täysin alasti. on joko bikinit tai uimapuku,josta siellä lasketaan yläosa alas. eli suosittelen ainakin alapäätä pitämään peitettynä.
- *mimosa*
usein käynyt kirjoitti:
olen käynyt hamamissa useita kertoja ja myös monessa eri hamamissa, viimeksi viikko sitten, enkä koskaan ole vielä nähnyt siellä ketään täysin alasti. on joko bikinit tai uimapuku,josta siellä lasketaan yläosa alas. eli suosittelen ainakin alapäätä pitämään peitettynä.
hei, menossa turkkiin ja nyt kiinnostaa tuo saunakokemus, kauanko siellä ollaan ja mitä maksaa?
- saunaan
*mimosa* kirjoitti:
hei, menossa turkkiin ja nyt kiinnostaa tuo saunakokemus, kauanko siellä ollaan ja mitä maksaa?
Kuumiin löylyihin vähän eucalyptusta löylyveden joukkoon,pesusienellä pesu,takasin saunaan ja taas pesu sienellä.Vilvottelut ja oikeen hyvin rasvaus.Siinä se mitä iho kaipaa ennen auringon ottoja ja on ihan yhtä hyvä jos ei parempi kuin hamam.
Hauskoja lomia kaikille. - hamam
*mimosa* kirjoitti:
hei
kyllä kannattaa kokeilla hamam, ja aivan ensimmäisenä aamuna sinne kannattaa mennä. saa tasaisemman rusketuksen. oppaat myy n 18-20 euroa. mutta on edullisempi kun menee itse ja maksaa paikan päällä. ja vaihtoehtoja löytyy, minä olen käynyt monessa ja niissä on kyllä eroja. vesipuiston hamam ihan ok, mutta siinä vastapäätä pienen sivukadun varrella vielä parempi, kannattaa kysyä vaikka joltain paikalliselta neuvovat kyllä. kesäkuussa hamamiin jälleen. hauskaa lomaa teille
- jooooooooo....
pimppi paljaana ja mielellään jalat levällään nii pääsee löylyt joka paikkaan nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906