Oikeasti hyvä ruokapaikka??

Stede!

Lauantaille 17.5 pitäis löytää kohtuuhintainen ei suomalaisturistien täyttämä ruokapaikka.

Ennen käytiin teletornin ravintolassa ja sieltä sai mm. erinomaisen hyviä höyrykeitettyjä katkarapua alkuruokaksi...

Meitä on 7 henkeä ja 3 ihmistä.. HÄ? ok siis seitsemän ihmistä.

Ei haittaa vaikka on vähän syrjemmässä, mut pitää olla vähän hienompi. Älkää ehottako peppersackia tms..

6

2978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUUUUUUUU

eli hyvä ja laadukas paikka komeilla maisemilla.vähän syrjässä mutta käynti kannattaa.eikä varmasti ole liikaa suomalaisii turisteja. http://www.flint.ee/

• kiinalaisesta

Niin todella hyvä kiinalainen ravintola nimeltä Hiina Köök löytyy Kopliin menevän ratikkareitin varrelta. Pysäkin nimi on Angerla ja siitä sata metriä takas kaupunkiin päin. Ympäristö on todella luotaantyöntävä mutta sisäpuolella on keidas erämaassa. Pieni paikka jossa ei varmaan joka päivä törmää suomalaisiin. Ruoka taivaallista.

• Hüüru veski,,,,,vanhasta myllystä tehty,,tavallaan hieno,,jos haluja kalastaa, ongi itse, valmistavat mitä haluat,,tai sit tilaat listalta,,,suosittelen, ei turisteja täys, 15km keilan / paldiskin suuntaan

• Käyn usein

Moi!

Mun suosikit keskustan ulkopuolelta:
      http://www.savoy.ee/sy/
      http://www.poliinia.ee/

Keskustassa kokeileppa uuden Swissotellin ravintolaa. Törkeän kallis, mutta ruoka oli hyvää, samoin paikallisisttain erittäin hyvä palvelu. Maisemakin oli komea

• P:)

Ihan oikeasti hywä ruokapaikka on Grillhause Daube, löytyy vanhasta kaupungista. Hinta-laatusuhde kohdallaan, hyvää palvelua ja mukava tunnelma. Mutta pöytä kannattaa varata etukäteen. Suosittelen lämpimästi!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe