onko kellään

:))

kahta boksua? Meillä sellainen 9v bokseri mamma ja kovasti tekisi mieli hankkia vauva bokseri. Mut en oikein tiiä, ei ole koskaan kahta koiruutta ollut, onkohan se kova homma, bokserit tunnetusti vilkkaita, mutta se ei pelota, päinvastoin sen takia rakastankin rotua, ku ovat niin iloisia, energisia, kilttejä jne jne jne. Meillä on 3v poika, siis ihan ihmislapsi :D, mitenköhän me kaikki yhdessä. aarg, onko kellään kokemusta kahdesta ilopillerista?

3

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi bokseria

On kokemusta = ) Minulla oli kaksi urosbokseria (ikäero 6 vuotta) ja molemmat yhtä energisiä kuin pikkulapset. Pyysin kasvattajaa nimenomaan valitsemaan bokserin, joka sopii luonteeltaan toisen kaveriksi. Vanha herra alkoi, nuoremman tullessa taloon, käyttäytyä paljon fiksummin ja otti selvästi isän roolin... Helpompi kaksi kuin yksi bokseri, leikkivät toistensa kanssa niin energisesti, että sai itselle enemmän omaa aikaa. Kunhan olet kouluttanut vanhemman bokserin hyvin niin ei ulkoillessakaan ole mitään ongelmia.

• :))

Olen juu kuulut että vanhempi kouluttaa pentua... Ainut mikä mietityttää on se tuhoamisen määrä, ainakin meidän mamma ku oli pentu, no huh huh, nyt ei ihan haluais että sohvat jne menee kaatopaikalle. Luulen että siinäkin toi että on kaveri auttaa, vai...?

• kaksi bokseria
        :)) kirjoitti:

Olen juu kuulut että vanhempi kouluttaa pentua... Ainut mikä mietityttää on se tuhoamisen määrä, ainakin meidän mamma ku oli pentu, no huh huh, nyt ei ihan haluais että sohvat jne menee kaatopaikalle. Luulen että siinäkin toi että on kaveri auttaa, vai...?

Tuhoaminen on osittain yksilöllistä, mutta omassa tapauksessani nuorempi tuhosi todella vähän. Suurin tuho oli kännykän laturin pureskelu. Luulen koirakaverin olemassaolon hillinneen todella paljon pennun tuhointoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1742
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1303
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1012
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe