Riittääkö ne perkeleen havut?
http://www.kaleva.fi/plus/juttu724616_page0.htm
Meneekö hiihtäjiltä
25
5502
Vastaukset
- ilman dopingia
Kreikan tasolla,typerääkin typerämpi laji tiensä päässä,se hyvä.
- dvsdsgsg
Sä oot aivan selvästi joku peräkammarin kaljamahainen poika joka et yksinkertaisesti tajua kilpaurheilusta mitään.keskity sä vaan sipsien syömiseen ja kaljan ottamiseen luuseri!!!!
- Nimetön
Eipä silloin 90-luvun alussa Suomalaiset pärjänneet ,kyllä ne muut voitti jatkuvasti,esim Svan ,Mogren ym.
- lyyli
kuinka suomalaisia on "puhtaalla"urheilulla viilattu linssiin.Herrat (lääkärit/hiihtopomot)syyllisiä jos tämä juttu on tosi.Kuka oli päällikkönä 1990-luvulla talviurheiluissa?Ketkä toimivat juoksupoikina?Historia urheilun osalta alkaa mennä tosi mustaksi jos tällaista vilppiä on tehty.
- jo tuon
lupailun ja kertoisi tietonsa jos niitä on! Vai eikö kukaan ole suostunut kiristykseen ja tarjonnut tarpeeksi rahaa? Siitähän tässäkin on kyse. Niin ja ne lööpit kans....
- keeeh
Eikös dopingia aina salailla? Turhaa kaivella vanhoja,joutuu meneen antiikin ajoille ensimmäisiin olympialaisiin asti,siellä jo käytettiin dopingia joissain muodoissa.Doping on tullut kaikkeen urheiluun pysyvästi ei sitä voida enään kitkeä kokonaan pois. Valitettavaa mutta totta.
- idioottitoimittajille
Mikä helvetin urheilutoimitus tuollainen on joka kaivaa epäkohtia omista urheilijoista ja korostaa sillä omaa hurskauttaan. Olen ennenkin todennut, että Suomessa on kaksi tahoa jotka poikkeavat normaalista eläinmaailman käyttäytymisestä; Vihreät ja ns.jourunalistit. Mikää muu eliölaji ei paskanne omaan pesäänsä!!
- näitä juttuja
levittää. Nelosen porukka on ennenkin päästänyt julkisuuteen useita huuhaa juttuja. Ei niillä ole mitään moraalia - yrittävät pinnalle hinnalla millä hyvänsä!
- Takaisin luontoon
Eikös kuitenkin ne jätökset ole juuri niiden jotka ovat ne jättäneet eli vilpillisten urheilijoiden. Luonnossa taas p-aineet ovat hyödyksi vain oikeissa paikoissa eli pelloilla. Ihminen on todella ainoa eliölaji joka sotkee omaa ympäristöään siitäkin huolimatta että näkee se aiheuttavan kärsimystä itselleen.
Urheilu on mennyt överiksi jo 60-luvulla ja silloin viimeistään alkoi myös ympäristön pilaaminen. Kaikki vedetään aina överiksi.
Mitä sie oikein meinaat? - oivanloiva
"kimeeääninen" mieshiihtäjä käyttänyt -90 luvulla jotain kielettyjä aineita ..
- Iso Meisseli
Toimii..
Paskaa suoltaa tääkin lähde... ja mitä sitten olis testannu sillon kilpilijat
Oliko käytetty hormooneja tai muuta paskaa
Ny on turha porata..- niittaaja
käry pekka ja hemohesst t...nen tämän takana,epäilen vahvasti.näiltä herroilta voi odottaa tällaista sekä se lintu mikä viimekasi kärys.
- PISTE !
doping-laboratoriot kanssa tarkkaan syyniin , kuten ameriikoissakin paljastettiin se vastaava joka oli perustettu etsimään yhä uusimpia ja parempia , testeissä näkymättömiä urheilusuoritusta parantavia "eineksiä"
Jyväskylässähän on myös vastaava , 2001 ne molemmat hiihtomaajoukkueen lääkärit olivat juuri tämän laitoksen alaisuudessa - lavakiekunta aisoihin
nyt ne kiekuu kuka missäkin "pöllyssä"
- äläkää ny jumankauta...
Miks nuo halavatun "journalistit" tonkivat omien urheilijoidemme tekemisiä?
Menisivät Venäjälle, Ruotsiin ja Norjaan saisivat ehkä jotain aikaan doping-rintamalla, sikäläiset kun osaavat itse pitää turpansa kiinni, eivätkä likaa omaa pesäänsä.
Itse boikotoin toisten asioiden "ronkkimista" muutoinkin. En osta enää ainuttakaan iltapäivä-/sensaatiolehteä, jossa levitellään toisten asioita tai kaivellaan vanhoja ja pilataan toisten maine. Toivottavasti muut tekee samoin.puhuu asiaa.....siis oikeasti asiaa. Turhaa sitä on paskoa omaan pesäänsä. Niin olen myös minäkin ja moni muukin tuttu jättäneet nämä juorulehdet ostamatta/tilaamatta, koska niissä ronkitaan ihmisten yksityisasioita ja ronkkiminen vain pahenee kokoajan.Ihmisiä ovat julkisuudenkin ihmiset. Ei meidän tarvitse tietää heidän yksityispuoltaan. Niin kauan kun hoitavat hommansa, asia on ok. Raivostuttavia P.... lehtiä.
Kilpailu on businestä.
Varsinkin huippu-urheilu.
Kuluttajia olemme me.
Sinä ja minä.
Paljonko olet valmis maksamaan?
Tuleeko tippa linssiin, kun siniristilippu nousee salkoon?
Mikä on sen hinta?
Kuka välittää kilpailijan terveydestä?
Valmentajat ja muut ovat parasiitteja.
He elävät tästä.- mediaa
kun media maksaa hirveitä summia vuosikymmeniä sitten tapahtuneista, koska tiedossahan tämä on kuitenkin että käytetty on aineita. Keskittyisi mieluummin media mieluummin nykypäivän uutisiin!!! a kaikki sponsorirahat jja tuet urheilusta!! Urheilkoot omin varoin.On tätä rahan tarvetta muussa toiminnassa os veikkaus tms haluaa vaikuttaa!!!!
- ettei hiihdossa
käytetä ja ole käytetty aineita. Lahden käryjen jälkeen suomalaishiihtäjät oli kaukana kärjestä vaikka kunto ja harjotusmetodit oli samanlaisia kuin muillakin mailla. Mistä moinen ero voi johtua kuin dopingista. Tekopyhät ruotsalaiset ja norjalaiset meidät käräytti koska mentiin vanhanaikaseen. Eikun Jari Räsäset ja muut epäilyt vaan pöydälle.
- PESÄÄN
Tässä maassa tuntuu olevan oikein kansan huvi, mitä enemmän omaa pesää liataan sen parempi. Minä en ymmärrä mitä tällä kaikella saavutetaan? Muuta, kuin joku haluaa rahaa ja julkisuutta. Kun siihen ei ole omia rahkeita, niin haetaan sitä ryvettämällä muita. Hävetkää!
- Rahaa messevästi.
Saapa nähdä miten tässä käy.
- kummastuttaaa..
Miksi suomalaiset ei voi ajaa samaa linjaa kun tulee vaikeuksia ,syytetään toisia ,hajetaan sitä syylistä vaikka kiven kolosta ,tiedetään kuiten että ..hiihdossa on ollut mukana jo pitkän ajan duupattuja ...Toista on Ruotsin ja norjan touhu ..siellä ei kavereita petetä..meni miten meni...siis ..miksi pitää omia pettää ja selän takana ..leikkiä jotain sankaria ..kun niitä ei ole koskaan ollutkaan.
- BrettSinclair
Kyllä meilläkin on tabasco pullo joskus pöydällä, mutta kyllä laitan sen yleensä piiloon, ettei vaan toiset huomaa että minä laiitan sitä vaimon myrkyksi kutsumaa ainetta myös ruokaan.
- ressu/79
Huippu urheilussa ei vaan voi urheilla ilman doupingia...se on joka lajissa jollain tapaa mukana..kattokaapa usa ammattilais/sarjoja
- BrettSinclair
Tässä oli kyse jostakin pullosta mikä oli nähty pöydällä, eikä edes mistään ambulleista. Jos ajattelee hiukankin järkevästi, niin eikö tuntuisi oudolta että joku ottaisi jotakin dopingaineita mukaan kisapaikalle ja pitäisi niitä vielä pöydällä. Koska sitä pullossa ollutta tököttiä olisi ensinnäkin pitänyt ottaa jotta siitä olisi hyötyä?
Ihan huuhaata.
Joutuuko media korvaamaan kenellekkään jos hankkii yleisöä huhuja kertomalla, sillä tämä vaikuttaisi olevan hyvä keino yleisön hankintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144