Hops kuinka säästän menovettä paljon vievällä automaattivehkeelläni, rullaan valoihin ja mäet alas vapaalla! Hurraahei, kokeilkaa!
Automatiikalla rullaan vapaalla!
6
307
Vastaukset
- automaatissakin..
En tiedä katkeaako sytytys kokonaan sielloin tai polttoaineensyöttö..
- Apuvaaaa
Joku kertonut ettei vapaalla saa edes hinata autom.vaihteista puhumattakaan liukua vapaalla! En voi säästää bensaa siis?
- siinä
rikot vaihdelaatikkosi. Etkö ole ohjekirjasta lukenut, ettei noin suositella tehtäväksi.
Muuten moottorijarrutus katkaisee polttoaineen syötön.- autojen valmistajat
eivät rakenna yksinkertaista laitetta nimeltä vapaakytkin. näitä oli ainakin 2tsaabeissa ja jossakin simcan mallissa. moottoritiellä sitä tuskin voisi paljonkaan käyttää mutta pienemmillä teillä ja hiljaisen liikenteen aikana se voisi hiukan bensaa säästää.
- 2-tahtisissa
autojen valmistajat kirjoitti:
eivät rakenna yksinkertaista laitetta nimeltä vapaakytkin. näitä oli ainakin 2tsaabeissa ja jossakin simcan mallissa. moottoritiellä sitä tuskin voisi paljonkaan käyttää mutta pienemmillä teillä ja hiljaisen liikenteen aikana se voisi hiukan bensaa säästää.
Koska niissä moottori ei oikein siedä jarruttelua, kone saa voitelun polttoaineen seassa ja jarrutuksessa voiteluaineen saanti heikkoa.
Jos vapaakytkin olisi niin silloin moottorilla ei voisi jarruttaa, joka on tarpeellista -varsinkin kaupunkialueella.
Minä jätän ajamatta turhat matkat ja säästän siten polttoainetta, mutta liikenteessä en pelleille vaan ajan muun liikenteen huomioiden automaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398