Vasta oli bensa euro kolmeviisi
Nyt oli euro neljäkuusi
Bensa kallistuu
5
200
Vastaukset
- Regvan
Ja kohta se on kaksi.
- Katicat2
Bensan litrahinta nousi 11 senttiä eli 8%,
maidon lirahinta nousi 10 senttiä eli 13%. Bensan hinnannousu tuntuu suuremmalta, kun auto hörppää juotavaa enemmän kuin ihminen maitoa.- Atolfia
ei syö pensaa. Lihasvoimalla kulkee tämä mummo. Se on säästöä kaikki, kun pyörän selkään hyppää.
Se on totta, että ruoan hinta nousee koko ajan ja syömättä ei jaksa polkea. Atolfia kirjoitti:
ei syö pensaa. Lihasvoimalla kulkee tämä mummo. Se on säästöä kaikki, kun pyörän selkään hyppää.
Se on totta, että ruoan hinta nousee koko ajan ja syömättä ei jaksa polkea.Ajan pyörällä vuodessa suunnilleen puolet siitä mitä autolla, eli kaiken mahdollisen hyödyn ja huvin.
Autolla ajan vain "pakolliset" ajot.
- main-eko
Minua asiassa ihmetyttää se,miksi dollarin kurssi ei vaikuta asiaan millään tavalla?
Euron olessa vahvoilla,bensan hinnan pitäisi laskea eikä nousta.Toisekseen USA ssa bensan hinta on ollut laskussa.
Mistä siis tämä nousu johtuu,minä en ymmärrä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421