oletteko koskaan käyneet ennustajalla?mitä ennustettiin?kävikö toteen?
itseäni on kiehtonut kovin tuo ennustajalla käynti mutta olen kuullut niin kamalia kertomuksia että taidan jättää väliin!ystävilleni oli ennustettu perheen jäsenten kuolemista ja onnettomuuksista,kävivät toteen.
galluppi
7
332
Vastaukset
En tiedä, kuinka paljon uskon noihin ennustajiin, vaikka olen kuullut kyllä useammalta henkilöltä paikkansa pitävistä ennustuksista.
Myöskään periaatesyistä en halua mennä tutkimaan tulevaisuuttani, sillä minun mielestäni asioiden ennalta tietäminen ei kuulu elämän luonteeseen. Koen vahvasti, että ihminen on luotu elämään ns. päivän kerrallaan: Ei ole sattumaa, että usein ilot ja surut tulevat elämäämme yllätyksenä. Ja asiat, joiden pitää tapahtua, tulevat kohdallemme joka tapauksessa.Äiti joskus kävi semmosella ja sanottiin musta että mulle ei pidä ostaa mitään mopoa tms. ajoneuvoo, kevätjäätiköillä voi olla kohtalokkaan liukasta.. no yks talvi ajoin exän auton lumipenkkaan, lähti käsistä ja pyörähti ympäri kun yritin ajaa liittymässä mootoritielle. Siinä ois noin 50 metriä myöhemmin ollu betoniset siltapilarit että sillon ois voinu käydä jo huonomminkin. Muuten ei oo kyl onneks toteutunu, enkä mistään mopoista koskaan oo tykännykään enkä halunnu. Eikä oo kyl autookaan ja jotenkin vaikka ajokortti on ollu 18-vuotiaasta niin oon vieläkin arka ajaan niillä..
Äiti tosin on muutenkin sellanen että se näkee kammottavia enneunia sukulaisten kuolemista yms. vaikkei ehkä haluiskaan!- Mikä on ennustaja?
Hassua tämä vallitseva legenda joka elää, että ennustaja kertoisi tyylin sinulle kuolinpäiväsi, kukaan asiansa osaava näkijä/tulkitsija ei sitä ei sinulle kertoisi. Näillä lahjoilla siunatut tai "kirotut" ihmiset, eivät tiedoillaan halua aiheuttaa surua ja murhetta elämääsi, vaan löytävät ratkaisut siihen, mikä sinulle olisi hyväksi missäkin vaiheessa. Näitä "ennustajia" on toki niin laidasta laitaan ja lähes järjestään jokaisen maksullisen puhelinennustajan palvelut kannattaa auttamatta sivuuttaa. Jos haluat käydä katsoa tulevaisuuttasi, ota tarkkaan selville kenelle menet ja juttele hänen luonaan käyneiden kanssa. Itse olen erilaisten tulkitsijoiden luona, ja hyvin oikeita tulkintoja saanut, varsinkin mennyt elämä kohdalleen ja paljon asioita myös tulevasta.
- näin..
lahjoilla "siunattu tai kirottu" ennustaja ei tee sitä rahan vuoksi!
- mapee
meillä on sukulainen joka on käynyt useastikin. Tokihan osa ennustuksista toteutuu ja osa ei. Its eolen sitä mieltä, että ennustuksilla on taipumus toteutua jos itse niihin uskoo ja ne ovat itsestä kiinni. Esim hän tapasi elämänsä uuden miehen ennustajan ennustuksen mukana ja sillä tansseiss akiertämisen tahdilla se olisikin ollut ihme jos ei olisi jne..
Suvussa on myös yksi "ennustaja" eli ennustaa toiminimenä ilman mitään sen kummempaa visiota kuin heitellä mitä mieleen tulee. Ihmeen hyvin nekin toteutuu ja samat ihmiset sielläkin ramppaa..
Osa ennsutajista ei kerro surusta tarkemmin ja se ainakin ahdistaisi itseäni. Tosin en ihan usko koko juttuun, mutta silti... - tarja 2
en lue edes horoskooppeja,en tiedä/muista esimerkiksi mitä omat lapseni ovat horoskoopiltaan....saatikka missä kuussa syntyneet ovat mitäkin:):)
En usko,en.... - Sone
Kertoi isoveljestäni aika tarkkaan minkälainen ja mikä elämäntilanne jne... Sanoi että tyttärestä ei kerro. Eli minusta ei suostunut sanomaan muuta kun jonkun lauseen että istuu jonkun kirjaimen olisko L tai T päällä.. Pimee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796