miten päästä yli

naurettava

Tuossa muutama kuukausi taaksepäin nussittiin poikaystävän kanssa. Ja jokainenhan tietää millaisia ilmeitä ihmisille saattaa tulla kun tuntuu Todella hyvältä. Yks kaks poikaystäväni lopetti sen mitä oli tekemässä ja halusi lähes väkisin ottaa minua takaapäin. Aktin jälkeen hän selitti sitä sillä, että häntä oli niin kovin alkanut naurattamaan minun ilmeeni, että ei pystynyt katsomaan minua päin ja jotta oli pystynyt hommailemaan repeilemättä halusi ottaa minut niin kuin otti. Tuo kommentti iski minut täysin maahan. Olin luullut, että 4-vuoden suhteen jälkeen pystyy täysin ehdottomasti näyttää tunteensa myös seksin aikana, mutta ilmeisesti olin väärässä. Itsetuntoni romahti enkä sen jälkeen ole halunnut seksiä. Ja silloinkin kun olen siihen suostunut, on minulla ollut kovia paineita sen suhteen, että vaikka tuntuisi hyvältä, pidän naamani täysin peruslukemilla. Tämä on johtanut siihen, että en anna itselleni lupaa seksin tuntua hyvältä. En saa asiaa pois mielestäni vaan se vainoaa minua päivittäin, enkä tiedä mitä tehdä...

8

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -HuiJui!

Hui. Kieltämättä aika törkeästi ukko käyttäytyi! En itsekkään pystyisi rennosti tuollaisen kommentin jälkeen olemaan. Olisin kyllä itse varmaan suuttunut aika lailla...
      Todella törkeä ja loukkaava. On se kumma jos ei nauttia saa niikuin nauttii!

• Ei naurata

Yksi laukeamisen hetken suuria nautintoja on saada olla ihan luonnollinen; haukkoa henkeä, huohottaa, huutaa, vääntelehtiä jne. Jos poikakaverisi kieltää sinulta sen, orgasmisi ovat lopullisesti pilalla. Sillä hetkellä ei todellakaan esiinnytä "yleisölle".

• mie vaan

Ei tollasta saa sanoa toiselle. Suuttusin miekin jos mies sanois noin.. Kyllä ne on sitten pässejä joskus. Toivottavasti hän tajuaa mitä on sanonut. Yhtä hyvin sä voit nauraa sille ens kerralla että voi kun oot niin huvittavan näkönen kun saat. :D Kato miten miehen ilme muuttuu. xD

• pohdintaa....

Yksi syy poikaystäväsi käytökseen voisi olla kateus. Itselläni = 29v. mies ollut kateutta naisen nautinnosta, vaikka se nautinto myös lisää omaa nautintoani. Olen kirjoittanut tälle samalle palstalle postin "miehen seksuaalisuus". En tiedä oikeastaan itsekään, mikä ihme munkin päätä vaivaa, mutta siksi kirjoitin.

En ole naisilleni tehnyt noin kuin se poikaystävä mutta olen kuitenkin valitellut niille, että ne nauttivat enemmän - tämä onkin aiheuttanut sitä, että he eivät uskalla nauttia niin paljon, koska miettivät reaktioitani. Luulen, että tässä on mukana jotain laajempaa mies- ja naisstereotypiaakin..ehkä.. en tiedä.

Luepa se mun posti, se on tällä hetkellä listalla joku kymmenes. niin Ehkä saat sit jotain uutta tohon ongelmaan, vaik en nyt väitä että sillä olis samoja ongelmia kuin mulla. Mutta jotain ongelmaa sillä kuitenkin on.. häijyä käytöstä. Tää mun käytös on ehkä vaan mieto versio siitä.

Ite kaipaan kanssa jonkun mielipiteitä tohon, en tiiä ketään kelle tästä vois puhua. Tekstini on tosi angstista, miesvihaista, katkeraa..salamia sinkoilee mut.... Syyllistää voitte, mutta luulen että se saa mut vaan puolustuskannalle.

Mutta tosiaan, jos joku estäis mua nauttimasta niin loukkaantuisin ja suuttuisin pahasti. On käynytkin ekan tyttöystäväni kanssa niin, että se tiuski mulle helvetin äkäisesti kun nussittaessa pidin taukoa, en siis liikutellut itteeni edes takaisin. Nussin loppuun, mitä ei olis pitänyt tehdä, meni fiilikset ja mieli meni aika mustaksi.. Vaikka lähinnähän toi nopea laukeaminen tai laukeamisvaara tarkoittaa sitä että se nainen on niin älyttömän kiihottava, että meinaa mennä reisille. Silti tosta reisillemenostakin puhutaan usein vähättelevään sävyyn - ikään kuin mies olisi tosi huono.. suorituskeskeisyyttä kai se on tai jotain muuta ihmeellistä..

• Nykyisen naiseni kanssa saan itsekin siitä suurta nautintoa, kun hän nauttii. Usein saattelen hänet pariin orgasmiin ennen omaa laukeamista. Hänen nautinnostaan tulee vaan niin käsittämättömän hyvä mieli...

Ja meillä saa kyllä sängyssä vaikka nauraa... Monesti on nurettukin ja eihän se vaadi kuin vähän liikettä, niin nauru muuttuu taas voihkinnaksi... molemmin puolin...

Todella törkeää toimintaa ruveta huomauttelemaan ja asettamaan paineita toiselle tuommoisilla kommenteilla... Kasvokkain laukeaminen yhtäaikaa on mielettömän upea kokemus...

• Nimetön

nainen muuttuu 10 vuotta nuoremmaksi kun se keskittyy seksiin ja se on hyvä kuka haluaa että rakas näyttää anopilta kun siltä tulee .sulla on hölmö mies

• se susta edes?

Tuli mieleen, että välittääköhän se poikaystäväsi sinusta tarpeeksi? Jos välittäis, niin ei käyttäytyis noin törkeästi, vähättelevästi ja ilkeämielisesti. Ikään kuin olisit vain pano. Tai ikään kuin sillä olisi jotain sinua vastaan?

• sika!!!

iske takaisin ja kun jätkällä itsetuntoon kolahtaa, nosta kokemuksesi ja tunteesi puheeksi..

samalla mitalla takaisin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe