Lähdössä ensi keväänä ks.paikkaan. On niin uusi paikka, että mahtaako kellään olla paikasta kokemuksia ?
Cumbuco
8
3958
Vastaukset
- Menossa
Terve,menossa sinne myös helmikuussa -09.Googlesta löytyy jonkun verran tietoa käy vilkaisemassa.
- hate
Viime maaliskuussa Fortaleza-Canoa Quebradava reisulla osui postikortti telineestä kortti jossa komeili Cumbucon ranta kuva ja toinen kortti jossa oli Lagoinha Beach.Eikun porukka kasaan ja ensin tuonne Cumbucon kariri beachille 26km Fortalezasta aivan upea paikka,päivä siellä.Parin päivän päästä tuonne Lagoinha Beachille 106 km,sekin yhtä hieno paikka.
- käväissyt
Ei kai tuo mikään uusi paikka ole, perinteinen paikka vierailla Fortalezasta ja tehdä buggy-ajeluja dyyneille. Olin huhtikuussa tuolla pari päivää, palveluiden kannalta kovin pieni paikka, joten hetken siellä "lepää" ja tekee ehkä retkiä, mutta ei siellä mielestäni viikkokaupalla kannata lomailla.
- käväissyt
Unohdin oikeastaan mainita "keskeisimmän", eli paikka on tunnettu kite surffaajien keskuudessa ja toki jos harrastat ko. lajia, paikka on siihen sopiva ja näin ollen siellä varmaan pidempikin aika kuluu. Silloin kaikkein paras ajoitus matkalle on ilmeisesti kesä-joulukuussa, jolloin on tuulisempaa.
- 9999
Onko kys. paikka paljon hiljaisempi kuin Porto De Galinhas ja minkälainen palvelujen suhteen ym???
- Sinne
9999 kirjoitti:
Onko kys. paikka paljon hiljaisempi kuin Porto De Galinhas ja minkälainen palvelujen suhteen ym???
Tervehdys tässä hyvä sivusto Cumumbosta.
http://www.cumbuco.nl/introduction.htm
Siinä hyvä sivusto joka päivitetään tasasin välein. - käväissyt
Sinne kirjoitti:
Tervehdys tässä hyvä sivusto Cumumbosta.
http://www.cumbuco.nl/introduction.htm
Siinä hyvä sivusto joka päivitetään tasasin välein.En pysty vertaamaan Porto de Galinhasiin, koska en ole siellä käynyt, mutta mielestäni Cumbucon "keskusta" oli aika aito/karu siinä mielessä, että palveluja ei ollut kovin paljon. Ei siis samanlaista turisti-infrastruktuuria kuin monissa muissa Brasilian rantapaikoissa. Voi toki olla, että sesonkiaikana meininki on eri, mutta silti epäilen, että mikään hulvaton meno siellä olisi.
- VTKH
Tere!
Olen käynyt Cumbucossa muutamia kertoja ja olen hankkinut Kariria beach. ilta lomaasunnon valmistuu huhtikuussa 2009.
jonka jälkeen aijon viettää pitempiäkin aikoja siellä.
on rauhaa ja jos haluaa niin miljoonakaupunki 25 minutin päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748