LV on

sijalla 12

7

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkaisusta

Tosi kiva, kun lemmen viemää on sijalla 12 katsotuimpien sarjojen vertailussa. 77 000 katsojaa on kiva että ainakin joku tätä sarjaa katsoo,vaikka täällä palstallakin on sarjaa ns.haukuttu. Tällä sarjalla on tuon Life of marsin kanssa sama katsoja luku. Toivottavasti sarjaa katsotaan jatkossakin vielä kovasti lisää niin jos se vaikka saisi subtv:n jatkavan ja ostavan 313 jakson jälkeen lisää jaksoja ja saisi vielä meille LV faneille dvdnkin suomenmarkkinoille,joten luulisin että halukkaita noitten 77000 katsojan joukosta löytyisi. Vielä kerran katsojia lisää ainakin sarja on koukuttavassa vaiheessa juuri nyt.

*Joten missä olette te kaikki 77 000 jakson fania laittakaa nimiä lisää jaksoja adressiin siellä vasta hieman alle 200 nimeä.*

• SturmDerLiebe

En nyt tiedä menevätkö nuo katsojat itse sarjan piikkiin... Katsokaapa tuota kellonaikaa, jolloin katsojia oli eniten: 17:55. Kyseessä taisi olla enenmminkin Tuhkimotarinan ja Lemmen Viemän välisen mainoskatkon katsojaennätys :D

• happamia

Pihlajanmarjat on tunnetusti happamia!

Entä vko 13, kun on sama katsojamäärä 77000, vaikkei sitä sellasta, mikä se muka niin suosittu telenovela olikaan, ku se ei ollu viä ohjelmistossa. Miks se ei muuten näy ollenkaan katsotuimpien joukossa?:D

http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2008/13/subtv.html

• SturmDerLiebe
        happamia kirjoitti:

Entä vko 13, kun on sama katsojamäärä 77000, vaikkei sitä sellasta, mikä se muka niin suosittu telenovela olikaan, ku se ei ollu viä ohjelmistossa. Miks se ei muuten näy ollenkaan katsotuimpien joukossa?:D

Vitsi vitsinä, hei :D Seuraan itsekin Lemmen Viemää jos muuta ei tule, saippuan ystävä kun olen.

En usko että Tuhkimotarinalla on niin paljoa katsojia koska se on uusinta (Näin olen ymmärtänyt. Kyseessähän siis on uusinta?). Vai?

• viidettä kertaa
        SturmDerLiebe kirjoitti:

Vitsi vitsinä, hei :D Seuraan itsekin Lemmen Viemää jos muuta ei tule, saippuan ystävä kun olen.

En usko että Tuhkimotarinalla on niin paljoa katsojia koska se on uusinta (Näin olen ymmärtänyt. Kyseessähän siis on uusinta?). Vai?

Se Tuhkisjuttu menee kolmatta kierrosta, mutta Frendit menee viidettä ja on silti seitsemäntenä viime viikolla. Täällä palstalla oli kova haloo Tuhkiksen suosiosta, mutta kummasti se on kutistunut.

• koska
        happamia kirjoitti:

Uusinnat tuskin koskaan pääsevät katsotuinpien joukkoon, eikä uusintakierrosta sen enempiä mainostettu. Joku uusi telenovela pääsisi varmasti top kymppiin ainakin. Mutta miten vain, ei Lemmen Viemän katsojaluvut ole minulta mitenkään pois, kun saan katsoa Tuhkimotarinaa

• Miramellll
        viidettä kertaa kirjoitti:

Se Tuhkisjuttu menee kolmatta kierrosta, mutta Frendit menee viidettä ja on silti seitsemäntenä viime viikolla. Täällä palstalla oli kova haloo Tuhkiksen suosiosta, mutta kummasti se on kutistunut.

Frendit nyt ovat aina listan ykkössijoilla, satoi tai paistoi. Telenovelia on ironista katsoa uusintana, kun tietää tapahtumat jo etukäteen. Uusi telenovela olisi kyllä kova sana. Vaikka La Nina de Mis Ojos tai Pasion de Gavilanes. Siinä kaksi kunnon telenovelaa, jotka olisi kiva nähdä suomeksi tekstitettyinä! (Meni aiheen vierestä, anteeksi ;) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe