"Kuolleet lehdet"

Ajatuksenpoikanen singahti vanhaan vinttikomeroon.

Haistatko ilmassa liikehdintää?

10

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

liikkuu niin ilmassa kuin muuallakin, keväällä kevään näköisiä.

• lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.

• yopollo
        tintti.kotivintti kirjoitti:

lehtikään....
        Kuinka kaunis on illan hetki tää ja ymmärrän hyvin,että naputtamatta paras:)
        Kevät on saapunut ja odotan fyysisiä kokemuksia..lähinnä puutarhan kimpussa.

kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.

• yopollo kirjoitti:

kukkikoot kaikki kukat, luonnossa, kuten nyt täällä tekevät parhaillaan valkovuokot.

Ja lehtiäkin alkaa liikahdella, koskapa lämpimimmissä kulmissa näin jo koivun oksissa ensimmäiset.

tulihan kesänmakuiset terveisit sieltä.
        En ole panostanut kauheasti kukkapenkkeihin,mutta nautin niistä,mitkä ovat voittaneet kamppailun rikkaruohoja vastaan;)

Haistakoot kukkanen,ken ei anna kaikkien kukkien kukkia,kukkia vaan..

• haistan ilmassa liikehdintää.

Millasia ajatuksia vinttikomerossa tällähetkellä :)?

Onko teilläpäin kevät jo pitkällä?

Pilkistääkö maasta jo taimet esiin?

• on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..

• tintti.kotivintti kirjoitti:

on juossut tänä päivänä lähinnä ruoanmakuisia ajatuksia ja ajatuksia mitä syntyy,kun lukee lehtiä.

Mulla on ollut kaksinkertainen nälkä tänään.
        Tiedon ja leivän:)

Maasta työntyy aikaisia kasveja,syreenin silmut pitkällä,mutta muuten seisahtunut hetki.Aurinkoa on riittänyt,mutta sadetta se luonto kaipaa.

Näin tänään kevään ensimmäisen västäräkin..

On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.

• Mariet kirjoitti:

On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.

Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.

jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)

• tintti.kotivintti kirjoitti:

jätetty näkyviin sinne betonilähiöön:o

Täällä ei vappuna vielä silmut aukea,mutta äitienpäivää povaan.

Kaikkein helpoin keitto on tietty pussikeitto;)

on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...

• Mariet kirjoitti:

on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.

Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...

jopa pussikeittojakin.
        Jos tykkäät vuohenjuustosta niin kaupoissa on hyvää vuohenjuusto-tomaattikeittoa juoksevassa muodossa.
        Mä en itse vuohenjuustosta tykkää,mutta asiaan vihkiytyneet ovat kehuneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe