Ostin tänään autooni uudet kesärenkaat. Toisin kuin edellisissä niin näihin on merkitty renkaiden pyörimissuunta. Rengasliikkeen asentaja sen minulle renkaan kyljestä näytti.
No ongelma tulee siinä että pitääkö minun koko kesärengaskausi pitää parkkeeratessa ja vastaavissa tilanteissa pitää huoli, että pääsen jatkamaan niin ettei tarvitse peruuttaa, koska silloinhan renkaat pyörisivät väärään suuntaan. Teinkö huonot kaupat?
Kesärengasongelma
6
947
Vastaukset
- Laurilta...
Joopa joo...
Kyllä tuo pyörimissuunta tarkoittaa sitä suuntaa, mihin renkaat pyörivät kun autolla ajetaan eteenpäin. Ongelmia tulee vain jos sulla on tapana peruuttaa yhtä paljon (tai enemmän) kuin ajaa eteenpäin :)
- hyvin menee
Et ollenkaan huonoja kauppoja tehnyt..Erikoistuminen johonkin on päivän kova sana. Mutta jos peruuttelet paljon, niin älä turhaan laita tunkkia ja rengasavainta tavaratilan pohjimmaiseksi, vaan pidä esim. apukuskin penkillä valmiina. Kun aiot peruuttaa, niin hupsis heijakkaa, ennen peruuttamista vaan pistäydyt vaihtamassa renkaat puolelta toiselle, ja ei huolen häivää. Ja kun taas lähdet etenemään etiäpäin, niin sama pikku operaatio ja taas mennään....
- Kannattaa harkita
Olen selvinnyt aika vähillä puolenvaihdoilla, kun valitsen sellaiset alueet missä ympäriajo on mahdollista. Ja myös pienellä etsimisellä löytää läpiajettavia parkkiruutuja. Kadunsuuntaisissa parkkiruuduissa olen joskus joutunut odottamaan edessä olevaan ruutuun parkkeeranneen auton poistumisen, kun en ole viitsinyt renkaanvaihto-opraatioon ryhtyä. Myös muutaman kerran olen joutunut vaihtelemaan renkaita puolelta toiselle, kun olen joutunut umpiperään ja sieltä peruuttamaan tai kääntymään peruuttamalla. Pieni harkinta ja ympäristötuntemus vähentää renkaan vaihdot minimiin.
- peruttaa
Renkaat menevät tohjoksi jos pyörivät väärään suuntaan!
- asdf
...siltä varalta, että kysyjä ei todellakaan tunne asiaa:
Voit toki peruutella vapaasti aina tarvittaessa. Peruutusnopeudet ja -matkat ovat niin pieniä, että pyörimissuunnalla ei ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864