Sapattia voivat rikkoa vain ne, joille se on annettukin, eli juutalaiset.
Sapattia voivat rikkoa
9
201
Vastaukset
- aikamoinen olio
väittäessäsi että vain juutalaiset voivat pelastua!
En väittänyt, että vain juutalaiset voivat pelastua.
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?- kehotat syntiin
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!
kehotat syntiin kirjoitti:
Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!
Sovitaan sitten niin, että väitän.
- Oli*
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?Juutalainen Olipa Jumalakin vielä Juutalaisten Jumala Raamatun mukaan. Apostolit olivat kuuliaisia Juutalaisen Jumalan asetuksille. Apostolien kuoleman jälkeen tehtiin paholaisesta kirkon päämies. Nyt palvellaan Paholais Jumalaa Paholaisen sääntöjen mukaan ja me kaikki ollaan onnellisia.
- VAA-ALLA PUNNITTU
JA KÖYKÄISEKSI HAVAITTU!!
- NÄHNYT..
KUIN ON TUTKIVA HUOMIO!!!
Tutkiva_huomio iski yksinkertaisella totuudella.
Sillä vain ympärileikatut voivat rikkoa lakia ja
vain Israel voi rikkoa sapattiliittoa.
Mutta me kristityt voimme rikkoa armonliittoa -
armottomilla lainlukemisilla lähimmäisten niskaan.
Jaak 2:11-13
11
Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
12
Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva.
13
Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
armon perillinen- tyhmiä, kun suoraan
sanotaan. Eli siis minä en voi rikkoa käskyä "älä tapa" tappamalla ihmisen, koska käsky "älä tapa" on vain juutalaisen lakiliiton käsky... hohhoijaa mitä TYHMYYTTÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942