Sapattia voivat rikkoa vain ne, joille se on annettukin, eli juutalaiset.
Sapattia voivat rikkoa
9
204
Vastaukset
- aikamoinen olio
väittäessäsi että vain juutalaiset voivat pelastua!
En väittänyt, että vain juutalaiset voivat pelastua.
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?- kehotat syntiin
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!
kehotat syntiin kirjoitti:
Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!
Sovitaan sitten niin, että väitän.
- Oli*
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?Juutalainen Olipa Jumalakin vielä Juutalaisten Jumala Raamatun mukaan. Apostolit olivat kuuliaisia Juutalaisen Jumalan asetuksille. Apostolien kuoleman jälkeen tehtiin paholaisesta kirkon päämies. Nyt palvellaan Paholais Jumalaa Paholaisen sääntöjen mukaan ja me kaikki ollaan onnellisia.
- VAA-ALLA PUNNITTU
JA KÖYKÄISEKSI HAVAITTU!!
- NÄHNYT..
KUIN ON TUTKIVA HUOMIO!!!
Tutkiva_huomio iski yksinkertaisella totuudella.
Sillä vain ympärileikatut voivat rikkoa lakia ja
vain Israel voi rikkoa sapattiliittoa.
Mutta me kristityt voimme rikkoa armonliittoa -
armottomilla lainlukemisilla lähimmäisten niskaan.
Jaak 2:11-13
11
Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
12
Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva.
13
Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
armon perillinen- tyhmiä, kun suoraan
sanotaan. Eli siis minä en voi rikkoa käskyä "älä tapa" tappamalla ihmisen, koska käsky "älä tapa" on vain juutalaisen lakiliiton käsky... hohhoijaa mitä TYHMYYTTÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308