Hijaistapa näkyy olevan

Yxitypy

täällä.
Naiset ovat kait aloittaneet kevätsiivoukset. Niin minäkin :=))
Mutta mitäs miehet tapaavat tehdä näin keväällä. Ovatko kääntämässä pottumaata? :=))

Tässäpä teille päivän mietelause Samuel Butlerin suusta:
Elämä on kuin musiikkia.
Se on sävellettävä
korvan, tunteen ja
vaiston varassa, ei
sääntöjen mukaan.

Tämän myötä päivänjatkoja kaikille :=))

18

1311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

ovat bongaamassa tipusia :)

• yopollo

mutta toistaiseksi vielä töissä.

• kevätkiireitä.

Naiset(tietenkin)kevätsiivoavat ja haravoivat pihaa. Miehet(todellakin) bongailevat kevään myötä katukuvassa lisääntyvää naisten pinnanpaljastusta, minihamosia ja uutukaisia bikinifarkkuja.
      Tätä se kevät on :D

• Yxitypy

Taidanpa olla ulkona tämän kevään/kesän muodista, kun en tiedä millaiset on bikinifarkut?
        Kerros tarkemmin :=))

• muotia, kuulema:

• Yxitypy

• perskuti

Tosiasiassa. Nautitaan keväästä ja jonkun Samuel Butlerin väärin ymmärryksistä.
      Elämä on tosiaan musiikkia, mutta muuta sääntöä ei ole kuin soittaa se oikein kuuntelijalle ja kaikki muu on turhaa.

Huom! (Soittaa saa musiikillisesti väärin, mutta kuulijalle sen tulee olla oikein!)

Siivouksesta puheenollen...Poistin flyygelini päältä kaksijalkaisen pölyhiukkasen.

• Yxitypy

naatitaan keväästä :=))

Eikös pölyhiukkasella.. tai pölypunkilla ole useampi jalka.

Ettei se ollut vaan joku muu eläväinen?

Tuli mieleen yks vitsi:
        Amerikkalaisturisti oli Helsingissä, ja matkaopas esitteli hänelle kaupunkia.
        He menivät suurkirkkoon ja jenkki taivasteli kuinka pientä ja vaatimatonta Suomessa on.
        Seuraavaksi opas vei turistin eduskuntataloon, ja jälleen jenkki ihmetteli kuinka pienessä ja mitättömässä rakennuksessa parlamentti työskentelee. Opasta rupesi tosissaan ketuttamaan turistin mietteet. Yhtäkkiä Mannerheimintien yli köpötteli siili, josta jenkki innostui: "Mikä eläin tuo on?"
        Opas keksi tilaisuutensa tulleen ja vastasi:"Se on satiainen!" :=))

• Hiljaista on.
      En ole aloittanut kevätsiivousta. Aurinko on armoton. Patistaa siivoushommiin ja ikkunanpesuun. Ei vaan nyt oikein nappaa.

Mulla on yhden hengen juhlat. Juhlin etukäteen huomista lottovoittoani. skool typyx :).

• Yxitypy

Mä olen jo vähän kevätsiivouksia aloittanut, mutta alussa vasta. Kolme ikkunaa vasta pessyt, mutta hiljaa hyvä tulee :=))

Vai yksin oot eilen juhlinut. Varmaan hyvät juhlat :=))
        Mä ajattelin juhlia vappuaattona. Saas nähdä yksin, kaksin vai kolmisin :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Mä olen jo vähän kevätsiivouksia aloittanut, mutta alussa vasta. Kolme ikkunaa vasta pessyt, mutta hiljaa hyvä tulee :=))

Vai yksin oot eilen juhlinut. Varmaan hyvät juhlat :=))
        Mä ajattelin juhlia vappuaattona. Saas nähdä yksin, kaksin vai kolmisin :=))

ei se lottovoitto omalle kohdalle osunut. Yksin juhlimisessa on se hyvä puoli kun juhlat alkaa pitkästyttää saa mennä ihan vapaasti nukkumaan. Seurassa sitä ei niin vaan voi tehdä.

Vappuaaton juhlat jätän väliin. Teen töiden jälkeen sitä kevätsiivousta.

Olipa muuten tänään Marian ja Mikon tangoesitys upea. Se Argentiinalaisen Astor Piazzollan "Libertango" - joka oli heidän kappalevalintansa - on oma suosikkitangoni. Kun sen kuulen väristykset kulkee ympäri kehoa. Arkunkantaja tietää myös hyvin tuon tangon.

• Mariet kirjoitti:

ei se lottovoitto omalle kohdalle osunut. Yksin juhlimisessa on se hyvä puoli kun juhlat alkaa pitkästyttää saa mennä ihan vapaasti nukkumaan. Seurassa sitä ei niin vaan voi tehdä.

Vappuaaton juhlat jätän väliin. Teen töiden jälkeen sitä kevätsiivousta.

Olipa muuten tänään Marian ja Mikon tangoesitys upea. Se Argentiinalaisen Astor Piazzollan "Libertango" - joka oli heidän kappalevalintansa - on oma suosikkitangoni. Kun sen kuulen väristykset kulkee ympäri kehoa. Arkunkantaja tietää myös hyvin tuon tangon.

vetivät tangon.Maria tanssii erittäin kauniisti ja luonnollisesti,tunnetta on mukana ja turha pään repiminen on poissa,mikä usein häiritsee ammattilaisten tanssissa.

• tintti.kotivintti kirjoitti:

vetivät tangon.Maria tanssii erittäin kauniisti ja luonnollisesti,tunnetta on mukana ja turha pään repiminen on poissa,mikä usein häiritsee ammattilaisten tanssissa.

kun Kanki ja Sutu jättivät tanssiparketin. Näin sen piti mennäkin. Kolme parasta on loppukilpailussa. Paitsi Vappu puuttuu.
        On vaan ollut niin hupihauskaa seurata Antti Kaikkosen tanssiuraa :).

• Santra*

mietelause...

meni ihan nappiin! :))

On täs jotain kevätsiivouksii tehtävä kai...?:))

Kuis sul, onks tehty jo?

• Yxitypy

sanoisin, että kaikki on tehty, mutta kun rehellinen olen, sanon, että kolme ikkunaa oon pessyt, ja 7 vielä jäljellä plus muut kevätsiivoukset.
        Loput ikkunat pesen ehkä kesän myötä, kun loppui innostus kesken :=))
        Mites sulla? Joko kaikki tehty. Uudet oljet vaihdettu patjoihin, ja ikkunan tiivistykset otettu pois? :=))

• Sandra*
        Yxitypy kirjoitti:

sanoisin, että kaikki on tehty, mutta kun rehellinen olen, sanon, että kolme ikkunaa oon pessyt, ja 7 vielä jäljellä plus muut kevätsiivoukset.
        Loput ikkunat pesen ehkä kesän myötä, kun loppui innostus kesken :=))
        Mites sulla? Joko kaikki tehty. Uudet oljet vaihdettu patjoihin, ja ikkunan tiivistykset otettu pois? :=))

mä täällä sisällä oo saanu viel mitää aikaseks. Mut piha on kohta melkein haravoitu. Ei puutu ku puolet, eiku siis tollanen pikku läntti vielä, joka jäi eilisest haravoimatta. :))

• Santra*

mietelause...

meni ihan nappiin! :))

On täs jotain kevätsiivouksii tehtävä kai...?:))

Kuis sul, onks tehty jo?

(ei näytä taas suomi24 toimivan, joten jätän tän ekaks ja vikaks viestiks tänäänkin) :( Mul ois kyl aikaa... mut ei hermoja ootella tällästen aukeamisii, anteeks kamalasti...)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe