Kanki-Kaikkonen on kiireinen mies

stressiä pukkaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1523716

"Nyt Kanki toivookin saavansa tanssinsa päätökseen.

- Olen tosi tyytyväinen tähän sijoitukseen, ja olen kiitollinen kaikille tukijoilleni. Äänestäjien kannattaisi nyt vaihtaa hevosta, Antti vetoaa."

Annetaan Kaikkoselle vapaa viikonloppu!

101

18493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Halun päästä pois, on vaistonnut Antista. Jatkoon pääsy ei ole purkautunut riemunkiljahduksina vaan hämmästyksenä ja ehkäpä pienenä pettymyksen ilmeenä. Joten kepulaiset, älkää äänetäkö Anttia enää...siis tanssii tähtien kanssa kisassa, muusta äänestämisestä en välitä :)) kevättä kaikille...

• Antin....

Terveen ajattelutavan, mikä muilta puuttuu. Arvot elämässä kunnossa.

Pimiänkin piti päästä tanssimaan rumbansa ja huojui kuin lipputanko tuulessa!
        On niin kovaa tuo häviäminen. HOHHOIJAA!! Narsistia ja itsekästä.

Antille kiitokset viihdyttävistä hetkistä tanssien parissa. Kävi miten kävi!!
        Olet miehen aatelia.

• narsismi
        Antin.... kirjoitti:

Terveen ajattelutavan, mikä muilta puuttuu. Arvot elämässä kunnossa.

Pimiänkin piti päästä tanssimaan rumbansa ja huojui kuin lipputanko tuulessa!
        On niin kovaa tuo häviäminen. HOHHOIJAA!! Narsistia ja itsekästä.

Antille kiitokset viihdyttävistä hetkistä tanssien parissa. Kävi miten kävi!!
        Olet miehen aatelia.

Työkiireiden takia hän ainakin haluaa kisasta pois, jos on uskominen 45 minuuttia -ohjelmaa. Vaikutti myös aika kiusaantuneelta siitä, että häntä äänestetään.

Minä en ihan ymmärrä mitä niin pahaa on siinä, että haluaa menestyä kisoissa. Aika outoa on mielestäni, jos menee kisoihin ja haluaa hävitä. Kyllä jokainen ihminen on narsistinen tietyssä mittakaavassa ja niin kuuluu ollakin. Narsistinen luonnehäiriö on sitten ihan eri asia.

• iltalypsy

En ole enää katsonut koko juttua kun kepulit sotki politiikan siihenkin.Ei nyt ole mitkään vaalit kysymyksessä joten olisi ollut parempi kun kisaan ei olisi ollenkaan valittu politikkoa.

• Met

Me äänestämme sitä, joka asiantuntijat vastustavat!

• Pohjan-Akka
        Met kirjoitti:

Me äänestämme sitä, joka asiantuntijat vastustavat!

Sole siittä kiini.

Jaksa tuomosia airopikkaajia kattoa...hyä Antti! Siinon suomalainen mies päästä varphaishin. Komea ja Kankea. Eikä mikhän tahkojalka niinko net muut.

• Minä vaan
        narsismi kirjoitti:

Työkiireiden takia hän ainakin haluaa kisasta pois, jos on uskominen 45 minuuttia -ohjelmaa. Vaikutti myös aika kiusaantuneelta siitä, että häntä äänestetään.

Minä en ihan ymmärrä mitä niin pahaa on siinä, että haluaa menestyä kisoissa. Aika outoa on mielestäni, jos menee kisoihin ja haluaa hävitä. Kyllä jokainen ihminen on narsistinen tietyssä mittakaavassa ja niin kuuluu ollakin. Narsistinen luonnehäiriö on sitten ihan eri asia.

Antti terveesti narsistinen, on valmis lähtemään mukaan leikkimieliseen kisailuun , mutta ymmärtää myös sen koska menee ns.överiksi. Tuskin kysymys halusta hävitä,en usko.Ohjelman idea vaan vesittyy..eihän Antti missään nimessä tanssija parhaasta päästä , vaikka komea mies onkin:))

• Minä vaan
        Pohjan-Akka kirjoitti:

Sole siittä kiini.

Jaksa tuomosia airopikkaajia kattoa...hyä Antti! Siinon suomalainen mies päästä varphaishin. Komea ja Kankea. Eikä mikhän tahkojalka niinko net muut.

Vipuun meni muutama.....jäykkäniskaista meinikiä :))Jos olisin asian muotoillut toisin...mikähän vastaus olisi sitten tullut...no savolaisena vastuu jää kuulijalle..että silleen;)))

• Pohjan-Akka
        Minä vaan kirjoitti:

Vipuun meni muutama.....jäykkäniskaista meinikiä :))Jos olisin asian muotoillut toisin...mikähän vastaus olisi sitten tullut...no savolaisena vastuu jää kuulijalle..että silleen;)))

Kaekkosta komeompoo äijee ole nähtynnä ies Kuopion torilla!

mittee lie länkyrlöitä nuo muut...

Kaekkonen vuan kiäntelöö ja viäntelöö silleen notta syän muljahtelloo jo tiällähii.

Mänköhän tämä ny oikkeen? Yrittee pittee.

http://www.youtube.com/watch?v=YD6zj260sfQ&feature=related

• Minä vaan
        Pohjan-Akka kirjoitti:

Kaekkosta komeompoo äijee ole nähtynnä ies Kuopion torilla!

mittee lie länkyrlöitä nuo muut...

Kaekkonen vuan kiäntelöö ja viäntelöö silleen notta syän muljahtelloo jo tiällähii.

Mänköhän tämä ny oikkeen? Yrittee pittee.

http://www.youtube.com/watch?v=YD6zj260sfQ&feature=related

Oikein mennyt.Joitakin virheitä sanoissa, ei pahoja :)) En tunne savon murtessa sanaa notta...luulen että oikea sana on jotta. Yrittee pittee=yrittöö pittää/ pittä kait sitä yrittöö aenakiin :)) menikö oikein, en varma...mutta kaekkonen kommee mies kuitennii!!

• Minä vaan
        iltalypsy kirjoitti:

En ole enää katsonut koko juttua kun kepulit sotki politiikan siihenkin.Ei nyt ole mitkään vaalit kysymyksessä joten olisi ollut parempi kun kisaan ei olisi ollenkaan valittu politikkoa.

Mutta ei myöskään kannata kaikkea ottaa niiiiiiin vakavasti...Eihän itse aihekkaan ole sitä!!! Moneen asiaan voi/pitää ottaa kantaa huumorilla.

• Pohjan-Akka
        Minä vaan kirjoitti:

Oikein mennyt.Joitakin virheitä sanoissa, ei pahoja :)) En tunne savon murtessa sanaa notta...luulen että oikea sana on jotta. Yrittee pittee=yrittöö pittää/ pittä kait sitä yrittöö aenakiin :)) menikö oikein, en varma...mutta kaekkonen kommee mies kuitennii!!

Notta taitaa olla pohjanmaata sitten. Notta ruvetahan tappelemahan...mennähän grannihin piruilemahan.

• Minä vaan
        Pohjan-Akka kirjoitti:

Notta taitaa olla pohjanmaata sitten. Notta ruvetahan tappelemahan...mennähän grannihin piruilemahan.

Tuskin minulta pohjanmaan murre taipuisi. Murteet onkin meidän rikkaus. Hauska lukea ja kuunnella muutakin kuin tätä savvoo :))

• ............
        Minä vaan kirjoitti:

Tuskin minulta pohjanmaan murre taipuisi. Murteet onkin meidän rikkaus. Hauska lukea ja kuunnella muutakin kuin tätä savvoo :))

Vaikka jotku katheelliset sannoo, että on juntti ja tyhmä, jos pistää hoot välhiin. Mutta mie piän,että son makuasia...vähän niinko nuot tanssikilpailutki. ei se välttämättä olekhan paras, mikä on lophun asti rimmattu. Taitheessa pittää olla sopivasti säröjä,muutenhan son ko liukuhihnalta veettyä. Mie piän, etä son sama ihmisissä.

• Minä vaan
        ............ kirjoitti:

Vaikka jotku katheelliset sannoo, että on juntti ja tyhmä, jos pistää hoot välhiin. Mutta mie piän,että son makuasia...vähän niinko nuot tanssikilpailutki. ei se välttämättä olekhan paras, mikä on lophun asti rimmattu. Taitheessa pittää olla sopivasti säröjä,muutenhan son ko liukuhihnalta veettyä. Mie piän, etä son sama ihmisissä.

Olet erittäin oikeassa :))

• MEILTÄ !
        Pohjan-Akka kirjoitti:

nuamuut neon,meirän krannista.

• HEHHEHEH

Just noin - menkää, vaikka laskemaan nousevia leskenlehtiä ennen, ku kaikkosta kattoo - onkohan sillä harjanvarsi selkäpiitä pitkin.... Kevättä rinnoisssa...

• ... ei halua olla pääministeri!!! ja inhoaa työtään.

Joten annnetaan edes Vanhaselle vapautus.

• Kaikkonen parka

Sääliksi käy kyllä Kaikkosta jo ,näkee että on kypsä pellenä olemiseen ;( Äänestäjät taas nauttii Antin pellenä pitämisestä !!!

• Fanittaja*

Olen sitä mieltä, että haluaa tai ei niin silti menee jatkoon. Luulen että Kanki-Kaikkosen äänestäjät vain nostavat äänestysvilkkautta uutisen johdosta. Ainakin minä niin teen...

• ajattelutapa

Juuri noin... Eli ei kilpailijan ajatuksilla väliä kunhan vain pääset itse sanomaan "minun ansiostani Kaikkonen jatkaa siellä vielä" Antti näytti todella vaivaantuneelta, kun Vappu tippui, sama juttu kun Joonas joutui lähtemään. Ei varmaan hirveän innostunut ole koko tanssitouhusta enää. Ja silti nämä jotkut vastarannan kiisket vaan äänestää..

• Kanki-K

Vähän samat fiilikset, että tanssit jatkuu. Olen äänestänyt Kaikkosta lähes joka kerta, ja nyt tämä uutinen edes auttaa äänestämään yhtä ahkerasti. Jos kisaan on lähtenyt, niin se katsotaan loppuun saakka. Ja Kaikkonen kehittyy koko ajan, joten luultavasti finaalissa nähdään jo ihan kelpo suoritus.

• antaa
        Kanki-K kirjoitti:

Vähän samat fiilikset, että tanssit jatkuu. Olen äänestänyt Kaikkosta lähes joka kerta, ja nyt tämä uutinen edes auttaa äänestämään yhtä ahkerasti. Jos kisaan on lähtenyt, niin se katsotaan loppuun saakka. Ja Kaikkonen kehittyy koko ajan, joten luultavasti finaalissa nähdään jo ihan kelpo suoritus.

kangen yrittää
        minä vaan en viitti katoo sitä mut se onkin taas sitten toinen juttu.

• Pohjan-Akka

En ole onnistunut vielä Kaikkosen tanssia bongaamaan varsinaisessa ohjelmassa. Ensimmäisenä vuotena se oli minusta hauska ohjelma, koska siinä oli ihmisiä jotka eivät ihan aidosti olleet ennen tanssineet. Oli hauka seurata, kuinka pitkälle päästään tilanteesta 0. Pitkälle.

Nyt olen ymmärtänyt, että ohjelmassa on ex-tanssijoita, näyttelijöitä, aerobikkaaja jne, eli ihmisiä joita tanssiminen liippaa läheltä. Eiköhän se näyttelijän koulutuskin jo sinänsä ole liikunnallistakin. Onhan tanssikin taidemuoto.

Niin...siksi ymmärrän, että Kaikkosta äänestetään. osa voi olla martta-kerhon innostusta, mutta on siinä muutakin. Se voi olla piiloprotestia. lisäksi Kaikkonen on symppis ja komea.

Älä välitä Kaikkonen vaikka voittaisitkin. Olet sen ansainnut.

palkitahan kuuluukin siltä pohjalta, että mistä on kähdetty ja mihin edetty. Se on aivan oikeudenmukaista.

• olen täysin

samaa mieltä
        Äänestä numero 8
        tekstiviesti puh. nro 17106.

• Wille_W

Ei muuta kuin kaikki vaan äänestämään Anttia jatkoon. mukavaa, että ns. "tavallinenkin" tanssahtelija menestyy ammattilaisten ja puoliammattilaisten joukossa.

• äänestäkää

kaikkosta edelleen. Minäkin olen käännyttänyt tälläkin viikolla parikymmentä ihmistä lisää äänestämään kaikkosta. Itse äänestän kaikkosta kahdella omistamallani kännykällä.

KANKI-KAIKKONEN VOITTOON!

• kunhan äänestät

Numero 8
        Tekstivieti puh.n:ro 17106

Lankapuhelin numero 1700-71508.

• Jatkoon

Antti "kanki" Kaikkonen jatkoon !!!
      Itse en ole kertaakaan ketään äänestänyt!!!
      Nyt menee ääneni Antille kaikki joukolla äänestään,
      sillä nyt Antti todella tarvitsee ääniä.
      ANTTI KOLMEN PARHAAN JOUKKOON!!!!!!!!

• KANKI..

ON PARAS

• vai kepulaiste

katsella kun kepu tanssii äänestäjien pillin mukaan.

• Kanki ykkönen

KAIKKONEN on ehdottomasti YKKÖNEN.
      Siis ANTTIA ÄÄNESTÄMÄÄN!!!!!!!!!

• Kukkonen

Kaikki Äänestämään Kaikkosta. Ja lopulta kun Kanki voittaa koko paskan, saa typerä ohjelma arvoisensa lopun.

• en oo

ikinä kattonut ko ohjelmaa mutta äänestän kyllä KANKEA ensi kerralla.
        enkä meinaa kattoa.

• silti!!!!

Varmasti äänestää porukka Kaikkosta edelleen, vaikka tämä kuinka itse pyytelisi, ettei äänestettäis. Mutta kuvitelkaapa sitä Antin elämää, kun ei ole yhtään aikaa olla kotioloissa ja rauhoittua. Se on kuitenkin vain tanssikilpailu, Antin osaamista tarvitaan vähän muissa tehtävissä. Ja varmaan vaimokin mielellään näkisi miestään useammin...

• tehdään ihmeitä

Tehdään antista voittaja, hänellä on niin raikas "muista poikkeava" esitystyyli. Sitä ei ole mitkään tanssinopet vielä pilanneet.
        Näytetään tuomareille

• Pohjan-Akka

Siksi voittaa.

Aivan selviö.

Kumma, että kaikki ei ymmärrä näitä juttuja.

Ihmetellään vaan huuli pyöreenä...

paavo Väyrynen muuten pistää alahuulensa rullalle, jotta pysyy naama peruslukemilla. Näki kuinka huvitti vanhasen pekingin matka...mutta keskittyi ja laittoi huulen rullalle. Taito se on sekin.

Eikö muut huomanneet...uutisissahan se oli.

• Pohjan-Akka

• sunnuntaina

Jätetäänpä nyt äänestämättä Anttia jotta hän voisi keskittyä oikeaan työhönsä.

• leikiin

ryhtyy niin kestäkööt myö sen.

• miia.

Antti ja Sutu on paras pari.

• parhaille

Numero 10 tekstiviestinä 17 106
        Lanka numerosta 0700-71510

JA

Numero 8 tekstiviestinä 17 106
        Lankanumerosta 0700-71508

• ..................

Kankikaikkosta.

• äänestäjä

Tanssiohjelma kyseessä joten tarvis kuitenkin osata tanssia .

Nämä jäljelläolevat muut kilpailijat on ihan eri luokassa kui kaikkonen ja osaavat todella tannsia...

Kannattattais kepuli keskustalaisten järjestää ihan oma kilpailu itelleen niin saisisvat ihan vapaasti äänestää omia pässejään jatkoon ,,,

• läpinäkyvää

pitänyt näköjään "puhuttelun" Antille, ja laittanut nämä "sanat suuhun", jottei mielenkiinto suosikkiohjelmaan tämän kauden jälkeen kokonaan kaikkoaisi (Antin hyvin todennäköisen voiton myötä).

Eli NYT - JOS KOSKA - KAIKKI ANTTIA ÄÄNESTÄMÄÄN!!!!!!!!

• vallan naurattaa

On ollut hauska seurata Kankikaikosen kohellusta, mutta vielä hauskempaa on ollut, kun kepulaiset ovat äänestäneet. Nyt on tullut julkisuuteen kaikkien KEPULAISTEN TANSSITAITO, eikun kesällä lavan reunalle seuraamaan niin seiltä kyllä erottuvat kaikki kepulaiset.

• johan nyt
        vallan naurattaa kirjoitti:

On ollut hauska seurata Kankikaikosen kohellusta, mutta vielä hauskempaa on ollut, kun kepulaiset ovat äänestäneet. Nyt on tullut julkisuuteen kaikkien KEPULAISTEN TANSSITAITO, eikun kesällä lavan reunalle seuraamaan niin seiltä kyllä erottuvat kaikki kepulaiset.

,tas yksi kateelinen olet,,voi sua raukkaa,,,ja ossaa ne kepulaisetkii tansia ja hyvin ossavatkin,,sen oon huomannut,,taidat olla demari,tai komm.., kuin noin juttelet,,kankea äänestävät muutkin kuin kepulaiset,,niin minäkin teen,,

• Ukki.
        vallan naurattaa kirjoitti:

Luullakseni ihan MONTA muutakin äänestäjää, kuin kepulaisia.

Minä en kyllä oo iänestänyt tässä pelissä kettään.

• naurattaa
        johan nyt kirjoitti:

,tas yksi kateelinen olet,,voi sua raukkaa,,,ja ossaa ne kepulaisetkii tansia ja hyvin ossavatkin,,sen oon huomannut,,taidat olla demari,tai komm.., kuin noin juttelet,,kankea äänestävät muutkin kuin kepulaiset,,niin minäkin teen,,

Se koira älähtää, johon keppi kalahtaa... ja tuosta koikkelehtimisesta ei voi kukaan kateellinen. Itse ovat kepulaiset kehuneet, kuinka he äänestävät,, joten se siitä heidän tanssitaidostaan . Sinun puoluea arvaus on täysin metsässä :)

• sbonja

Onneksi Antti ymmärsi sen itsekkin, että ei osaa tanssia, ainkaan hyvin. Minustakin olisi kivaa, että äänestäjät vaihtaisivat johonkin muuhun tanssipariin. Vappu ja Janikin olisi oolleet tälläkin hetkellä vielä kisassa mukana, jos kansalaiset olisivat heitäkin äänestäneet enemmän. Mutta minkäs sille voi, jos kansanedustaja on niin "hyvä"...

• tätä

kannata ottaa olenkaan tosissaan.

• Kansan ääni

Niin joo..ja Niinistö olis nyt presidentti jos kansa olis äänestänyt enemmän. V*ttu haloo!!

• on kyseisen puhujan

• YMMÄRRÄ

Jos jotain ymmärtäisi niin olisi häipynyt jo aikoja sitten

• En tunne asiaa

Joku Kansanedustajako? Jo on PERKELE, vittu mitä pellejä ovat äänestäjät, tällaisia neitejäkö maamme eduskunta on nyt pullollaan? Ei ole ihme että asiat menevät päin vittua.

• En tunne asiaa

Muutaman kommentin kun luin, huomasin että onkin Kepun (Maalaisliitto) mannekiini, voi voi näitä saatanan JUNTTEJA.

• eli kanki

Kanki määräää kukas muukaan

• rantakippari

Näyttää siltä että Kaikkonen on kerännyt äänestäjikseen seuraavanlaista joukkoa:
      - jotka ei itse osaa tanssia
      - jotka eivät pidä tästä ohjelmasta tai tanssimisesta
      - jotka jonkun muille käsittämättömän syyn takia eivät halua muuttaa mielipidettään vaikka Kaikkonen seisoisi keskellä lattiaa tekemättä mitään
      -jotka haluavat vain kiusalla äänestää
      -joilla on omituinen huumorintaju
      -häiriintyneet
      -joilla on varaa äänestää Kaikkosta kymmeniä kertoja kun toiset äänestää vain kerran/ esitys
      -yllytyshullut

• aivan..

naulankantaan
        siksi juuri äänestän KANKEA.

• rantakippari
        aivan.. kirjoitti:

naulankantaan
        siksi juuri äänestän KANKEA.

Kerro vielä mihin alaryhmään kuulut, voidaan tarvittaessa soittaa hoitajat hakemaan sinut.

• Unelma vävy

Minä näen ja kuulen yhteisöissä joissa liikun:

- Antilla on parina äidikseen sopiva opettaja.(ehkä oman ikäinen tai nuoremi olisi lisä inspiroinnut)
        - Antti on kunnioittanut äitiopettajaa, vaikka tämä antaa noloja lausuntoja opettamisen “vaikeudesta”
        - Antti on joka äidin unelma vävy.
        - Antti on oikea äidin unelma poika.
        - Antti on äidin opetukseen joutunut periaatteen poika, jota sitoo kunnia ja omatunto. (opettaja äiti sen sijaa ei tunne edes opetustyömoraalia: huonot oppilaat ulos koulusta, opettajan vastuu työstään?!)
        - Antti on kuin puoliso nuorena / tavattaessa
        - Antti on kuin nuoruuden rakastettu
        - Antin kaltaisen miehen näkisi isä mallina lapsenlapsillaan
        - Antti on selvästi edistynyt opettelussa
        - Antti on hellyttävä
        - Antti on ilo silmälle
        - Antti tekee parhaansa ja nielee kaiken ilkeyden jota kateelliset keksii
        - Antti on tunnollinen opiskelija
        - Antti puhuu miehekkäästi
        - Antti ei kiroile tai manaa muutenkaan
        - Antti täyttää ohjelman kriteerit:
        1) ei osannut tanssia
        2) opiskelee tanssimista
        3) edistyy selkeästi
        4) rytmitaju ja liike ja musiikki yhdessä alkaa lutviutumaan
        5) Sulhasen ensikesänä Hänen on hyvä oppia tanssimaan.

Äänestä numeroa: 8 tekstiviesti numeroon 17 106
        Soitto lanka puhelimesta numeroon 0700 71 508.

• virhe (¤!¤)
        Unelma vävy kirjoitti:

- Antilla on parina äidikseen sopiva opettaja.(ehkä oman ikäinen tai nuoremi olisi lisä inspiroinnut)
        - Antti on kunnioittanut äitiopettajaa, vaikka tämä antaa noloja lausuntoja opettamisen “vaikeudesta”
        - Antti on äidin opetukseen joutunut periaatteen poika, jota sitoo kunnia ja omatunto. (opettaja äiti sen sijaa ei tunne edes opetustyömoraalia: huonot oppilaat ulos koulusta, opettajan vastuu työstään?!)
        - Antti on hellyttävä
        - Antti on ilo silmälle
        1) ei osannut tanssia
        2) opiskelee tanssimista
        3) edistyy selkeästi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luutnantti

SIIS Luutnantti Antti Kaikkonen

• rantakippari
        Unelma vävy kirjoitti:

- Antti on hellyttävä
        - Antti on ilo silmälle
        1) ei osannut tanssia
        2) opiskelee tanssimista
        3) edistyy selkeästi

Juu kyllä tässä on selvinnyt tämä asia, eli viittaan edelliseen viestiini.
        Kaikkosta äänestävät tosiaan kaikenmaailman vastarannan kiisket ja jollakin lailla kieroutuneen huumorintajun omaavat sekä eriasteiset häiriköt.
        Kommenteissa kerrotaan että jos kansa äänestää niin Kaikkosen kuuluu voittaa. Mutta mistä nämä äänestäjät tulevat. Kaikissa kyselyissä esim. Iltasanomat, iltalehti vain mainitakseni noin 70% ilmoittaa että Kaikkonen putoaa. Joten tämä häiriöporukka äänestää kymmeniä-satoja kertoja/ esitys kun muut antavat vain yhden äänen esityskertaa kohti. Ovat sen myöntäneetkin.
        Halutaan vain tehdä jonkin laista kiusaa.
        Olen tähän asti luullut että Suomalaiset ovat reilun pelin porukkaa mutta tällainen häirikkövähemmistö saa epäilemään että tällaisessa kisassa olisi muutettava sääntöjä niin että jokaisella olisi vain yksi ääni. Näin oikeat voittajat tulisivat esiin.

• Kodinhoitja
        rantakippari kirjoitti:

Juu kyllä tässä on selvinnyt tämä asia, eli viittaan edelliseen viestiini.
        Kaikkosta äänestävät tosiaan kaikenmaailman vastarannan kiisket ja jollakin lailla kieroutuneen huumorintajun omaavat sekä eriasteiset häiriköt.
        Kommenteissa kerrotaan että jos kansa äänestää niin Kaikkosen kuuluu voittaa. Mutta mistä nämä äänestäjät tulevat. Kaikissa kyselyissä esim. Iltasanomat, iltalehti vain mainitakseni noin 70% ilmoittaa että Kaikkonen putoaa. Joten tämä häiriöporukka äänestää kymmeniä-satoja kertoja/ esitys kun muut antavat vain yhden äänen esityskertaa kohti. Ovat sen myöntäneetkin.
        Halutaan vain tehdä jonkin laista kiusaa.
        Olen tähän asti luullut että Suomalaiset ovat reilun pelin porukkaa mutta tällainen häirikkövähemmistö saa epäilemään että tällaisessa kisassa olisi muutettava sääntöjä niin että jokaisella olisi vain yksi ääni. Näin oikeat voittajat tulisivat esiin.

ja äidit 1970-luvulta.
        Morsiaimet 1960-70 luvulta.
        Mummut 1990- luvulta

Tässä ikäryhmässä on paljon ihmisiä ei heitä saa potkittua pöydän alle joka asiassa.

• rantakippari
        Kodinhoitja kirjoitti:

ja äidit 1970-luvulta.
        Morsiaimet 1960-70 luvulta.
        Mummut 1990- luvulta

Tässä ikäryhmässä on paljon ihmisiä ei heitä saa potkittua pöydän alle joka asiassa.

En kyllä tiedä miten tämä liittyy Kaikkoseen.
        Kuitenkin huolestuttaa sinun halusi potkia tätä joukkoa.

• ensi viikolla
        rantakippari kirjoitti:

En kyllä tiedä miten tämä liittyy Kaikkoseen.
        Kuitenkin huolestuttaa sinun halusi potkia tätä joukkoa.

suosittelen vielä enemmän soittamaan numeroa 8.

Tiedän miten kellekin puhut.

Demarit äänestää joustavaa kepua puolisona.
        Keskusta äänestää rehtiä suomipoikaa sulhona
        jne...

Varmaan vipimää riittä vieä kolme viikoa.
        Alli Kankki.

• lähtenyt...

.. on leikki kestääköön.

• Pohjan-Akka

Jos on komea. Se tasottaa tilannetta. Ei ollenkhan niin ärsytä sekhän, jos on komea mies. Mitäs pienistä ko ei pienetkhän meistä.

Joissaki tilantheissa voi aina olla avarakatseihnenki.

Ei nämä ole kuntavaalit.

• ex- kilpatanssija

Kyllä Kaikkosella voitaisiin jo antaa armahdus. Se mies itsekin tietää, ettei hänen kuuluisi olla enää mukana kisassa. Yksinkertaisesti vain siksi, että hän ei osaa tanssia ja kuitenkin jo aiemmin tippuneissakin olisi löytynyt enemmän potentiaalia. Onhan tämä ohjelma viihdettä, eikä hampaat irvesssä kisaamista, mutta kyllä tämä menee mielestäni jo yli hilseen ja ainakin, jos Kanki vielä saa jatkaa.

• RATKAISU-

En tiedä, millä äänestäjillä noin pitkälle olet päässytkin. Olet kuin rautakanki eikä minkään näköistä rytmitarjua. Pois vaan.

• ä.ä.

Niin saa Satu vielä hoikemman sulhasen häihin!

• Kanki2

Nyt kansliike pystyyn kanki-Kaikkosen puolesta!!!
      Ei niinkää tyypin puolesta vaan todella typerän formaatin johdosta!!! Kaikille parasta että tuollainen kunno äijä voittaa koko potin ja kaikenmaailman rasvatukat "analyyseineineen" kiristelevät hampaitaan!!!

• Siellä kilpaillaan

Onhan Kanki ite ihan vapaa lähtemään. Senkun ilmoittaa et nyt mä lähden. Niinhän teki Pöyhönenkin viime vuonna ja osas sentään tanssia. Olishan se ollut ihan pöhköä et Idolskisassakin voittajalla olis paleltunu nuottikorva ja laulais päin metsää... Kyllä nyt tyhmemmänkin pitäisi käsittää että kysymys on TANSSIKILPAILUISTA ja kaikki nyt vaan ei yksinkertaisesti opi tanssimaan niinkuin ei kaikista voi tulla laulajiakaan.

• OMA IDOLI
        Siellä kilpaillaan kirjoitti:

Onhan Kanki ite ihan vapaa lähtemään. Senkun ilmoittaa et nyt mä lähden. Niinhän teki Pöyhönenkin viime vuonna ja osas sentään tanssia. Olishan se ollut ihan pöhköä et Idolskisassakin voittajalla olis paleltunu nuottikorva ja laulais päin metsää... Kyllä nyt tyhmemmänkin pitäisi käsittää että kysymys on TANSSIKILPAILUISTA ja kaikki nyt vaan ei yksinkertaisesti opi tanssimaan niinkuin ei kaikista voi tulla laulajiakaan.

Kepulaisille pitää järjestää ihan oma Idolskisakin, jotta voivat sitten äänestää niitä kaikkein huonoinpia julkisuudenkipeitä,joita ei alkukarsintoja pidemmälle päästetty. Eivät juntit näytä ymmärtävän mistään yhtään mitään

• Justiinsajuujuu
        OMA IDOLI kirjoitti:

Kepulaisille pitää järjestää ihan oma Idolskisakin, jotta voivat sitten äänestää niitä kaikkein huonoinpia julkisuudenkipeitä,joita ei alkukarsintoja pidemmälle päästetty. Eivät juntit näytä ymmärtävän mistään yhtään mitään

Löytyi Iltalehdestä:

"...Kankean tanssin katsojalle politiikan idea valkenee. Ei sillä mitään väliä ole, osaako poliitikko hommaansa. Vaalitulos ratkaisee.

Tanssikengät jalassa Kanki-Kaikkonen nousi siihen julkkissarjaan, josta keskustan ministerit valitaan. Ihan Tanja Saarelan tuntumaan.

Tuusulan Travolta tuskin oli ihan ensimmäinen kansanedustaja, jota Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan pyydettiin. Pikemminkin hän haiskahtaa varanumerolta.

Moni varmaan ajatteli, ettei kannata lähteä itseään munaamaan. Varsinkin kun seuraaviin eduskuntavaaleihin on vielä kolme vuotta aikaa.

Kanki-Kaikkonen sopisi maalitolpaksi Pekingin jalkapallostadionille. Samalla ratkeaisi useampi ongelma.

Tällä tavalla Suomen valtiojohdon edustaja kunnioittaisi kisoja läsnäolollaan koko ajan. Pääministeri voisi katsella kisat Nurmijärvellä telkkarista ja välttyä kiusalliselta huomiolta.

Vaikka katsomossa kuinka raikuvat brasilialaiset rytmit, maalitolpan liikkumista ei tarvitse pelätä."

• Pohjan-Akka
        Justiinsajuujuu kirjoitti:

Löytyi Iltalehdestä:

"...Kankean tanssin katsojalle politiikan idea valkenee. Ei sillä mitään väliä ole, osaako poliitikko hommaansa. Vaalitulos ratkaisee.

Tanssikengät jalassa Kanki-Kaikkonen nousi siihen julkkissarjaan, josta keskustan ministerit valitaan. Ihan Tanja Saarelan tuntumaan.

Tuusulan Travolta tuskin oli ihan ensimmäinen kansanedustaja, jota Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan pyydettiin. Pikemminkin hän haiskahtaa varanumerolta.

Moni varmaan ajatteli, ettei kannata lähteä itseään munaamaan. Varsinkin kun seuraaviin eduskuntavaaleihin on vielä kolme vuotta aikaa.

Kanki-Kaikkonen sopisi maalitolpaksi Pekingin jalkapallostadionille. Samalla ratkeaisi useampi ongelma.

Tällä tavalla Suomen valtiojohdon edustaja kunnioittaisi kisoja läsnäolollaan koko ajan. Pääministeri voisi katsella kisat Nurmijärvellä telkkarista ja välttyä kiusalliselta huomiolta.

Vaikka katsomossa kuinka raikuvat brasilialaiset rytmit, maalitolpan liikkumista ei tarvitse pelätä."

niin myls tuossa tanssiohjelmassa muinakin vuosina.

Pitää olla tyhmä, että haukkuu Kaikkosta siitä, että häntä muut äänestävät. Tyhmää on haukkua muiden ihmisten motiivejakin. Eikö ajatuksena ole, että äänestetään heitä, jotka tahdotaan nähdä jatkossakin.

Lapsellista on määrätä se syy, miksi jotakuta pitäisi kannattaa. Joka haluaa katsoa ammattitanssia, voi katsoa sitä.

Kaikkonen osaa ottaa leikin leikkinä. En tiedä, onko se jokin hkiläinen tyyli, että otetaan leikkikin niin kovin tosissaan ja muka-virallisesti.

....ja se Sutukin on tosi kivan tuntuinen ihminen.

Moni on vain kyllästynyt ja ärsyyntynyt teennäisiin ihmisiin. Menkää peilin eteen juntittelijat.

• allekirjoitettu sopimus
        Siellä kilpaillaan kirjoitti:

Tanssin opettajana mies takaa vähemmän virheitä.
        Nicke on joutunut opettelemaan tanssit; vienti vastuulla, kuten sanoi kuvioiden nimet eivät jää mieleen, niille on keksittävä jotain muuta (laskemista painotuksilla).
        Nicke; “Tee mulle palvelus ja nojaa minuun kuin olisin maailman paras viejä” Susa kykenee ammattilaisena tietysti jotain korjaamaan, mutta on vietävän osassa.

Kaikkosen tanssista jäi pois Flirtti- ja Hot - esitys, kukas sitä äitinsä kanssa inspiroituisi, vaikka kyseessä olisi kuuma latinalaistanssi.
        Parien pitäisi olla sopivan ikäisiä ja saman kokoisia.

Tuulin ja Aleksin guickstepi: sillä vauhdilla edellytys oli tasakokoinen parin, hyvän kunto ja maailmanmestaruustason voimistelijan lihaksisto.

Marian samba oli neljä taivutettua siltaa ja huterat jalat; missä tanssi oli ensin huomattavasti parempi.

• En tunne asiaa
        Pohjan-Akka kirjoitti:

Pitää olla tyhmä, että haukkuu Kaikkosta siitä, että häntä muut äänestävät. Tyhmää on haukkua muiden ihmisten motiivejakin. Eikö ajatuksena ole, että äänestetään heitä, jotka tahdotaan nähdä jatkossakin.

Lapsellista on määrätä se syy, miksi jotakuta pitäisi kannattaa. Joka haluaa katsoa ammattitanssia, voi katsoa sitä.

Kaikkonen osaa ottaa leikin leikkinä. En tiedä, onko se jokin hkiläinen tyyli, että otetaan leikkikin niin kovin tosissaan ja muka-virallisesti.

Moni on vain kyllästynyt ja ärsyyntynyt teennäisiin ihmisiin. Menkää peilin eteen juntittelijat.

Pohjan akka on juntti, ei ole Kansanedustajan arvolle eikä muutenkaan sopivaa että käy jossain vitun tanssikilpailuissa tai muissa pelleilyissä TV-ohjelmissa, ihan muut asiat pitäisi olla etusijalla, ainakin julkisesti.

• Pohjan-Akka
        En tunne asiaa kirjoitti:

Pohjan akka on juntti, ei ole Kansanedustajan arvolle eikä muutenkaan sopivaa että käy jossain vitun tanssikilpailuissa tai muissa pelleilyissä TV-ohjelmissa, ihan muut asiat pitäisi olla etusijalla, ainakin julkisesti.

...niin kiitos kohteliaisuudesta. Olette säälittäviä: naamat sillä kuuluisalla norsunv*t*lla... ja tärkeenä sönkätään, vaikka mitään asiaa ei ulos tule.

kanki voittaa.

• mutta siis
        Pohjan-Akka kirjoitti:

tuon ohjelmanhan ideana on se että huonot tanssijat putoaa ja vain HYVÄT TANSSIJAT pääsee jatkoon eikä mitkään Kanki-kaikkonen joka tanssii yhtä huonosti kuin neliraajahalvaantunut.

Koko ohjelman idea on saada julkisuuden henkilöt opettelemaan tanssia ja pudottaa ne jotka ei opi/taivu tanssiaskeliin. Näin ei kummiskaan Kangen tapauksessa ole käynyt. On siis hyvä että Kanki itse sanoo haluavansa lähteä koska tämä on vain oikeuden mukaista muita paremmin tanssivia kohtaan.

• tanssitaiteelle

Tannsiva eduskunta. Muistakaa valita kansanedustajat tanssitaidon mukaan. Mistä on tullut kauhea hinku päästä television soopaohjelmiin? Kepu kunnostauttuu katsokaapa vaikka uusinta Juha Miedon uutisvuodosta. Naurettavia pellejä lakeja säätämässä?

• tanssiurheilun

Vanhanen:

Saako siis sotkea politiikan ja viihteen...?

• kyse on

Ääntenkalastuksen ja viihteen saa sotkea.

Etenkin, kun miehen vaimo kannustaa...

• seuraavan hallituksen kokoo...
        kyse on kirjoitti:

Ääntenkalastuksen ja viihteen saa sotkea.

Etenkin, kun miehen vaimo kannustaa...

Mitähän puoluetta se Kaikkonen samalla mainostaa, niissä kotijoukoissa...

Tämähän sen kaiken taka-ajatuksena on, että ip-lehtien toimitukset käy kuumana, kun tulee äänestyksen aika.

• HEHEHEHEEE
        seuraavan hallituksen kokoo... kirjoitti:

Mitähän puoluetta se Kaikkonen samalla mainostaa, niissä kotijoukoissa...

Tämähän sen kaiken taka-ajatuksena on, että ip-lehtien toimitukset käy kuumana, kun tulee äänestyksen aika.

Ei edes pikkupoikien tekstariäänillä voi voittaa aina.

• Pohjan-Akka

...sisin olemuksensa taiteen keinoin. Moni asia olisi paremmin Suomen maassa.

Antti näyttää sisinpänsä, ja seKIN näyttää keskimääräistä paremmalta kuin mitä Vaasa_Viipurin eteläpuoleisilla on yleensä näyttää...ainakaan tv:ssä. Tosin onhan siellä live-jive-ihmisiä ihan oikeita. Kymenlaaksossakin on mahtavaa kansaa. Kälet taskussa...

*on tässä vähän matkusteltukin*

En mie sillä...

jotkut eivät vain ymmärrä tämän asian ydintä. Rautalangasta on turha vääntää, jos ei antennit ole kunnossa.

Eikö taide pitäisi olla rakkautta ja lämpöä. Katsokaa niitä ihmisiä.

Tosin se ooppperalaulaja on oikeasti kulttuuri-ihminen.

• rekisteröidään?

Sanotaan että kansa on "äänestänyt" Kangen aina jatkoon.
      Mutta kuinka luotettavaa on tuo tieto? Kenties näin: "Viime kerralla Kaikkonen sai miljoona puhelinääntä mutta tänään vain 3 000."
      Missä ovat viralliset valvojat?
      Onko täysin typerää lähettää puhelinviesti jos koko hommaa ei kukaan kontrolloi?

• mitä takuita

pitäisi olla?
        numero 8 numeroon 17 106

Mani mani mani joka soitto tuo 95 centtiä MTV3 kiitos ihansata ohjelmasta.

• parketilla

Annetaan tosiaan Kaikkoselle jo vapaata ja päästetään pois piinahasta ja pilkan kohteena olemisesta ! Äänestäjät nauttii kun joku munaa itseään huonolla tanssitaidollaan !???
      Kankee mikä kankee , oikeutta siis Antille =)

• 17 106

Alli Kanki.

Kiitos.

• näin hyvä

....

• ihanaa!

Nyt se todellinen viihde pääsee alkamaan, kun kanki on äänestetty ulos! Ihanaa!

• vouvou

se häpeätahra sieltä osaajien joukosta on poistunut ~ oikea viihde saa jatkua tahrattomana.

• ei päivitä etusivuakaan...

Jotkut viettää vapaapäiviä... ihan tosissaan.

Jotkut tekee töitä silloinkin.

• ENÄÄ

KATTOO, KOKO OHJELMASTA MENI MAKU.
      PASKA OHJELMA TYHMÄLLE RAHVAALLE TEHTY KOKO OHJELMA.

• Ähäää tyhmät!

Onneksi keskustan tekstariäänestäjät ei voi aina voittaa kun tulee äänimäärissä rajallisuus eteen. Ohjelman äänestys onkin tehty sellaiseksi ettei sitä voi voittaa pelkillä tekstariäänillä vaan kun kilpailijat vähenee tuomariäänien painotus kasvaa. Eikö nämä tyhmät rahansa tekstareihin tuhlanneet tajunneet sitä. :D

• ja pöh

rahat olisi voineet mennä turhempaankin. Antille kiitokset viihdyttävistä hetkistä.

• Myynnissä kävelykanget!
        ja pöh kirjoitti:

rahat olisi voineet mennä turhempaankin. Antille kiitokset viihdyttävistä hetkistä.

"rahat olisi voineet mennä turhempaankin. Antille kiitokset viihdyttävistä hetkistä. "

Tuolla henkisellä pääomalla et edes osaa käyttää rahaa muuhun kankikävelyn seuraamiseeen. Jollain on halvat huvit. :D

• varmaa niinku

pressaks sitä kaikkost äänestän tai pääministeriks, ku se tanssi niin fantsusti siellä telkkarin tosi fantsussa sarjassa mis oli markobjuuström ja kaikkee!

• Ja kauas!

Antti taitaa tanssia paremmin kuin kukaan teistä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe